جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

پرطرفدارترین رستوران‌های یزد از نگاه توریست‌های داخلی و خارجی

تاریخ بروزرسانی :
۹ شهریور ۱۳۹۸

انتخاب رستوران خوب، یکی از مشکلاتی است که برای تازه واردان یک شهر وجود دارد. سفرهای رادینا در این متن بهترین رستوران‌ها و فست فودهای یزد را معرفی کرده تا مسافران در سفر به این شهر در کنار جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، از رستوران‌های بی‌نظیرش، خاطراتی یگانه به سوغات ببرند.
هر سفر پر از تجربه‌های هیجان‌انگیز و جذاب است که یکی از این تجربه‌ها، چشیدن طعم‌های جدید و سر زدن به رستوران‌های یک شهر است. اما انتخاب رستوران خوب، یکی از مشکلاتی است که برای تازه واردان یک شهر وجود دارد. اینکه کدام رستوران از کیفیت مطلوبی برخوردار است و چه غذاهایی در آن سرو می‌شود، نکته بسیار مهمی است که قبل از سر زدن به رستوران‌ها باید دانست.
سفرهای رادینا در این متن قصد دارد بهترین رستورانها و فست فودهای یزد را معرفی کند تا مسافران در سفر به این شهر در کنار جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، از رستوران‌های بی‌نظیرش، خاطراتی یگانه به سوغات ببرند.
تالار یزد
تالار یزد از رستوران‌های بسیار مشهور یزد است که به نام‌های رستوران قهوه چی و حاجی آشپز نیز شناخته می‌شود. این رستوران در سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز کرده و محبوبیت خود را از گذشته تا به امروز حفظ کرده است.
این رستوران از محیطی شیک و رسمی برخوردار است و در منوی آن انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، دسر و نوشیدنی دیده می‌شود، اما پررنگ‌ترین ویژگی این رستوران بی‌شک کیفیت آن است و دلیل عمده موفقیت این رستوران بوده است.

%name پرطرفدارترین رستوران‌های یزد از نگاه توریست‌های داخلی و خارجی
تالار سیب و نار
رستوران سیب و نار از رستوران‌های مجلل یزد به شمار می‌رود. این رستوران در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است. این رستوران از محیطی بسیار مدرن و شیک برخوردار است.
این رستوران قبلا به نام زیتون فعالیت می‌کرده و در همان زمان نیز در میان مردم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بود، اما پس از گسترش رستوران و افزودن بخش تالار به آن، به سیب و نار تغییر نام داده شد.
این رستوران در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام باز است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. به جرأت می‌توان گفت این رستوران تمامی مؤلفه‌های یک رستوران خوب را یک‌جا دارد و پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای در رستوران است.

سیب و انار یزد پرطرفدارترین رستوران‌های یزد از نگاه توریست‌های داخلی و خارجی
رستوران عمارت وکیل
رستوران عمارت وکیل، در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و در همین زمان کم گوی سبقت را از دیگر رقبای خود ربوده است. این رستوران در واقع مجموعه‌ای از چند رستوران است که شامل رستوران بیرون بر، رستوران سام، رستوران ساز و رستوران غذاهای بین‌الملل است.
عمارت وکیل یک رستوران متفاوت است و این تفاوتش بسیار به دل می‌نشیند. هر بخش رستوران به گونه‌ای جذاب، دیدنی و خوردنی است! دکوراسیون دوست داشتنی‌ای که در عین شیک بودن، صمیمی است، اشتهای هر بیننده‌ای را بر می‌انگیزد.
در بخش رستوران ایرانی، غذاها نیز به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود که این امر بسیار مورد توجه و استقبال مشتریان این رستوران واقع شده است. همچنین در رستوران بین الملل این مجموعه، بهترین آشپزهای بین الملل به طبخ غذا می‌پردازند تا طعمی اصیل را از دست پخته‌های ملل مختلف را برای همگان به ارمغان بیاورند.

رستوران عمارت وکیل یزد پرطرفدارترین رستوران‌های یزد از نگاه توریست‌های داخلی و خارجی
رستوران کورش یزد
رستوران مدرن کوروش یزد با ظرفیت ۴۰۰ نفر به ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی می‌پردازد. رستوران کوروش علاوه بر عرضه غذاهای باکیفیت و لذیذ، با فراهم کردن امکان رزرو از قبل، امکان پذیرایی گروهی و دربست، پخت غذای سفارشی، پیشنهاد ویژه سرآشپز، امکان ارسال غذا و تهیه منوی انگلیسی، به یکی از بهترین رستوران های یزد تبدیل شده است.

%name پرطرفدارترین رستوران‌های یزد از نگاه توریست‌های داخلی و خارجی
رستوران باغ مشیرالممالک
رستوران باغ مشیرالممالک مجموعه‌ای از سه رستوران با نام‌های نقاشی، باغ و رستوران یزد است. رستوران نقاشی همان‌طور که از نامش برمی‌آید، محیطی است پر از رنگ و صمیمیت که در آن انواع غذای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.
رستوران باغ دومین رستوران این مجموعه است که برای علاقه‌مندان به فضای باز بسیار مناسب است. سرو غذاهای رنگارنگ در محیطی باز، با درختان سر به فلک کشیده و نهر روان آب تجربه خوشایندی است که در ذهن باقی می‌ماند.
سومین رستوران مشیرالممالک رستوران یزد است که به سرو انواع غذاهای محلی و نوشیدنی‌های سرد و گرم اختصاص یافته است.
مجموعه رستوران مشیرالممالک با داشتن فضای جذاب و غذای با کیفیت، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین رستوران های یزد شده است.

%name پرطرفدارترین رستوران‌های یزد از نگاه توریست‌های داخلی و خارجی
رستوران عمارت مادری میبد
رستوران عمارت مادری، یک رستوران زیبا با حال و هوای خانه مادربزرگ است که در سال ۱۳۹۷ در میبد افتتاح شده است. فضای این رستوران کاملاً سنتی است. فضای این رستوران با اشیاء جذاب قدیمی، کرسی، پشتی و دیگر وسایلی که حس نوستالژی را برمی‌انگیزد، تزئین شده است.
ساختمان این رستوران در واقع یکی از خانه‌های قدیمی شهر میبد بوده که بازسازی و مرمت شده و به صورت رستوران در آمده است. غذاهای با کیفیت این رستوران به تناسب فضایش در سینی و به صورت سنتی سرو می‌شود که به خصوص برای گردشگران خارجی بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

عمارت مادری یزد پرطرفدارترین رستوران‌های یزد از نگاه توریست‌های داخلی و خارجی
فست فود فروتن
فست فود فروتن از فست فودهای بسیار قدیمی و با سابقه شهر یزد به شمار می‌رود که در سال ۱۳۶۲ به مدیریت فروتن افتتاح شده و هم اکنون در دو شعبه فعالیت می‌کند. این فست فود از گذشته تاکنون پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها بوده و طرفداران زیادی دارد.
منوی فروتن شامل انواع پیتزا، برگر و سوخاری است که به صورت فارسی و انگلیسی به مشتریان ارائه می‌شود. فضای این رستوران به تناسب سرو فست فود، کاملاً مدرن، شلوغ و پر جنب و جوش است که شلوغی آن نیز به گونه‌ای پرانرژی و جذاب است.
رستوران ایتالیایی دراگون یزد
رستوران ایتالیایی دراگون یزد با ظرفیت پذیرایی از ۷۰ نفر و با پرسنلی کارآزموده و خوش برخورد افتخار ارائه خدمات به مهمانان را دارد.
رستوران ایتالیایی دراگون یزد با دو منوی فارسی و انگلیسی و طبخ انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه نظیر پیتزا، پاستا، استیک و… به یکی از بهترین‌های یزد تبدیل شده است.
از جمله ویژگی‌های عالی رستوران ایتالیایی دراگون یزد، قرار داشتن محل طبخ غذا در میان سالن پذیرایی است که مشتریان می‌توانند به راحتی روند آماده شدن سفارشات خود را مشاهده کنند و با آسودگی خاطر از رعایت بهداشت و تمیزی، از سفارش خود لذت ببرند.

%name پرطرفدارترین رستوران‌های یزد از نگاه توریست‌های داخلی و خارجی
فست فود کرنوپیچ
فست فود کرنوپیچ از فست فودهای مدرن و پر مشتری یزد به شمار می‌رود که در هر زمانی، شلوغ و پر رفت و آمد است و دلیل این شلوغی چیزی نیست جز غذاهای متنوع فرنگی و فست فودهای رنگارنگی که در بهترین کیفیت سرو می‌شوند.
هر یک از غذاهای فست فود کرنوپیچ طرفداران خاص خود را دارد، اما استیک‌های آبدار با سس قارچ، کباب چوبی، پیتزا و سوخاری‌هایش از مواردی است که توصیه می‌شود حتما امتحان شوند.
رستوران ایتالیایی سزار
رستوران ایتالیایی سزار با فضایی کلاسیک، طراحی زیبا و نوازندگی قطعه‌های دلنشین پیانو، آن را به محیطی خاص و آرامش بخش تبدیل کرده است. این رستوران ایتالیایی علاوه بر سرو انواع غذاهای ایتالیایی به عرضه غذاهای متنوعی همچون استیک گوشت، غذاهای دریایی و منوی کافی شاپی می‌پردازد.
اگر شخصی قصد برپایی مراسمی مجلل را دارد و به دنبال محیطی شیک و جذاب است، رستوران سزار یزد با ۲ سالن مجزا و ظرفیت ۱۱۰ نفر، آماده ارائه بهترین‌ها به مسافران و مهمانان یزد است.

%name پرطرفدارترین رستوران‌های یزد از نگاه توریست‌های داخلی و خارجی
می‌توان برای آشنایی بیشتر با سایر رستوران‌ها و فست فودهای معروف یزد، به سایت سفرهای رادینا مراجعه کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد