رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ خرداد ۱۳۹۸

اولین سفیر رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ روانه کیش شد

اشتراک گذاری

کرمانشاه- ایرنا- سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: اولین سفیر گردشگری رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ با معرفی نامه معاونت گردشگری این اداره کل روانه منطقه آزاد کیش شد.

شکوفه مهدی آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی هفته های گذشته پس از پیشنهاد اعزام سفیران گردشگری به مقاصد خارج از استان درخواست های متعددی از سوی فعالین گردشگری به این معاونت ارائه شد که پس از بررسی و اخذ تاییدیه های لازم از مسوولان اولین سفیر گردشگری معرفی شد.
او بیان داشت: خانم شمس مدیر دفتر خدمات مسافرتی الیت اولین داوطلب این موضوع بود که به ابتکار خود با شال کردی موسوم به«گلونی» با بسته ای از اقلام فرهنگی و سوغات روانه جزیره زیبای کیش شد.
وی افزود: این سفر در کنار برنامه سفر به مقصد کیش انجام شد و هزینه ای را برای این معاونت در بر نداشته است.
مهدی آبادی خاطرنشان کرد: دیدار سفیر گردشگری رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ با رییس توسعه گردشگری کیش، مورد استقبال شایسته و انجام تفاهمات با مدیران و دست اندرکاران صنعت گردشگری قرار گرفت، که اولین دستاورد آن اجرای تور دانشجویان دانشگاه بین المللی از مبدا کیش به مقصد کرمانشاه بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود.
وی ادامه داد: تقاضاهایی از این دست از سوی مدیران کرمانشاهی دفاتر خدمات مسافرتی مستقر در تهران به این معاونت داده شده که سفیران گردشگری این رویداد به مقصد اربیل، هلند، آلمان، ترکیه، گرجستان و… سفر کنند که در دست بررسی و اخذ تاییدیه های لازم می باشند.

سفیر کرمانشاه  اولین سفیر رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ روانه کیش شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *