جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ایجاد موزه آثار امام خمینی(ره) در تبریز

تاریخ بروزرسانی :
۸ دی ۱۳۹۵

شهردار تبریز از ایجاد موزه آثار امام خمینی(ره) در تبریز خبر داد و افزود: این موزه ارزشمند، مهم‌ترین شاخص انقلابی و اسلامی در برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود.

به گزارش ایسنا، صادق نجفی، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: موزه آثار امام خمینی(ره)، از تدارک ویژه شهرداری تبریز در تقویت شاخص‌های اسلامی گردشگری تبریز ۲۰۱۸ است که با هماهنگی‌ها و بسترسازی‌های لازم، به نتیجه رسیده و به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: این موزه، محتوای ارزنده‌ای از آثار، اندیشه‌ها و مکتوبات امام راحل را در بر خواهد گرفت و از حیث جذابیت‌های محتوایی و پژوهشی، موزه‌ای نفیس و ماندگار خواهد بود.

شهردار تبریز متذکر شد: شهر تبریز، به تعبیر مقام معظم رهبری، همواره موقعیت‌شناس بوده و در پرشورترین دوره‌های مبارزاتی، با قیام خونین ۲۹‌بهمن۵۶، پشتیبان رهبری امام راحل(ه) بوده است؛ از این رو، موزه آثار امام خمینی(ره)، موید ارتباط تاریخی و قلبی شهر تبریز با اندیشه‌های جاودان پیر جماران خواهد بود.

نجفی خاطرنشان کرد: موزه آثار امام خمینی(ره) در شهر تبریز، پس از موزه‌هایی که در شهرهای خمین و تهران، ایجاد شده، سومین موزه مرتبط با آثار و اندیشه‌های ایشان خواهد بود.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی های به عمل آمده، پیش‌بینی‌های لازم برای ثبت رسمی این موزه در حال پیگیری است و به این ترتیب، در آینده‌ای نزدیک، موزه‌ فاخر دیگری به مجموعه جذابیت‌های تاریخی و انقلابی شهر تبریز افزوده خواهد شد.

2 2 ایجاد موزه آثار امام خمینی(ره) در تبریز

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *