رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

استودیو سفر و گردشگری افتتاح شد

تاریخ بروزرسانی :
۲ مهر ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۷/۰۲ – استودیو سفر و گردشگری امروز، اول مهرماه با حضور مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی در معاونت گردشگری افتتاح شد.

به گزارش میراث آریا(chtn) این استودیو در روزهای هفته و به ویژه در ایام پیک سفر در تمامی شبکه‌های رادیویی برنامه‌هایی را با محوریت سفر و گردشگری برای شنوندگان رادیو پخش می‌کند.

معاون صدای رسانه ملی در مراسم افتتاح این استودیو با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی نشانه‌هایی از مهر، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را در خود جای داده است، یادآور شد: در طول یکسال گذشته با حضور مدیریت جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعامل این سازمان با رسانه ملی رشد قابل توجهی داشته است.

صوفی ادامه داد: این تعامل موجب شد تا فکر راه‌اندازی استودیو سفر شکل گیرد، این استودیو در خلال برنامه‌های شبکه‌های رادیو در ایام هفته و به ویژه مواقع پیک سفر، اطلاعات مربوط به جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری، وضعیت آب و هوایی و شرایط جاده‌ای کشور را به شنوندگان ارائه می‌دهد.

وی اظهار داشت: رسانه ملی این آمادگی را دارد که تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار دهد.

معاون صدای رسانه ملی تصریح کرد: با راه‌اندازی استودیو سفر و گردشگری ما به طور لحظه‌ای با شنوندگان و مخاطبان در ارتباط خواهیم بود.

MG_0018 استودیو سفر و گردشگری افتتاح شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *