رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ آذر ۱۴۰۱

هتل هانی قشم

لینک این مطلب کپی شد!

هتل هانی قشم یکی از هتل های نوساز جزیره قشم می باشد که به تازگی افتتاح شده است. هتل هانی قشم هتلی چهارستاره است و دارای یک ساختمان چهار طبقه است. از آنجایی که هتل هانی قشم در یکی از اصلی‌ترین بلوارهای این شهر یعنی بلوار آزادگان قرار گرفته است. از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. با اقامت در هتل هانی سواحل چشم‌نواز جزیره قشم در چند قدمی شما قرار گرفته‌اند. بعلاوه میزبانی گرم و صمیمانه کارکنان این هتل و همچنین خدمات رفاهی مطلوب آن اقامت خوشی را در هتل هانی قشم برای شما به ارمغان می‌آورد.

هتل هانی قشم

اتاق و سوئیت

در هتل هانی تعداد ۶۰ باب اتاق متفاوت وجود دارد که شامل اتاق‌های یکنفره تا سوئیت چهارنفره می‌شود. روی هم رفته اتاق‌های هتل هانی از طراحی دکوراسیون شیک و امروزی برخوردارند. اغلب اتاق‌ها دارای پنجره‌های نورگیر نسبتا بزرگی هستند که به منظره بیرونی هتل مشرف هستند. امکان استفاده از هوای تازه بیرون را به مهمان می‌دهند. سقف اتاق‌ها با کناف تزئین شده‌اند و دیوار اتاق‌ها نیز به کاغذدیواری‌‌هایی‌ در طرح‌های ساده و جذاب مزین شده‌اند. افزون بر این کف اتاق‌ها با موکت مرغوب پوشیده شده است تا برای اقامت کودکان بی‌خطر باشد.
آسایش و راحتی مهمانان هتل هانی با بهرمندی از امکانات رفاهی داخل اتاق‌ها تا حد زیادی فراهم شده‌است. از جمله این امکانات می‌توان به مواردی نظیر سرویس بهداشتی اختصاصی در اتاق‌ها، تلفن، کمد لباسی، یخچال، پاور سوئیچ. تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، اسپیلت جهت سرمایش و گرمایش اتاق. لوازم بهداشتی در حمام، آب معدنی رایگان، مینی بار غیر رایگان و دمپایی اشاره کرد.

هتل هانی قشم

رستوران و کافی شاپ

در این هتل معمولا وعده صبحانه بصورت رایگان با اقامت مهمانان در نظر گرفته می‌شود و بصورت بوفه سرو می‌گردد. همچنین در رستوران هتل هانی که در طبقه همکف قرار دارد انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی و فست فودها در وعده‌های غذایی ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده شده‌است.

هتل هانی قشم

امکانات عمومی هتل هانی قشم

ستارهای بالای هتل هانی خبر از امکانات رفاهی متنوع و کیفیت بالای خدمات عمومی آن می دهد. در حقیقت در هتل هانی تلاش شده است تا خدمات رفاهی در حد و اندازه ستاره های هتل باشند و از طیف گسترده مناسبی برخوردار باشند. از جمله این امکانات می‌توان به اتاق چمدان، اینترنت وای‌فای رایگان در لابی و اتاق‌ها، لابی با فضای نسبتا وسیع، آسانسور، تاکسی سرویس، بخش راهنمای گردشگران، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس با ظرفیت ۳۰ نفر، سرویس حمل و نقل چمدان مهمان، خدمات بیدارباش مهمان، نمازخانه، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، لاندری و سیستم اطفاء حریق است.

خاص هتل

بعلاوه در هتل هانی با ارائه خدمات خاص امکان اقامت آن دسته از مهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند فراهم شده‌است. چنانچه سفر شما به قشم کاری است برای انجام اقدامات اداری خود نظیر تهیه فتوکپی، پرینت و ارسال فکس نیازی به خروج از هتل هانی ندارید و می‌توانید از این خدمات در داخل هتل بهرمند شوید. همانطور که انتظار می‌رود هتل هانی قشم دارای یک پارکینگ اختصاصی است که مهمانان می‌توانند با خیالی آسوده ماشین خود را در آن پارک کنند. گفتنی است کارمندان پذیرش در هتل هانی که همواره با خوشرویی پذیرای مهمانان هستند، توانایی صحبت به دو زبان انگلیسی و عربی دارند.

هتل هانی قشم

امکانات تفریحی هتل هانی قشم

موقعیت مکانی هتل هانی به گردشگران این جزیره زیبا امکان این را می‌دهد تا با طی‌کردن مسافتی کمتر از یک کیلومتر از مکان‌های دیدنی معروف قشم نظیر قلعه پرتغالی‌ها، شهربازی مجموعه سیتی سنتر قشم و موزه ژئوپارک دیدن کنند. اگر اهل گشت و گذارهای شهری و وقت گذرانی در سواحل حیرت انگیز خلیج فارس باشید نیز می‌توانید از تاکسی سرویس هتل هانی استفاده کنید و با گذراندن مسافت کوتاهی به سواحل زیبای قشم برسید. افزون بر این پیشنهاد می‌کنیم جهت بازدید از اماکن دیدنی قشم و لذت بردن از تفریحات منطقه از خدمات گشت شهری و تور داخلی که توسط راهنمایان گردشگری در هتل هانی برگزار می‌شود نیز استفاده کنید.

اگر هتل هانی را برای اقامت خود انتخاب کردید خاطرتان باشد تا از لذت بازی و تفریح در سالن بیلیارد هتل هانی نیز غافل نشوید زیرا بی‌شک می‌تواند خاطرات خوشی از اقامتتان در این هتل به جای بگذارد.

هتل هانی قشم

نحوه دسترسی

آدرس : استان هرمزگان، جزیره زیبای قشم، بلوار آزادگان، نبش لقمان ۱۱، میدان شهدا
تلفن :۰۹۰۲۵۲۴۹۳۳۳
هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *