جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل آپارتمان مجید مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

هتل آپارتمان مجید مشهد ، در خیابان خسروی نو واقع شده و موقعیت مکانی آن باعث شده تا هتل آپارتمان مجید مشهد مورد توجه افرادی واقع شود که می خواهند در مدت حضور در مشهد مقدس در یکی از نزدیک ترین هتل آپارتمان ها به حرم مطهر امام هشتم اقامت کنند. این هتل در فاصله اندکی از بارگاه حضرت ثامن الائمه قرار دارد به گونه ای که برای رسیدن به حرم حدود شش دقیقه پیاده روی کافیست . هتل آپارتمان مجید مشهد یکی از هتل آپارتمان های عالی مشهد است که با ۲۹ واحد اقامتی در شش طبقه سال ۱۳۹۳افتتاح گردید . واحد های اقامتی این هتل شامل آپارتمان های یک و دو خوابه با ظرفیت دو الی چهار نفر می باشد و تمامی واحد ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند . سیستم گرمایش و سرمایش اتاق ها ، شوفاژ و اسپیلت است ، تلویزیون اتاق ها ال ای دی و نوع قفل درب اتاق ها کارتی می باشد .

رستورانی بزرگ با ظرفیت ۱۰۰ نفر دارد که انواعی از غذا ها را با مواد اولیه مرغوب طبخ نموده و با کادری حرفه ای به گرمی از مهمانان خود پذیرایی خواهد نمود . کافی شاپ این هتل آپارتمان با طراحی مدرن و زیبا انواع نوشیدنی ها ، کیک و بستی سرو می نماید و محل مناسبی جهت ملاقات های کاری و نیز گفتمان دوستانه است .

دسترسی به اینترنت هتل را در لابی و واحد ها میسر نموده است . نمازخانه ، صندوق امانات و پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۲ خودرو از امکانات این هتل به شمار می روند . خدمات خانه داری و تهیه بلیط در این هتل ارائه می گردد . هتل اپارتمان مجید مشهد به صورت ۲۴ ساعته زائران گرانقدر امام هشتم (ع) را پذیرش می نماید .

اطلاعات تکمیلی
پذیرش بانوان با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.
ساعت تحویل اتاق : ۱۲
ساعت تخلیه اتاق : ۱۴

مجید 1 هتل آپارتمان مجید مشهد
مجید 2 هتل آپارتمان مجید مشهد
مجید 3 هتل آپارتمان مجید مشهد
مجید 4 هتل آپارتمان مجید مشهد
مجید3 هتل آپارتمان مجید مشهد

منابع : جابا ما – اقامت ۲۴

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *