رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ مهر ۱۳۹۹

هتل نیمروز زابل

اشتراک گذاری

هتل نیمروز زابل ، ازهتلهای دو ستاره خوب زابل است که در یک طبقه ساخته شده و در کل ۱۵ واحد اقامتی دارد . هتل نیمروز زابل دارای محوطه بزرگی است که در آن وسایل تفریحی قرار داده شده است تا کودکان بتوانند به بازی پرداخته و سرگرم شوند. رستوران هتل نیمروز زابل نیز عنوان یکی از بهترین رستوران‌های شهر را صاحب است و انواع غذاهای خوشمزه و ایرانی برای مهمانان آماده و سرو می نماید.امکانات رایگان هتل نیمروز زابل شامل پارکینگ و صبحانه می‌باشد که مهمانان می‌توانند از آن ها بهره‌مند شوند. هزینه اقامتی در هت نیمروز زابل به نسبت امکاناتش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین موقعیت مکانی هتل نیمروز زابل در مکان خوبی از شهر قرار گرفته و به بسیاری از اماکن تاریخی و دیدنی زابل دسترسی آسان دارند. پرسنل مجرب و کاردان هتل نیمروز زابل همواره تلاش می کند تا اقامتی رضایت بخش و راحت برای مهمانان تأمین کنند.

هتل نیمروز زابل
تمامی واحدهای اقامتی در هتل نیمروز زابل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، تخت، یخچال، فریزر، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، صبحانه در اتاق می‌باشند. اکثر اتاق ها دارای تخت های دو نفره و یا سه تخته هستند. ساعت تحویل اتاق‌ها در هتل نیمروز زابل ۱۴ بوده و ساعت تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر می‌باشد. اتاق ها از لحاظ نظافت و تمیزی در وضعیت خوب و مناسبی قرار دارند و مهمانان می توانند از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند. زیرا خدمات خانه داری نیز به تمام واحدهای اقامتی تعلق داشته و ارائه می‌گردد. مهمانان باید توجه داشته باشند در زمان مراجعه به هتل نیمروز زابل حتما مدارک شناسایی کارت ملی و شناسنامه و برای مهمانان خارجی پاسپورت، جهت انجام رزرواسیون واحد اقامتی همراهشان داشته باشند. مهمانانی که با خودروی شخصی به زابل سفر کرده اند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل نیمروز زابل استفاده کنند. پرداخت هزینه اقامتی به هر دو روش نقدی و کارت بانکی امکان پذیر می باشد. هزینه اقامتی واحدها در هتل نیمروز زابل بسیار مناسب بوده و در قبال آن امکانات خوبی برای اقامت راحت و رضایت بخش مهمانان ارائه می‌گردد. اگر در سفر به زابل به فکر جیبتان هستید و می‌خواهید در هزینه سفرتان صرفه جویی کنید و یا با کمترین هزینه بیشترین لذت را از زابل گردی ببرید، هتل نیمروز زابل گزینه مناسبی برای شما است.

هتل نیمروز زابل
رستوران هتل نیمروز زابل در سه وعده اصلی برای مهمانان هتل انواع غذاهای خوشمزه و متنوع تدارک دیده و سرو می کند. اکثر مهمانان هتل نیمروز زابل از غذاها و سرویس دهی رستوران هتل رضای خاطر دارند. پذیرش هتل نیمروز زابل در بخش لابی قرار دارد و پرسنل پذیرش از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی و استقبال از مهمانان هستند و با گشاده رویی و خونگرمی با آن‌ها برخورد می‌کنند.
مهمانانی که در هتل نیمروز زابل اقامت می کنند، می توانند از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب برای درخواست هرنوع خدمات، نیاز و یا پرسش به پذیرش هتل مراجعه کنند و راهنمایی های لازم را از کادر پذیرش دریافت کنند. کارکنان هتل فارسی زبان هستند و در تعامل با مهمانان بسیار صمیمی برخورد می‌کنند. تمام تلاش کارکنان خوش برخورد هتل نیمروز زابل بر آن است تا مهمانانشان را با فراهم کردن اقامت راحت و دلنشین، راضی و خرسند نگه دارند. در سفر به زابل اقامت خوشی را در هتل نیمروز زابل برایتان آرزومندیم.

نحوه دسترسی به هتل نیمروز زابل

آدرس :زابل – چهارراه پادگان – بلوار فرودگاه -بعد از دانشگاه پیام نور

 

هتل نیمروز زابل

 

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *