جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه موزه تارمه شوشتر

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

کافه موزه تارمه شوشتر در دل کاروانسرای افضل که کاروانسرای تاریخی  میباشد ، واقع شده است .کافه موزه تارمه کافه ای ست به وسعت تاریخ که در آن نه تنها به مانند سایر کافه های دیگر می توانید انواع نوشیدنی و دسر ها را نوش جان کنید بلکه می توانید تاریخ شوشتر را نیز ورق بزنید.این کافه با اختصاص دادن بخشی از فضای کافه خود به بیش از دو هزار قطعه تاریخی زندگی مردم شوشتر را برای مسافرانش بازآفرینی کرده است. در این کافه می‌توانید ذره ذره‌ی تاریخ را صرف کنید.

کافه موزه تارمه کافه موزه تارمه شوشتر
کافه تارمه به بازنمایی تاریخ و فرهنگ زندگی مردم شوشتر برای مهمانانش می‌پردازد. می‌توانید همینطور که منتظر سفارش‌تان هستید پیشینه‌ی طولانی این شهر را مرور کنید و در نهایت از شربت‌های دست‌ساز و سنتی کافه لذت ببرید.میهمان کافه تارمه شوید و در لابه لای ورق های تاریخ میان وعده ای لذیذ نوش جان کنید.

آنچه که کافه تارمه را از دیگر کافی شاپ های شوشتر متمایز کرده، چیدمان جذاب و منحصر به فرد آن است که بسیار هنرمندانه طراحی شده و شما را غافلگیر می‌کند. تابلوهای قدیمی از افرادی که دیگر در قید حیات نیستند، لوسترهای باشکوه، ظروف به جای مانده از گذشتگان، گلدان‌های کوچک و دوست‌داشتنی و میز و صندلی‌های چوبی همگی حال و هوای نوستالژی به کافه تارمه بخشیده‌اند و باعث شده‌اند تا این کافه در لیست بهترین کافی شاپ های شوشتر قرار گیرد و گردشگران ایرانی و خارجی زیادی برای صرف یک میان‌وعده لذیذ به آنجا بروند.

کافه موزه تارمه 2 کافه موزه تارمه شوشتر

خوب است بدانید که اکثر آثار موجود در این کافی شاپ توسط مالک آن از گوشه و کنار شهر جمع‌آوری شده و روایت‌گر حقایق زیادی از سرگذشت مردم این دیار به شمار می‌آیند و توسط میراث فرهنگی نیز به عنوان یک مجموعه اثر هنری شناخته شده‌اند. با نشستن در فضای دل‌انگیز و دنج کافه تارمه، می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم، عرقیجات و بستنی سفارش بدهید و از بودن در یک بنای دلفریب قدیمی لذت ببرید. خوراکی‌های کافه تارمه شوشتر از طعم خوبی برخودارند و با هر سلیقه‌ای که هستید، می‌توانید سفارش بدهید و خوشمزه‌ترین میان‌وعده را در فضایی دلربا میل کنید

کافه موزه تارمه 3 کافه موزه تارمه شوشتر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *