جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اخذ اقامت گرجستان در سال ۲۰۱۹

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ اسفند ۱۳۹۷

اخذ اقامت گرجستان از چندین طریق امکان پذیر است؛ بهترین شیوه دریافت اقامت گرجستان در سال ۲۰۱۹، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور می باشد.
کشور گرجستان یکی از کشورهای اروپایی در حال توسعه می باشد که همواره در حال پیشرفت است. افراد زیاد ی از سراسر جهان و خصوصا در ایران، خواهان مهاجرت به گرجستان و اخذ اقامت گرجستان می باشند. اخذ اقامت گرجستان و دریافت شهروندی گرجستان طی مجموعه ای از اقدامات به هم پیوسته صورت می گیرد و نیازمند داشتن دانش کافی درباره زندگی در گرجستان است. از این رو شرکت کوجورجیا فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ در زمینه مهاجرت و اقامت در کشور گرجستان آغاز نموده است. ما با برخورداری از تیم حرفه ای متشکل از کارشناسان و مشاوران مهاجرتی باتجربه، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به مهاجران گرامی می باشیم.
شرایط مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای اروپایی و همچنین کشور گرجستان، سالانه دچار تغییر می شود؛ بدین دلیل لازم است که برای اخذ اقامت و شهروندی گرجستان در سال ۲۰۱۹، با شرایط کنونی کشور گرجستان آشنا باشید. تیم کوجورجیا دارای سال ها تجربه در زمینه اقامت در کشور گرجستان می باشد و با تمامی شرایط مهاجرت و اقامت گرجستان در سال ۲۰۱۹ آشنا می باشد. در ادامه به صورت مختصر نحوه دریافت اقامت و انواع اقامت در این کشور بررسی شده است، با ما همراه باشید.

گرجستان 1 اخذ اقامت گرجستان در سال 2019

انواع اقامت گرجستان در سال ۲۰۱۹
کشور گرجستان میزبان مهربانی برای مهاجران می باشد و امر دریافت اقامت این کشور را به چند طریق مختلف امکان پذیر کرده است. شرایط دریافت اقامت کشور گرجستان بنابر نوع اقامت متفاوت است و در سال ۲۰۱۹ نیز احتمال ایجاد تخییر در آنها وجود دارد. هم اکنون اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج، کارمندی و ثبت شرکت در این کشور امکان پذیر می باشد. مشاورین ما، با تمامی شرایط لازم برای مهاجرت به گرجستان و اقامت در این کشور آشنایی کامل دارند. دانش و اطلاعات ما درباره وضعیت زندگی، اقتصاد و تجارت گرجستان همواره بروز می باشد و در کوشش هستیم تا آنها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم.
همانطور که گفتیم اقامت کشور گرجستان دارای انواع مختلفی می باشد و اخذ هر کدام از آن ها به صورت متفاوتی صورت می گیرد. هر کدام از انواع اقامت گرجستان دارای شرایط خاص خود هستند و مزایای کاملا متفاوتی دارند. جهت اطلاع از نحوه مهاجرت به گرجستان و روند اخذ انواع اقامت این کشور می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت کوجورجیا، با کارشناسان و مشاوران مهاجرتی در ارتباط باشید.
اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت همواره دو مورد از محبوب ترین راه های اخذ اقامت گرجستان بوده اند و در سال ۲۰۱۹ نیز به عنوان اصلی ترین نوع اقامت این کشور شنا خته می شوند. ما در امر دریافت اقامت کشور گرجستان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تجربه بسیار بالایی داریم و طی سالیان گذشته اعتماد مشتریان زیادی را کسب نموده ایم.

اقامت در گرجستان اخذ اقامت گرجستان در سال 2019

اقامت سرمایه گذاری گرجستان
گرجستان طی سالیان گذشته پیشرفت های چشمگیری در زمینه اقتصادی، تجاری و تکنولوژی داشته است و از این رو به عنوان یک کشور در حال توسعه شناخته می شود. موقعیت جغرافیایی مناسب، قرارگیری در قاره اروپا، نزدیک بودن به خاورمیانه و فرصت های تجاری طلایی کشور گرجستان را به یک مکان ایده آل برای اقامت و سرمایه گذاری تبدیل کرده است. از میان دلایل عمده گرایش مهاجران به سرمایه گذاری در گرجستان می توان به سیاست درست و با ثبات این کشور و امکان راه اندازی کسب و کار با هزینه پایین اشاره کرد.
اقامت سرمایه گذاری گرجستان به عنوان بهترین راه اخذ اقامت کشور گرجستان شناخته می شود و متقاضیان بسیار زیادی دارد. برای اخذ اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری در آغاز به حداقل سیصد هزار لاری (تقریبا معادل دوازده هزار و پانصد دلار آمریکا) نیاز است. این مبلغ باید به صورت مستقیم در زمینه خاصی سرمایه گذاری شود و همچنین شفاف سازی شده باشد. لازم به ذکر است که دریا اقامت با موجودی کمتر از این مقدار از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی صورت می گیرد.
اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری مزیت های زیادی را به همراه دارد و ویژگی های فوق العاده ای دارد. دولت گرجستان برای افرادی که به منظور سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می کنند، احترام خاصی قائل است. اگر قصد اخذ اقامت سرمایه گذاری گرجستان را دارید؛ پیشنهاد می کنیم که از خدمات کوجورجیا استفاده نمایید. ما دارای تجربه و تخصص بالایی در زمینه سرمایه گذاری در گرجستان هستیم و آماده ارائه مشاوره سرمایه گذاری در گرجستان به مهاجران گرامی می باشیم.
سرمایه گذاری در گرجستان اخذ اقامت گرجستان در سال 2019

اقامت ثبت شرکت گرجستان
یکی دیگر از راه های دریافت اقامت گرجستان، ثبت شرکت در این کشور می باشد. ثبت شرکت در گرجستان یک فرصت طلایی برای سرمایه گذاری در این کشور می باشد. با ثبت شرکت در گرجستان می توانید به صورت تضمینی اقامت این کشور را دریافت نموده و به مرور زمان برای دریافت اقامت دائم و شهروندی گرجستان اقدام نمایید. لازم است بدانید که کشور گرجستان در رده بندی جهانی از لحاظ تجارت، در جایگاه نهم در میان ۱۸۳ کشور دنیا قرار دارد.
اقامت ثبت شرکت گرجستان خود دارای انواع مختلفی است؛ به عبارتی دیگر نوع شرکت های قابل ثبت در گرجستان با یکدیگر تفاوت دارند. شرکت های ثبت شده در گرجستان دارای مالکیت صد درصد می باشند و به فرد بومی احتیاجی نخواهد بود. انواع شرکت های قابل ثبت در گرجستان شامل شرکت سهامی خاص(JSC)، شرکت با مسئولیت محدود(LLC)، مشارکت عمومی(GP) و مشارکت محدود(LP) می باشد.
مشاورین و کارشناسان کوجورجیا از تجربه و تخصص بالایی در زمینه ثبت شرکت در گرجستان بهره مند هستند و طی سالیان گذشته امر ثبت شرکت مشتریان خود را با موفقیت انجام داده است. جهت اخذ اقامت ثبت شرکت گرجستان و دیگر انواع اقامت این کشور، می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۵۱۱۹۹۵۰ با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.
ثبت شرکت در گرجستان اخذ اقامت گرجستان در سال 2019

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد