رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ تیر ۱۳۹۳

برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد اقتصاد و فرهنگ

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۴/۲۴ – جشنواره مشارکت ملی گردشگری با ایجاد تعامل فرابخشی و جذب مشارکت ملی به مناسبت روز جهانی جهانگردی برگزار می شود.
مرتضی رحمانی‌موحد – معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه گرامیداشت روز جهانی جهانگردی امسال بر خلاف سال های گذشته به جای یک هفته در یک روز برگزار می شود؛ گفت: جشنواره‌ی مشارکت ملی گردشگری، بهانه‌ای برای تجمع‌، هم‌دلی و هم‌افزایی همه‌ی خانواده‌ی گردشگری به شمار می آید.
وی با اشاره به برخی از ابعاد این جشنواره شامل اشتغال‌، امنیت‌، جوامع محلی‌، اقتصاد‌، جوانان‌ و خانواده، افزود: رویکرد اصلی این جشنواره اقتصاد‌ و فرهنگ است و ۲۲ محور برای آن در نظر گرفته شده است تا ایده‌های نو در موضوع‌های نرم‌افزاری‌، تبلیغات‌ و ارتقای کیفی خدمات جمع‌آوری شود.
به گفته‌ی او، این آثار در نمایشگاهی پایانی ارائه و در کتاب جشنواره نیز چاپ می‌شوند. همچنین از برگزیدگان این جشنواره در روز جهانی جهانگردی تقدیر خواهد شد.
وی درباره‌ی سطح مشارکت سازمان‌ها‌، وزارتخانه‌ها و نهادهایی که لوگوی آن‌ها در پوستر جشنواره دیده می‌شود‌، با توجه به پیشینه‌ی همکاری این بخش‌ها با حوزه‌ی گردشگری که معمولا به همین جشنواره‌ها و همایش‌ها محدود شده است، توضیح داد: برای تغییر این سطح همکاری، با اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر و برخی دستگاه‌های همکار جلساتی داشتیم و یکی از دلگرمی‌هایی که ایجاد شد، نحوه‌ی تعامل و اعلام آمادگی آن‌ها برای حمایت و پشتیبانی از کار بود.
وی اظهار کرد: همه‌ی سازمان‌ها و نهادها‌ به‌صورت موثر و حقیقی اعلام کردند که از همه‌ی ظرفیت‌های خود، به‌شکل پویا‌ استفاده می‌کنند و امیدواریم خروجی جشنواره به این دستگاه‌های حامی کمک کند تا به قابلیت‌های جدید دست یابند.
منبع : سایت جشنواره مشارکت ملی گردشگری
010 برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد اقتصاد و فرهنگ

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *