رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ مهر ۱۳۹۶

پردیس سینمایی راگا تهران

لینک این مطلب کپی شد!

پردیس سینمایی راگا تهران، در زمره مجللترین و بهترین سینماهای این شهر است. سینمایی واقع در شهر ری که در بهمن ۱۳۸۹ همزمان با برگزاری جشنواره فجر به روی مردم شریف تهران گشوده شد. در واقع، می‌توان گفت که این سینما اولین سینمای عمومی و رسمی این شهر است. البته پردیس سینمایی راگا تهران، پس از تعطیلی سینماهای معروف شهر ری همچون کانون و مرمر کار خود را آغاز کرد.
در مرداد سال ۱۳۹۰ امکانات تفریحی نیز مانند فروشگاه‌های متعدد برای استفاده و لذت فیلم‌دوستان و مردم هنرپرور تهران در این پردیس ساخته شد. همچنین، در صورت احساس گرسنگی، می‌توانید در رستوران تعبیه شده در این سینما انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت را نوش‌جان کنید. خبر خوش این‌که، تفریحات شاد و مهیجی در بخش بازی کودکان برای فرزندان عزیز و دلبندتان تدارک دیده شده است. بچه‌ها می‌توانند ساعت‌ها در این مکان سرگرم شده و لحظاتی پر از شادی را تجربه کنند. حتی می‌توانید همراه با کودکانتان سری به سالن اسکیت واقع در طبقه سوم این مجتمع زده و بهترین ساعات را در آن‌جا سپری کنید. گفتنی است که سه سالن مجهز پردیس سینمایی راگا، هر روزه پذیرای عزیزان تهرانی می‌باشد. باید بگوییم که ظرفیت یکی از سالن‌ها ۳۱۰ نفر و دو سالن دیگر هر کدام ۱۵۷ نفر را در خود جای می‌دهند.
هنوز هم سینما رفتن از هیجان‌انگیزترین تفریحات مردم مخصوصاٌ در آخر هفته‌ها است. جایی که می‌توان با خانواده یا در جمعی دوستانه بهترین و شادترین لحظات را در آن تجربه کرد. سینما رفتن از دوران گذشته در میان مردم مخصوصاٌ اهالی پایتخت رواج داشته است. در آن روزگار، سینماها از شلوغ‌ترین مکان‌های عمومی به شمار می‌رفتند. امروزه، بسیاری از سینماها تنها چند سالن را شامل نمی‌شوند. بلکه اکثراٌ با رستوران، کافی‌شاپ، شهربازی و سایر امکانات تفریحی همراه بوده و گام مثبتی در جهت پر کردن هر چه بهتر اوقات مردم عزیزمان برداشته‌اند. یکی از این سینماها که شرح آن را در بالا ذکر کردیم، پردیس سینمایی راگا است. مکانی مجهز و مورد پسند اهالی تهران که مطمئناٌ از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد.
آدرس : تهران، شهر ری، اتوبان شهید آوینی، خیابان کریم شیرازی، پردیس سینمایی راگا تهران.
شماره تماس: ۵۵۹۰۴۰۴۰-(۰۲۱ )
-سینمایی-راگا-تهران-1 پردیس سینمایی راگا تهران

-سینمایی-راگا-تهران-2 پردیس سینمایی راگا تهران

-سینمایی-راگا-تهران-3 پردیس سینمایی راگا تهران

-سینمایی-راگا-تهران-4 پردیس سینمایی راگا تهران

-سینمایی-راگا-تهران پردیس سینمایی راگا تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    این سینما نوسازه نمی دونم چرا تو این زمان کم اینقدر فرسوده شده . امکاناتش خوب نیست فقط جای پارک خوبی داره

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • کامران فاضلی

    باید ساز و کاری فراهم بشه موقع ورود به سالن، ساز و کاری دیده بشه که از ورود بچه ها جلوگیری بشه واسه دیدن فیلم هایی که مناسب سن شون نیست

    ۱۱ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *