جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

با ایمن ترین وسیله دنیا سفر کنید

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ شهریور ۱۳۹۸

برخی از افراد بعد از انتخاب محل سفر به اولین مقوله ای که می پردازند، انتخاب وسیله نقلیه برای سفر است. هر انسانی با هر درآمد مالی استفاده از قطار برای سفر را بیشتر از سایر وسایل نقلیه می پسندد. دلیل این افراد برای انتخاب قطار به عنوان وسیله نقلیه سفر چیست؟ چرا بیشتر افراد جامعه سفر با قطار را دوست دارند؟ چه چیزی باعث شده تا بلیط قطار از محبوبیت بیشتری به نسبت سایر بلیط ها برخوردار باشد؟ همه ما اگر تنها یک بار با قطار سفر کرده باشیم، به این سوالات به راحتی پاسخ خواهیم داد.

لذت بردن از مسیر
یکی از این دلایل لذت بردن از مسیر پیش روی است. با استفاده از هواپیما نمی توان از مسیرهای پیش رو نهایت لذت را برد. اگر مسیرهای ریلی مورد نظر از مناظر دیدنی و جذاب برخوردار باشد، لذت سفر را بیشتر خواهد کرد. برای کشوری مثل ایران که پر از مناطق دیدنی و مسیرهای جذاب است، استفاده از قطار برای سفر یک حُسن محسوب می شود. استفاده از مسیرهای کوهستانی، جنگلی، دریایی، کویری و بیابانی برای تمامی افراد امکان پذیر خواهد بود.

3 با ایمن ترین وسیله دنیا سفر کنید

امنیت
یکی از خصوصیات ویژه و بارز این وسیله نقلیه که باعث شده مسافران خرید بلیط قطار را در دستور کار قرار دهند، امنیت در سفر است. طبق آمار و ارقام جهانی قطار ایمن ترین وسیله نقلیه در بین سایر وسایل نقلیه مانند خودرو شخصی، اتوبوس و هواپیما است. با استفاده از قطار دیگر خبری از تاثیرگذاری شرایط جوی نامناسب بر سفر نخواهد بود.

آسایشی که قابل قیاس نیست
راحتی سفر در قطار بسیار بیشتر از سایر وسایل نقلیه است. اگر این سفر طولانی و دراز باشد، سفر بدون خستگی را بیشتر درک خواهید کرد. استفاده از صندلی های تخت شو و امکانات صوتی و تصویری سفری بی نظیر را برای هر فردی با قطار رقم می زند. استفاده از خودرو شخصی و اتوبوس در سفرهای طولانی خستگی زیادی را در بر داشته و از لذت سفر سفر خواهد کاست.

5F با ایمن ترین وسیله دنیا سفر کنید

امکاناتی متنوع همساز با جیب شما
وجود شرکت های متنوع حمل و نقل ریلی باعث شده تا امکانات متفاوتی به مسافران عرضه گردد. یکی از این شرکت های ارائه دهنده خدمات و امکانات شرکت رجا است. مسافران زیادی روزانه با تهیه بلیط رجا به مسافرت های خود می پردازند. این شرکت از دیرباز تا امروز با سفران بوده و بیش از ۵۶ درصد مسافران ریلی ایران را پوشش می دهد. هر انسانی با هر شرایط مالی می تواند از قطار به عنوان وسیله نقلیه خود استفاده نماید. به طور کلی هر چه امکانات و خدمات ارائه شده به مسافران محدودتر باشد، قیمت بلیط قطار نیز کمتر خواهد بود.
حرکت طبق برنامه ریزی
ساعت های مختلف حرکت قطار باعث شده تا مسافران با گزینه های بسیاری زیادی برای تعیین زمان سفر در پیش روی خود ببینند. انتخاب قطار باعث می شود زمان شروع سفر طبق برنامه ریزی پیش برود. محافظت از محیط زیست و قیمت های مناسب می تواند از دیگر دلایل استفاده از قطار به عنوان وسیله نقلیه باشد.
هم دستی طراحی منحصر به فرد با مهمانداران
فدک یکی از شرکت هایی است که توانسته با قطارهای پنج ستاره نام خود را در صدر سایر شرکت های ریلی در بین مسافران قرار دهد. اولین چیزی که در این قطارها هر بیننده ای را به خود خیره می کند، طراحی منحصر به فرد آن است. استفاده از نقوش معماری و اسلیمی بی نظیر سنتی با شکل های منحنی و رنگ بندی های فیروزه ای، سفید و طلایی ظاهری آراسته و زیبا را برای قطارهای فدک به ارمغان آورده است. استفاده از مهماندارانی متخصص و تحصیل کرده دست به دست طراحی های بی نظیر داده تا بلیط قطار فدک بیشتر از گذشته قابل توجه مسافران قرار گیرد. استفاده از امکانات متفاوت یکی دیگر از نکات قابل توجه مسافران است که قطار فدک را برای سفر خود انتخاب می نمایند.
چرا تیک بان؟
اگر در فکر تهیه بلیط این وسیله نقلیه هستید، سامانه بلیط قطار تیک بان آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه خرید و رزرو بلیط قطار است. خصوصیات این سامانه را که با تیم پشتیبانی خود به صورت ۲۴ ساعته پشتیبان خرید شماست را کمتر سایتی در خود دیده است. سایت تیک بان دارنده گواهینامه فناوری و رسانه های دیجیتال، گواهینامه نماد اعتماد الکترونیک کسب و کار اینترنتی، گواهینامه جامعه تورگردانان ایران، گواهینامه Iso 1004، گواهینامه سداد (سازمان مالیات کشور) و گواهینامه حقوق مسافر می باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد