رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۲ اسفند ۱۴۰۲

بازارچه مرزی جوانرود

اشتراک گذاری

بازارچه مرزی جوانرود به دلیل قرار گرفتن در مرز عراق و داشتن مراکز تجاری و بازارچه های مرزی در طول سال از مقاصد مهم گردشگران و مسافران به منطقه غرب کشور محسوب می شود.در بازارچه جوانرود بیش از سیصد غرفه وجود دارد که اقلام مختلفی از قبیل لوازم صوتی و تصویری، لوازم بهداشتی، آرایشی، خانگی و… را به مشتریان عرضه می ‌کنند.در این بازار که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد درآن پیدا می شود ، همه جور کالایی را می توانیدبا کیفیت خوب و قیمت مناسب پیدا کنید.

شهرستان جوانرود در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه، در منطقه اورامانات واقع شده است. علاوه بر وجود مراکز تجاری و بازار خرید از طبیعت زیبا و بکر نیز برخوردار است.

 بازارچه مرزی جوانرود

بازار جوانرود به دلیل نزدیک بودن به مرز عراق دارای کالاهایی است که عمدتا نرخ آنها پایین تر از دیگر بازارهای کشور است. به همین دلیل مورد استقبال و توجه مردم و گردشگران است. در ضمن اقلام فروشی این شهرستان از طریق اینترنت نیز قابل خرید میباشد.

بازارچه مرزی این شهر بیش از ۳۰۰ غرفه دارد. در آن انواع محصولات الکترونیکی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، زیورآلات، پارچه و اقلام دیگر با قیمت مناسب به فروش می ‌رسد. این بازارچه نقش زیادی در رونق گردشگری جوانرود ایفا کرده است. در ایام تعطیل میزبان خیل عظیمی از مسافران و مشتریان است. جوانرود از طریق مرز شیخ صله به عراق متصل است.

شهرستان جوانرود دارای جاذبه های بسیار دیگری همچون منطقه گردشگری سفیدبرگ است.

نحوه دسترسی به بازارچه مرزی جوانرود

آدرس : کرمانشاه – جوانرود بعد از میدان مولوی

 بازارچه مرزی جوانرود

 بازارچه مرزی جوانرود

 بازارچه مرزی جوانرود

 بازارچه مرزی جوانرود

 بازارچه مرزی جوانرود

           
 

نظر کاربران :

  • ایلام گرد

    شاید جنسا شون ارزون باشه ولی همش درجه ۳است

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *