جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مدیریت نگهداری بناهای تاریخی را جدی بگیریم

تاریخ بروزرسانی :
۴ تیر ۱۳۹۸

استاندار کرمان با توجه به اهمیت مدیریت نگهداری در رونق بناهای مرمت شده حوزه گردشگری استان ، بر جدی گرفتن مدیریت صیانت از این بناها تاکید کرد .

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی شامگاه دوشنبه در هفتمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: متاسفانه بناهایی چون باغ فتح آباد کرمان و خانه حاج آقا علی رفسنجان که اخیراً مرمت شده اند مدیریت نگهداری خوبی نداشته و از گفته می شود که ظاهراً از رونق افتاده اند.

استاندار کرمان اضافه کرد: بناهای تاریخی مرمت شده در استان کرمان حدود ۲۷۰ بنا بوده است که باید دقت لازم را در مدیریت نگهداری این بناها داشت تا از قبل این سرمایه ها به ایجاد اشتغال پایدار کمک کرد.

فدایی در ادامه با تاکید بر تداوم انجام کارهای انجام شده در حوزه گردشگری اظها: داشت معین‌های اقتصادی نیز در استان کارهای عمرانی خوبی انجام دادند که بعضی از آنها کاملاً اقتصادی است و همچنین اقدامات عام المنفعه خیرین و کارآفرینان در استان نیز باعث هر چه بیشتر رونق مناطق مختلف می شود که جای بسی تقدیر دارد.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به ۷ هزار تن گل محمدی خریداری شده از منطقه بردسیر گفت: کشت گل محمدی ۷۰ میلیارد تومان درآمد خالص برای مردم منطقه لاله‌زار داشته است که این قطعاً می تواند در توسعه منطقه بسیار موثر باشد.

کرمان مدیریت نگهداری بناهای تاریخی را جدی بگیریم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *