جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ دی ۱۳۹۹

در این مطلب می خواهیم به معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس بپردازیم .این شرکت هواپیمایی از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون توانسته جایگاه مناسبی در بین ایرلاین های قدیمی و معتبر داخلی پیدا کند .هواپیمایی زاگرس ابتدا با دو فروند هواپیما کار خود را شروع کرد و اکنون با ۱۹ فروند هواپیما به جابجایی مسافران می پردازد.

تاریخچه شرکت هواپیمایی زاگرس

هواپیمایی زاگرس درسال ۱۳۸۴ در منطقه آزاد اروند به ثبت رسید و کار خود را با وارد کردن ۲ فروند هواپیمای توپولوف آغاز کرد، سپس در سال ۱۳۸۶ با اضافه کردن ۲ مدل هواپیمای بویینگ MD ناوگان هوایی خود را توسعه داد. در سال ۱۳۸۷ بود که این ایرلاین با پرواز در مسیر تهران_دمشق اولین پرواز بین‌المللی خود را آغاز نمود. در حال حاضر این شرکت هوایی، ناوگانی شامل ۲۰ فروند هواپیما دارد، که متشکل است از ۷ فروند ایرباس ای۳۲۰، ۱ فروند ایرباس ای۳۱۹، ۲فروند ایرباس ای۳۲۱، ۳ فروند مک‌دانل داگلاس ام‌دی۸۳ و ۶ فروند مک‌دانل داگلاس ام‌دی-۸۲. در تاریخ ۱ تیر ماه ۱۳۹۶ این شرکت هواپیمایی قراردادی مبنی بر خرید ۲۸ فروند هواپیمای جدید با ایرباس منعقد نمود.

زاگرس معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

ناوگان هواپیمایی زاگرس

شرکت مسافرتی زاگرس دارای گواهینامه‌های Part 145 و Part M در بخش مهندسی تعمیرات هواپیما می‌باشد و همچنین دارای کیترینگ بزرگ و مجهز به دستگاه‌های پیشرفته‌ی روز و مطابق با استانداردها است. شعار اصلی ایرلاین زاگرس این است که: امنیت، آسایش، آرامش. با این‌که مدت زمان کوتاهی از فعالیت شرکت مسافرتی زاگرس می‌گذرد، اما این ایرلاین توانسته جایگاه خوبی بین ایرلاین‌های قدیمی پیدا کند. در حال حاضر ایرلاین زاگرس به بیش از ۲۱ مقصد داخلی و خارجی پرواز مستقیم دارد که با رشد ۳۰ درصدی مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، باعث شده به جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر دست یابد، ۲ قطب اصلی ایرلاین زاگرس فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و فرودگاه بین‌المللی آبادان است .

هواپیما ایرباس A319 هواپیمایی زاگرس
طول : ۳۳.۸۴ متر
ارتفاع: ۱۲.۱۷ متر
فاصله دو بال : ۳۴ متر
ظرفیت مسافر : ۱۴۰ نفر
بیشینه سرعت : ۸۷۱ کیلومتر بر ساعت
برد پروازی : ۶۲۵۰ کیلومتر
هواپیما ایرباس ۳۲۱ هواپیمایی زاگرس
فاصله نوک دو بال: ۳۵.۸ متر
طول: ۴۴.۵۱ متر
ارتفاع بدنه: ۴.۱۴ متر
ظرفیت: ۱۹۵ تا ۲۳۰ مسافر
سرعت: ۸۲۹ کیلومتر در ساعت
هواپیما McDonnell Douglas MD-83 هواپیمایی زاگرس
۳ فروند
طول : ۴۵ متر
ارتفاع: ۹.۰۲ متر
فاصله دو بال : ۳۲,۸ متر
ظرفیت مسافر : ۱۷۲ نفر
بیشینه سرعت : ۹۲۵ کیلومتر بر ساعت
برد پروازی : ۴۶۰۰ کیلومتر
هواپیما McDonnell Douglas MD-82 هواپیمایی زاگرس
۵ فروند
طول : ۴۵ متر
ارتفاع: ۹.۰۲ متر
فاصله دو بال : ۳۲,۸ متر
ظرفیت مسافر : ۱۷۲ نفر
بیشینه سرعت : ۹۲۵ کیلومتر بر ساعت
برد پروازی : ۳۸۰۰ کیلومت

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی زاگرس

مقاصد داخلی هواپیماهای زاگرس

در حال حاضر فرودگاه های بین المللی مهرآباد و آبادان قطب های اول و دوم زاگرس هستند و ۱۳ شهر دیگر در هم مقصدهای پروازی آن جای گرفته اند.

تهران (فرودگاه بین المللی مهرآباد)
تهران (فرودگاه بین المللی امام خمینی)
شیراز (فرودگاه بین المللی شیراز)
مشهد (فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد)
آبادان (فرودگاه بین المللی آبادان)
اهواز (فرودگاه بین المللی اهواز)
اصفهان (فرودگاه بین المللی اصفهان)
جزیره کیش (فرودگاه بین المللی کیش)
کرمان (فرودگاه کرمان)
بندر ماهشهر (فرودگاه ماهشهر)
بوشهر (فرودگاه بوشهر)
تبریز (فرودگاه بین المللی تبریز)
جزیره قشم (فرودگاه دیرستان)
چابهار (فرودگاه چابهار)
کرمانشاه (فرودگاه کرمانشاه)

مقاصد بین المللی هواپیماهای زاگرس

متاسفانه شرکت های هواپیمایی کشورمان با محدودیت های زیادی برای پروازهای خارجی مواجه هستند و شرکت زاگرس هم در حال حاضر مقاصد خارجی زیادی ندارد. البته این پروازها ممکن است در هر زمان دستخوش تغییر شوند.

عراق- نجف (فرودگاه بین المللی نجف)
ترکیه-استانبول (فرودگاه بین المللی آتاتورک)
گرجستان – تفلیس (فرودگاه بین المللی تفلیس)

کلاس های پروازی شرکت زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس در دو کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی (Economy) و تجاری یا بیزنس کلاس (Business) به مسافران خدمات رسانی می کند. خدمات و ویژگی های کلاس پروازی هر شرکت هواپیمایی (با در نظر گرفتی برخی استانداردها) با شرکت های دیگر متفاوت است و البته نسبت به خدمات و امکاناتی که دریافت کرده اید باید هزینه متفاوتی را بپردازید.

پذیرش مسافر در شرکت هواپیمایی زاگرس

پروازهای داخلی هواپیمایی زاگرس در فرودگاه بین المللی مهرآباد و پروازهای خارجی در فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می شود. مسافرانی که بلیط هواپیمایی زاگرس را رزرو کرده اند لازم است در پروازهای داخلی ۲ ساعت زودتر و در پروازهای خارجی ۳ ساعت زودتر از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند. در زمان مراجعه و سوار شدن به هواپیما می بایست بلیط و کارت شناسایی همراه داشته باشید. سی دقیقه قبل از زمان پرواز گیت ها بسته خواهند شد و هواپیمایی زاگرس پس از این مدت از پذیرش مسافر خودداری خواهد کرد. در صورتی که دیر به فرودگاه برسید و از پروازتان جا بمانید زاگرس شما را در پروازهای بعدی در اولویت قرار می دهد.

قوانین فروش بلیط پروازهای زاگرس

به یاد داشته باشید که تمامی پروازهای داخلی زاگرس (از شهر تهران) در ترمینال شماره یک است. مسافران داخلی می توانند حداکثر ۲۰ کیلوگرم و مسافران خارجی حداکثر ۲۵ کیلوگرم بار همراه خودشان داشته باشند.

شرایط ابطال و استرداد بلیط زاگرس

۱.هرگونه تغییر در پرواز داخلی شامل جریمه بوده و درصد جرایم مشابه شرایط کنسلی می باشد.
کلاس های نرخیW هواپیمایی زاگرس
از زمان صدور هرگونه تغییر و یا استرداد در این کلاس های پروازی مجاز نمی باشد و هیچگونه وجهی مسترد نخواهد شد. بار مجاز همراه مسافر ۱۵ کیلوگرم برای مسافر بزرگسال و کودک می باشد.
کلاس های نرخی V,Y,K P هواپیمایی زاگرس
از زمان صدور تا ساعت ۱۲ سه روز قبل از پرواز با کسر ۵۰ درصد، الباقی مستردخواهد شد و پس از آن « هرگونه تغییر و یا استرداد در این کلاس های پروازی مجاز نمی باشد و هیچگونه وجهی مسترد نخواهد شد. بار مجاز همراه مسافر ۱۵ کیلوگرم برای مسافر بزرگسال و کودک می باشد.
کلاس نرخیH,Q,L هواپیمایی زاگرس
از زمان صدور تا ساعت ۱۲ سه روز قبل از پرواز با کسر ۴۵ درصد،تا ساعت ۱۲ روز قبل از پرواز ۵۰ درصد و تا سه ساعت قیل از پرواز ۶۰درصد و از ۳ساعت قبل از پرواز به بعد ۸۰ درصد، الباقی قابل استرداد است. بار مجاز همراه مسافر ۲۰ کیلوگرم برای مسافر بزرگسال و کودک می باشد.
کلاس های نرخی M,N,R هواپیمایی زاگرس
از زمان صدور تا ساعت ۱۲ سه روز قبل از پرواز با کسر ۳۵ درصد، تا ساعت ۱۲ روز قبل از پرواز ۴۰ درصد و تا سه ساعت قیل از پرواز ۵۰ درصد و از ۳ساعت قبل از پرواز به بعد ۷۰ درصد، الباقی قابل استرداد است. بار مجاز همراه مسافر ۲۰ کیلوگرم برای مسافر بزرگسال و کودک می باشد.
کلاس نرخی B,D,E,S هواپیمایی زاگرس
از زمان صدور تا ساعت ۱۲ سه روز قبل از پرواز با کسر ۲۵ درصد، تا ساعت ۱۲ روز قبل از پرواز ۳۰ درصد و تا سه ساعت قبل از پرواز ۴۰ درصد و از ۳ساعت قبل از پرواز به بعد ۵۰ درصد، الباقی قابل استرداد است. بار مجاز همراه مسافر ۲۰ کیلوگرم برای مسافر بزرگسال و کودک می باشد.
کلاس نرخی I,T,U,A هواپیمایی زاگرس
از زمان صدور تا ساعت ۱۲ سه روز قبل از پرواز با کسر ۱۵ درصد، تا ساعت ۱۲ روز قبل از پرواز ۲۰ درصد و تا سه ساعت قیل از پرواز ۳۰ درصد و از ۳ساعت قبل از پرواز به بعد ۴۰ درصد، الباقی قابل استرداد است. بار مجاز همراه مسافر ۲۰ کیلوگرم برای مسافر بزرگسال و کودک می باشد.
کلاس نرخی F,Z,X هواپیمایی زاگرس
از زمان صدور تا ساعت ۱۲ سه روز قبل از پرواز با کسر ۱۰ درصد، تا ساعت ۱۲ روز قبل از پرواز ۱۵ درصد و تا سه ساعت قبل از پرواز ۲۰ درصد و از ۳ساعت قبل از پرواز به بعد ۳۰ درصد، الباقی قابل استرداد است. بار مجاز همراه مسافر ۲۰ کیلوگرم برای مسافر بزرگسال و کودک می باشد.
۲.جهت استرداد و یا تغییر بلیت هایی که از سایت این شرکت تهیه گردیده به حساب کاربری، قسمت استرداد بلیط مراجعه نمایید و در صورت هر گونه سؤال با شماره ۴۷۴۶ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.
۳.در زمان تعجیل بيش از یک ساعت پرواز توسط زاگرس، در صورت درخواست و انصراف مسافر از پرواز پس از تماس با واحد خرید اینترنتی کل بهای بلیت مسترد می گردد.
۴.در زمان تاخير بيش از دو ساعت و يا ابطال پرواز توسط زاگرس، در صورت درخواست و انصراف مسافر از پرواز پس از تماس با واحد خرید اینترنتی کل بهای بلیت مسترد می‌گردد. در صورت انصراف مسافر از پرواز بعلت تاخیر بیش از ۲ ساعت پرواز، جهت استرداد بهای بلیط می بایست تصویر بلیت / رسید مهر شده از سوی ایستگاه مبدا به همراه داشته باشد

قوانین کلی در هنگام ورود به ترمینال هواپیمایی زاگرس
حال باید قوانین کلی وقتی وارد ترمینال هواپیمایی زاگرس می‌شویم را بدانیم:
– تمامی « پروازهای داخلی شرکت هواپیمایی زاگرس » در ترمینال شماره یک فرودگاه بین المللی مهرآباد و « پروازهای بین المللی شرکت هواپیمایی زاگرس » در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام می شود.
۲- بارمجاز برای مسافران پروازهای داخلی «۲۰ کیلوگرم» و برای مسافران پروازهای خارجی « ۲۵ کیلوگرم» است.
۳- حضور مسافر در پروازهای داخلی ۲ ساعت و درپروازهای خارجی ۳ساعت قبل از پرواز الزامیست.
توصیه مهم: انتقال هرگونه سیگار الکترونیکی در بار همراه مسافر(Checked Baggage ) به داخل (CARGO) هواپیما ممنوع بوده و مسافران مجاز به حمل ادوات فوق الذکر، همراه خود به داخل کابین هواپیما می باشند.
همچنین توصیه می شود مسافران گرامی، از قرار دادن دوربین، موبایل، نوت بوک، اشیای گران بها و مدارک مهم در بسته های تحویلی به هواپیما خودداری فرمایید. در غیر این صورت، هواپیمایی زاگرس در خصوص مفقود و یا مخدوش شدن موارد فوق هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس4 معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

مراحل صدور مجوز پزشکی جهت مسافرین بیمار هواپیمایی زاگرس

مسافران محترم درصورتی که دچار بیماری هستند، قبل از اقدام به سفرهوایی ملزم به اجرای اقدامات زیر می باشند :
۱- مراجعه به دفاترفروش
۲- اعلام بیماری یا نیاز به ارائه خدمات ویژه توسط کارکنان شرکت درهنگام انتقال مسافر به هواپیمادرفرودگاه های مبدا و مقصد
۳- تحویل فرم اطلاعات پزشکی به مسافرتوسط دفتر فروش بلیط
۴- تکمیل فرم اطلاعات پزشکی توسط پزشک معالج بیمار با مهر و امضای پزشک معالج
۵- تایید نهایی فرم اطلاعات پزشکی توسط پزشک هوایی شرکت
مواردی که نیازمند اخذ مجوز پزشکی جهت انجام مسافرت هوایی نمی باشد
۱- جانبازان عزیز با ارائه کارت شناسایی در صورتی که نیازمند دریافت خدمات پزشکی خاص نباشند.
۲- اعمال جراحی در ارتباط با بارداری افراد نا بارور مثل عمل کاشت جنین، لقاح مصنوعی.
۳- اعمال جراحی سطحی مرتبط با پوست، مو، کاشت مو و زیبایی صورت، گونه، ابرو و عمل لیزر پوست.
۴- اعمال جراحی اصلاح دید شامل جراحی لیزری قرنیه مثل لیزیک و لازیک و …
۵- آتل های گچی و غیره؛ گچ گیری اندام فوقانی ( بازو و ساعد ) و زیر زانو ( ساق و مچ پا ) به شرط نداشتن خونریزی و درد پس از ۲۴ ساعت از انجام گچ گیری
۶- جراحی بینی بدون پانسمان
۷- سوختگی های سطحی که نیازمند دریافت خدمات ویژه نباشد.
۸- خانم های باردار زیر ۲۸ هفته با مدرک معتبر پزشکی ممهور به مهر پزشک متخصص زنان و زایمان که مؤید سن بارداری و زمان وضع حمل می باشد.
مواردی که نیازمند اخذ مجوز پزشکی جهت انجام مسافرت هوایی می باشد :
۱- اعمال جراحی سر و گردن، شکم و قفسه سینه
۲- لاپاراسکوپی قبل از ۲۴ ساعت.
۳- بیماران نیازمند اکسیژن (داشتن کپسول اکسیژن شخصی قابل حمل درکابین هواپیما )
۴- مسافران با بیماری های عفونی مسری
۵- بیماران تازه تصادف کرده
۶- بیماران قلبی اخیر و دارای درد قفسه سینه
۷- بیماران سکته مغزی در یک هفته اخیر
۸- جراحی اخیر بینی با انسداد یک طرفه یا دوطرفه
۹- نوزادان نارس
۱۰- جراحی قلب و ریه زیر دو هفته
۱۱- جراحی ستون فقرات گردن و یا کمر زیر یک هفته
۱۲- جراحی سزارین زیر ده روز
۱۳- عمل زایمان طبیعی زیر یک هفته
۱۴- بارداری بالای ۲۸ هفته نیازمند مجوز پزشکی است وخانم های باردار بالای ۳۲ هفته مطلقاً منع پروازی دارند.
به همراه داشتن مجوز پزشک معالج و متخصص برای خانم های باردار و افراد با بیماری های قلبی – عروقی، بیماری های تنفسی، سرع، آنمی شدید و دیابت متیلوس کنترل نشده و کسانی که دیالیز می شوند و از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی استفاده می نمایند و یا هرگونه بیماری که سبب منع سفر هوایی باشد، هنگام سوار شدن به هواپیما ضروری می باشد. همچنین داروهای مورد نیاز خود را در طول سفر در داخل کیف دستی خود به همراه داشته باشند.
مواردی که شرکت هواپیمائی زاگرس از پذیرش آن معذور می باشد.
۱. گچ بلند پا (ازکف پاتابالای ران)
۲. کلیه بیماران برانکاردی

هدف اصلی شرکت خدماتی مسافرتی هوایی زاگرس، علاوه بر جابجایی مسافران توریستی و مذهبی، ارائه خدمات با کیفیت عالی به معلمان عضو موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان بود، که همین موضوع باعث شد در سال ۱۳۸۱ به مجموعه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان بپیوندد. از این رو شرکت خدماتی زاگرس خدمات ویژه ای برای فرهنگیان محترم عضو موسسه صندوق ذخيره فرهنگیان در نظر گرفته است. فعالیت‌های کلی این شرکت امکان فروش بلیط‌ پروازهای داخلی و خارجی، امکان برگزاری تورهای داخلی و خارجی، ایجاد نمایندگی در شهرستان‌های مختلف، و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف است. شاید جالب باشد بدانید امکان استخدام هواپیمایی زاگرس برای کلیه علاقه مندان به فعالیت در صنعت هواپیمایی وجود دارد، امکان مشاهده فرصت‌های شغلی از طریق سايت هواپيمايي زاگرس ممکن است که بسیاری از موضوعات شغلی از حسابدار و کارشناس فروش تا مهماندار را در بر می‌گیرد که در میان ایرلاین‌های دیگر مشابهی ندارد، از این نظر زاگرس پرواز حتی به اشتغال زایی در کشور کمک بسیاری نموده که امید است در آینده بیشتر شود. اگر شما هم متمایل هستید تا به خانواده زاگرس بپیوندید و در یک محیط پویا و صمیمی فعالیت داشته باشید در اولین گام باید فرم استخدام این شرکت را پرکنید.
در زیر مشخصات کلی شرکت خدمات مسافرتی هوایی زاگرس Tehran را آورده‌ایم:

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس5 معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

آدرس :تهران- ميدان فردوسي- خيابان سپهبد قرني- بعد از طالقاني- شماره ۸۵ – کد پستی
تلفن : ۰۲۱۸۸۳۸۱۶۶۷ فکس : ۸۸۳۰۷۱۳۱ شماره مجوز بند ب : ۲۲۵۵۸۸۷
دارای مجوزهای : بند الف بند ب
تاریخ تاسیس : ۱۳۸۴ تعداد پرسنل : ۲۵ نفر
نام مدیر عامل : سید ریاض الدین طباطبایی نام مدیر فنی بند ب : راحله عالی

بلیط چارتر هواپیمایی زاگرس

مانند تمام ایرلاین‌های دیگر، هواپیمایی زاگرس نیز دارای چارتر زاگرس و بلیط چارتر می‌باشد، تفاوت بلیط چارتر با بلیط معمولی به بیان ساده مثل خرید عمده و تکی است، یک سری دفاتر فروش تعداد زیادی از صندلی‌های پروازهای هواپیمایی زاگرس را می‌خرند و در وقت خاصی به مسافران با قیمت کم‌تری می‌فروشند، ما در اینجا چند نکته کلی راجع به خرید بلیط چارتر هواپیمایی زاگرس بازگو می‌کنیم. هنگام خرید بلیط هواپیما زاگرس همیشه سعی کنید دنبال بلیط هواپیما زاگرس چارتر باشید به چند دلیل: اولا اگر اهل سفر باشید همیشه واژه چارتر را شنیده‌اید و می‌دانید که خرید بلیط چارتر در یک سفر هوایی چقدر به‌صرفه است، گاه ممکن است شما یک بلیط چارتری با نصف قیمت بلیط معمولی گیر بیاورید. دوما پروازهای زاگرس تقریبا تمام ایران را پوشش می‌دهند به همین خاطر همیشه بلیط چارتر در این هواپیمایی وجود دارد. اما چگونگی رزرو بلیط چارتر: شما کافی است در مرورگر گوگل زاگرس بلیط هواپیما یا زاگرس ایر خرید بلیط را وارد کنید تا برای شما تمام سایت‌های خرید بلیط از شرکت هواپیمایی زاگرس را بیاورد و در میان آن‌ها دنبال چارتر هواپیمایی زاگرس باشید که منتهی به خرید بلیط چارتر زاگرس می‌شود و یا از اول، مستقیما خود عبارت پرواز چارتر زاگرس را سرچ کنید که در این حالت تمام دفاتر فروشی که ارائه دهنده خدمات فروش بلیط برای شرکت هواپیمایی زاگرس چارتر هستند نمایش داده می‌شود. اکنون درست مانند خرید بلیط معمولی، ابتدا طبق مبدا خود پیدا کنید که پروازهای زاگرس از کدام ترمینال به مقصد شما دارای بلیط چارتر می‌باشند، سپس بعد از تعیین این موضوع اقدام به خرید اینترنتی بلیط چارتر خود کنید، اما قبل از آن حتما حتما به تحقیق قیمت این بلیط چارتر در چند سایت مختلف بپردازید تا قیمت مناسب‌تر را پیدا کنید.

فقط یک توصیه این‌که با کسب اطلاعات پرواز زاگرس در مورد پرواز های زاگرس به این مهم بپردازید، چرا که ممکن است کیفیت را فدای قیمت کنید، مثلا فرض شما مسافر همیشگی پرواز تهران مشهد زاگرس هستید، اولا چون این پرواز جزئی از کار شما است پس بهتر است با قیمت کم‌تری انجام شود، در نتیجه شما باید به جم‌آوری اطلاعات در مورد برنامه پروازهای زاگرس بپردازید، سپس با سرچ عبارت هواپیمایی زاگرس رزرو بلیط به مقایسه قیمت بلیط پرواز تهران مشهد زاگرس در ایام مختلف سال و در حالات معمولی و چارت بپردازید، در این‌صورت پی می‌برید که در کدام ترمینال پرواز زاگرس و در کدام وقت سال، قیمت زاگرس چارتر مناسب است، با این علم اقدام به خرید زاگرس چارتر بسیار بهتر است چرا که هم قیمت را کنترل کرده‌اید و هم کیفیت پروازتان را. یک نکته مهم که درباره بلیط‌های چارتری وجود دارد این است که مثلا در هواپیمایی زاگرس چارتر امکان استرداد بلیط هواپیما زاگرس وجود ندارد، پس حتما قبل از خرید بلیط چارتر اطلاعات خود را در مورد تایم پرواز و این‌که پرواز از کدام هواپیمایی زاگرس ترمینال انجام می‌گیرد بالا ببرید چرا که نبود امکان استرداد بلیط هواپیما زاگرس می‌تواند تمام شما را تحت تاثیر قرار دهد. یک مسیر پر تردد که همواره امکان خرید بلیط چارتر در آن وجود دارد، پرواز به مقصد استانبول است، به این منظور هواپیمایی زاگرس تورهای مختلفی تحت هواپیمایی زاگرس استانبول ایجاد نموده است که امکان یافتن بلیط چارتر در آن بسیار زیاد است. در کل شما برای موفق شدن در یافتن بلیط چارتر ارزان قیمت در هواپیمایی زاگرس باید همواره در حال بررسی لیست پروازهای زاگرس باشید تا بتوانید برای مقصدی که مد نظر دارید یک بلیط چارتر مناسب پیدا کنید.

سخن آخر در باب شرکت هواپیمایی زاگرس

هر چند تمام ایرلاین‌ها کم و بیش دچار حوادث زیادی شده‌اند اما از نظر تعداد هواپیمایی زاگرس به نسبت جز شرکت‌های هواپیمایی پر حادثه می‌باشد، به همین خاطر تنها آخرین حادثه را بیان می‌کنیم. در ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، درپرواز اهواز-مشهد پنجشنبه ساعت ۲۳ و ۲۰ با ۱۶۱ مسافر، پرواز زاگرس ترمینال اهواز را ترک کرد و به محض برخاستن یکی از موتورهای آن با آتش‌سوزی مواجه شد. به محض مطلع شدن خلبان دستور فرود اضطراری را صادر کرده و سریعا در فرودگاه اهواز به زمین می‌نشیند. خوشبختانه تلفات جانی وجود نداشت و خسارت تنها مالی بود .
در کلام آخر چیزی که در مورد هواپیمایی زاگرس می‌توان گفت این است که این ایرلاین، با این‌که نسبت به ایرلاین‌های قدیمی جوان محسوب می‌شود، اما امروزه با پیشرفت و تلاشی که پشت سر گذاشته یکی از مدعیان برتر در زمینه ارائه خدمات هواپیمایی به مسافران می‌باشد که با داشتن کادر پرواز قوی و ناوگان هواپیمایی به‌روز یکی از رقیبان اصلی این زمینه برای ایرلاین‌های قدیمی می‌باشد. همچنین از خدمات خاص این شرکت وجود تخفیفات و خدمات تور و گردشگری ویژه برای خاونواده بزرگ فرهنگیان عزیز کشورمان می‌باشد که البته از اهداف اولیه و اصلی این ایرلاین بوده و هست.

 

 

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *