رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ شهریور ۱۴۰۱

بانجی جامپینگ گنج نامه

لینک این مطلب کپی شد!

بانجی جامپینگ گنج نامه همدان بلند ترین بانجی ایران با ارتفاع ۴۲ متر و دومین بانجی دوبال (سکوی پرش) خاورمیانه می باشد. این بانجی قابلیت برگزاری مسابقات را داشته و محدودیتی برای پرش خانم ها و آقایان ندارد. لازم به ذکر است این سازه برای پرش افرادی از وزن ۴۵ تا ۹۰ کیلو طراحی شده است .بالا بردن اعتماد به نفس، تعادل و کنترل حرکات روانی و اعصاب، آزاد کردن انرژی بسیار بالا از فرد پرنده، از بین رفتن ترس از ارتفاع، تجربه شیرین پرواز و سقوط آزاد در فضایی طبیعی و استثنایی، تنظیم سیستم تنفسی، قلبی و عروقی بدن از ویژگیهای این ورزش مهیج میباشد.

بدیهی است که روح به عنوان راه‌برنده‌ی جسم، تمایلاتی دارد که فقط با خوردن و خوابیدن و برطرف کردن نیازهای جسمی، برطرف نمی‌شود، بنابراین نیاز به این دارد که به خواسته‌هایش توجه شود.

 بانجی جامپینگ گنج نامه

آدم‌هایی که زندگی عادی، سالم و طبیعی دارند، آدم‌هایی که بدن سالم و صحت عقل دارند، آدم‌هایی هستند که توانسته‌اند تعادلی بین خواسته‌های روح و جسم‌شان ایجاد کنند. روح هم نیاز به تفریح دارد. تفریح روح آن چیزی است که ما از وراثت، خانواده، اجتماع، مراکز آموزشی و تربیتی و ورزشی آموخته‌ایم و بر اساس سلیقه به برخی از آن‌ها میدان بیشتری داده‌ایم.

همانطور که برخی از اتفاقات برای جسم ما مضر است، برای روح هم برخی رخدادها مفید نیست. از همین روست که امروزه بسیار زیاد مردم از انرژی‌های مثبت و منفی صحبت می‌کنند، این‌ها به تعبیر ساده همان غذای سالم و ناسالم برای بدن است.

ما تا می‌توانیم باید انرژی‌های مثبت را دریافت کنیم و این دست نمی‌دهد مگر اینکه هم در کلام، هم در رفتار و هم در اندیشه، از انرژی‌های منفی دوری کنیم، هیجانات درونی ما اگر به درستی تخلیه نشوند ممکن است در مسیرهای انحرافی از درون ما بیرون بیایند؛ ورزش، ورزش‌های هیجانی در این راه خیلی به ما کمک می‌کنند که ما به درستی و در مسیر خوب، این هیجانات را تخلیه می‌کنیم. از میان هیجاناتی که باعث می‌شود، تخلیه هیجانات روحی ایجاد شود می‌توان به انواع ورزش‌های هوایی (کایت‌سرفینگ، پاراگلایدر، تونل باد، پرواز با لباس بالدار یا وینگسوت، و …)، دریایی (جت‌اسکی، موج‌سواری و …) اشاره کرد. شاید از میان این ورزش‌های پرشی، ورزشی که بیش از بقیه برای عموم مردم قابل دسترسی است «بانجی جامپینگ گنج نامه» باشد.

 بانجی جامپینگ گنج نامه

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *