رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ آبان ۱۴۰۰

هتل جهانگردی شاهرود

لینک این مطلب کپی شد!

هتل جهانگردی شاهرود یکی از قدیمی ترین هتل های شاهرود در استان سمنان می باشد. شاهرود، در حد فاصل دو نوع آب و هوای خشک و کویری، در جنوب و مرطوب و پرباران در شمال واقع شده که آب و هوایی مطبوع برای این شهر فراهم کرده و آن را در ردیف خوش‌آب و هواترین شهرهای ایران قرار داده است و هتل شاهرود بهترین گزینه برای اقامت در این منطقه میباشد .

هتل جهانگردی شاهرود به واسطه‌ی قرار گرفتن بر سر راه خراسان رضوی و وجود برخی آثار تاریخی کهن همواره مورد نظر گردشگران داخلی وخارجی بوده است. این هتل‌در قلب پارک جنگلی شاهرود و رو به پارک ساخته شد که ساخت آن در سال ۱۳۵۱ به اتمام رسید و در سال ۱۳۸۸ بازسازی گردید.

-جهانگردی-شاهرود8 هتل جهانگردی شاهرود

از جاذبه های گردشگری شهر شاهرود می توان بسیار گفت. شاهرود زیباترین شهر سمنان و بهشت طبیعت دوستان است که کویر،کوهستان، آبشار، رودخانه، چشمه و جنگل‌های سرسبز را یکجا در خود جای داده است. علاوه بر این شاهرود دارای آثار تاریخی، بناهای مذهبی و مسجدهای قدیمی زیادی نیز هست و لقب شهر عارفان را از آن خود کرده است.

دیدنی ترین جاذبه ی شاهرود بدون شک جنگل ابر است. این جنگل از بکرترین و قدیمی ترین جنگل‌های ایران است که بیشتر مواقع فضای آن از اقیانوسی از ابر پوشیده می‌شود که به همین خاطر آن را «جنگل ابر» می‌نامند. جنگل ابر همچنین کهنسال‌ترین موجودات زنده دنیا به سن ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار سال را در خود جای داده و با گونه‌های گیاهی و جانوری نادری که دارد از خاص‌ترین و زیباترین جنگل‌های ایران به شمار می‌رود. فاصله ی هتل جهانگردی شاهرود تا این جنگل و روستای ابر ۴۰ کیلومتر می باشد و بهترین زمان برای تماشای رنگ آمیزی تابلوی نقاشی طبیعت فصل پاییز است.

-جهانگردی-شاهرود9 هتل جهانگردی شاهرود

از ویژگیهای بارز هتل جهانگردی شاهرود تمیزی اتاق ها و موقعیت مکانی آن در مرکز شهرستان شاهرود است که دسترسی میهمانان را به همه ی نقاط دیدنی این شهر آسان کرده است .

نحوه دسترسی

آدرس : شاهرود-میدان آزادی-خ فردوسی-خ صادقیان
تلفن ها : ۳۲۲۳۱۲۸۸-۳۲۲۴۴۲۸۸-۳۲۲۲۶۰۷۸-۰۲۳

-جهانگردی-شاهرود4 هتل جهانگردی شاهرود

-جهانگردی-شاهرود5 هتل جهانگردی شاهرود

-جهانگردی-شاهرود6 هتل جهانگردی شاهرود

-جهانگردی-شاهرود7 هتل جهانگردی شاهرود

shahrod هتل جهانگردی شاهرود

shahrod4 هتل جهانگردی شاهرود

shahrod5 هتل جهانگردی شاهرود

shahrod6 هتل جهانگردی شاهرود

shahrod7 هتل جهانگردی شاهرود

shahrod10 هتل جهانگردی شاهرود

shahrod11 هتل جهانگردی شاهرود

           
 

نظر کاربران :

  • حسین

    سلام.من وهمسرم درتاریخ ۱۱فروردین ۹۴ در هتل شما اقامت داشتیم.همه چی خوب بود جز.دوش حمام خراب بود/شام خیییلی کیفیتش پایین بود.سالادها مونده بود.مخصوصا گوچه خیارهای اون.صبحونه هم میتونست نیمرو هم داشته باشه

    ۱۳ فروردین, ۱۳۹۴ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *