جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

توریستی ترین شهرهای خاورمیانه را بشناسید

تاریخ بروزرسانی :
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

منطقه خاورمیانه با توجه به تاریخ و گذشته ای که دارد و نفت خیز بودن فراوان بسیار مورد توجه مردم جهان قرار گرفته است و هرساله گردشگران و علاقمندان به گردش و تفریح به این منطقه سفر می کنند.با ما همراه شوید تا بهترین و توریستی ترین شهر های این منطقه را به شما معرفی کنیم. تور دبی , تور ترکیه و تور آنتالیا چند نمونه از بهترین شهرهای توریستی خاورمیانه است.
تور دبی
دبی یکی از شهرهای کشور امارات است که پرجمعیت ترین و مهم ترین شهر این کشور است.دبی به دلیل پیشرفت هایی که در ۵۰ سال اخیر داشته است مورد توجه بسیاری از علاقمندان به گردشگری قرار گرفته است و بسیاری از افراد هر ساله برای دیدن این شهر به آن سفر می کنند.

تور دبی توریستی ترین شهرهای خاورمیانه را بشناسید

تور دبی امروزه یکی از پرطرفدارترین تورها برای گردشگران ایرانی نیز هست.سفر به این شهر با توجه به نزدیک بودن بهایران برای ایرانیان ارزان تمام می شودو این نیز دلیلی مضاعف برای سفر زیاد ایرانیان به این شهر است.این کشور با لقب شهربازی میلیاردرها امروزه شهرت پیدا کردهاست.
آب و هوای دبی
دبی شهری کویری با آب و هوای گرم و خشک است.این شهر در فصل تابستان میانگین دمایی حدود ۴۱ ذدرجه دارد که در پایینترین حالت به ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد.آب و هوای این شهر در زمستان در پایین ترین حالت به ۲۳ درجه ساتی گراد می رسد.

دبی 2019 توریستی ترین شهرهای خاورمیانه را بشناسید

دبی توریستی ترین شهرهای خاورمیانه را بشناسید

به طور کلی این شهر در تمامی روزهای سال کاملا آفتابی است و آب وهوایی گرم دارد.به همین این شهر انتخاب بسیار مناسبی برای فصول سرد سال است.البته قیمت تور دبی در فصول گرم سال بسیار ارزان تر از فصول خنک سال است.
تفریحات دبی
تفریحات آبی دبی :
گشت و گذار در سواحل دبی( ساحل الممزر – ساحل جمیرا – ساحل روسی – ساحل برج و….), دلفیناریوم دبی, اسکی روی آب دبی, هواپیمایی دریایی, آکواریوم دبی, غواصی,ماهیگیری, قایق سواری, کشتی سواری, جت اسکی, پارک های آبی, فلای برد, موج سواری, پاراسل و…
تفریحات کویری دبی :
سواری بر تپه های ماسه ای, سندبوردینگ, موتور سواری, شن اسکی, شترسواری, عکاسی از غروب و طلوع آفتاب

تفریحات در دبی توریستی ترین شهرهای خاورمیانه را بشناسید
موزه های دبی :
موزه دبی, خانه شیخ آل مکتوم, موزه شتر, موزه مروارید دبی, موزه عقیقه, موزه خانه بانوان, موزه تصاویر متحرک, موزه معماری سنتی, موزه پلیس و…
بازار ها و مراکز خرید دبی :
چهارشنبه بازار مارینا, جمعه بازار زعبیل, شنبه بازار البرشا, بازارمحلی ساحل JBR, مرکز خرید دبی مال, امارات مال, ابن بطوطه, سیتی سنتر دیره, دبی مارینا مال, .افی سیتی, الغریر, مرکاتو و …
جاذبه های گردشگری دبی :
برج الخلیفه دبی, آبنمای دبی, پیست اسکی سرپوشیده دبی, اپرای دبی, جنگل بارانی, باغ گل دبی, باشگاه گلف دبی, دبی فریم, جزایر جهان دبی, محله قدیمی بستکیه, خور دبی, مسجد جمیرا, برج العرب و….
تور ترکیه
ترکیه یکی از کشورهای پر طرفدار در منطقه خاورمیانه است و این مورد چند دلیل دارد, یکی از این دلایل موقعیت مکانی این کشور است, این کشور در منطقه ای قرار دارد که قاره آسیا و اروپا از یکدیگر جدا شده است.ترکیه منطقه ای اوراسیایی است که نیمی از آن منطقه آسیایی و نیم دیگر منطقه اروپایی است.این دلیل بزرگ برای علاقه بسیاری از گردشگران به تور ترکیه است.

شب ترکیه توریستی ترین شهرهای خاورمیانه را بشناسید

ترکیه شهرها و استان های گردشگری متنوع و زیادی دارد و بهترین شهرهای گردشگری این کشور استانبول, آنکارا, آنتالیا, کوش آداسی, بدروم و..و هستند.در این میان تور استانبول برای علاقمندان به خرید و گشت و گذار در مراکز خرید جذابیت زیادی دارد و افراد زیادی هر ساله برای خرید به این شهر سفر می کنند از طرفی در برخی فصول که جشنواره ها و فستیوال های خرید برگزار می شود نیز تعداد این مسافران افزایش می یابد.
آنتالیا یکی از بهترین مقاصد گردشگری ترکیه است که برای ترکیه یکی از قوی ترین قطب های جذب گردشگر محسوب می شود. تور آنتالیا با نام تور سواحل مدیترانه نیز شهرت دارد.این شهر در غرب ترکیه قرار دارد که در جنوب خود به دریای مدیترانه منتهی می شود.
آب و هوای ترکیه
آب و هوای این کشور در مناطق مختلف و فصول مختلف گوناگون است.به طور مثال استانبول در فصول بهار آفتابی و با دمای مناسب است, در تابسیتان گرم و در پاییز و زمستان سرد تر و همراه با بارش است اما آنتالیا عموما در تمام طول سال آب و هوایی آفتابی و گرم و یا معتدل دارد.
اما آب وهوای آنتالیا در فصول خنک سال به قدری گرم نیست که امکان استفاده از تفریحات آبی وجود داشته باشد و بهتر است برای استفاده از تفریحات آبی در فصول گرم سال به این شهر سفر کنید.
تفریحات ترکیه
تفریحات آبی ترکیه :
غواصی, پارک های آبی, قایق سواری, حمام ترکی استانبول, سفرهای دریایی در بسفر, تفریح و گشت و گذار در سواحل زیبای استانبول و آنتالیا و ماهیگیری و…

تفریحات ترکیه توریستی ترین شهرهای خاورمیانه را بشناسید

موزه های ترکیه :
ایاصوفیه, کاخ زیبا و خاص توپکاپی, کلیسا چورا, کاخ دلما باغچه, موزه هنرهای اسلامی و ترکی, کاخ موزه اعظم موزاییک, کاخ ییلدیز, کاخ بیلربی, ماخ کوچوسکو, موزه معصومیت, موزه باستان شناسی, موزه نظامی, موزه هنر های معاصر, موزه سنت ایرنه, آب انبار پرباتان, موزه موزاییک, موزه نظامی, موزه صنایع هوایی, موزه اتاتورک, موزه شهر, موزه کاخ یلدیز,موزه کارخانه راحمی کوچ و….
بازارها و مراکز خرید ترکیه :
مرکز خرید استانبول مال, فروم استانبول, مرکز خرید ایستینه پارک استانبول, زورلو استانبول, کانیون استانبول, پالادیوم استانبول, بازار استانبول, مرکز خرید تراسیتی آنتالیا, مرکز خرید مارکت آنتالیا, اوردیلک پارک آنتالیا, مرکز خرید میگروس آنتالیا, مرکز خرید گالریا آنکارا, کیزیلای آنکارا, کاروم آنکارا, کنت پارک آنکارا, سپا آنکارا و….

بازار ترکیه توریستی ترین شهرهای خاورمیانه را بشناسید

جاذبه های گردشگری ترکیه :
کاپادوکیا, پاموکاله, صومعه سوملا, کوه نمرود, شهر باستانی آنی, شهر باستانی اسپندوس, گشت و گذار در مدیترانه, معبد پرگامون, اولودنیز, سواحل بی نظیر شهرهای ترکیه و …
برای اطلاع از قیمت تور ترکیه و قیمت تور دبی و خدمات و شرایط سفر به ترکیه ودبی با ما تماس بگیرید و یا به سایت آژانس آرشین پرواز مراجعه بفرمایید.

آدرس وبسایت : www.arshinparvaz.coma
آدرس : تهران – خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه – پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲
تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱
تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱
در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.
برای ارتباط با ما از طریق تلگرام از شماره ۰۹۱۹۱۲۱۵۸۹۸ استفاده بفرمایید..

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد