رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت خرم آباد

تاریخ بروزرسانی :
۸ مرداد ۱۳۹۹

مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت خرم آباد با در نظر گرفتن تغییر چشم انداز شهری در زمینه ی گسترش مبلمان شهری طراحی گردیده است. در ساخت این مجموعه زیبا و دلپذیر، اصول فنی و مهندسی به طرز زیبا و چشم گیری رعایت گردیده و مناسب با اجرای برنامه ی طولانی مدت در تغییر معماری شهر خرم آباد از بافت سنتی به کلاسیک طراحی و احداث گردیده است.

-تجاری،-گردشگری-بعثت مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت خرم آباد

تیم تلاشگر مدیریت و متخصصان این مجتمع، با استعانت از خداوند متعال تلاش نموده اند مجتمع بعثت را به بنایی درخور شهر زیبا، اصیل و کهن خرم آباد و مردم با صفایش تبدیل نمایند. مجتمع بعثت در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر و در ۱۰ طبقه و در فضا و مکانی مناسب جهت تمرکز زدایی از مرکز شهر و کاهش بار ترافیکی ساخته شده است.
این مجتمع دارای ۱۳۰ مغازه که شامل: بازار سنتی و صنایع دستی، بازار طلا و جواهر، پوشاک، مجموعه ی شهربازی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و ۴ رستوران و کافی شاپ، پارکینگی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و سالن اجرای نمایشگاهی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع می باشد. مجموعه دارای ۱۰ بازو پله برقی و دو آسانسور مخصوص حمل بار و مسافر می باشد.

-تجاری،-گردشگری-بعثت-1 مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت خرم آباد

سازه و تاسیسات

در ساخت مجتمع، اسکلت فلزی با مهارجانبی دوگانه که از امن ترین سازه های رایج می باشد به کار گرفته شده است.سیستم برودتی و حرارتی مورد استفاده در مجتمع بعثت به صورت مرکزی بوده، که توانایی ایجاد هوای مطبوع و دلپذیر در مشاعات و فضاهای اختصاصی را دارد و از نظر قابلیت تفکیک مصارف و صرفه جویی در مصرف برق، از بروزترین سیستم های برودتی و حرارتی می باشد.

-تجاری،-گردشگری-بعثت-3 مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت خرم آباد

فودکورت بعثت مال

سرای غذا یا فودکورت ( به انگلیسی: food court) که با نام های تالار خوراک (به انگلیسی: food hall) نیز شناخته می شود، گونه‌ای میدان عمومى در مراکز خرید، فرودگاه ها و دیگر ساختمان‌ها است که انواع رستوران‌ها و غذاخوری‌ها بطور به‌هم‌پیوسته در گرداگرد صحن آن قرار گرفته‌اند.
فودکورت بعثت مال با تنوعی بی نظیر از غذاهای ایرانی و فرنگی و آبمیوه های طبیعی و با فضایی بزرگ در خدمت میهمانان عزیز می باشد. به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب محصولات این مجموعه همواره مورد توجه گردشگران و هم شهریان عزیز قرار گرفته و هدف این مجموعه ارائه غذاهای سالم و با کیفیت بی نظیر به میهمانان خود می باشد، ضیافتی با نشاط برای هر سلیقه.

-مال مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت خرم آباد

شهر بازی بعثت مال

این شهربازی با بیش از ۷۰ نوع بازی متنوع و جذاب، ساعات خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین در پایان بازی با کسب امتیازات خود می توانید جایزه های متناسب با امتیازات کسب شده را برگزینید.این شهربازی در طبقه پنجم و یک طبقه بالاتر از فودکورت بعثت مال واقع شده است.با توجه به فضای بزرگ و وسایل مدرن، این شهربازی به یک فضای ایمن و سالم برای اوقات فراغت خانواده ها بدل شده است.
-مال-1 مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت خرم آباد

-مال-2 مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت خرم آباد

با توجه به کمبود پارکینگ در خرم آباد برای رفاه حال مراجعه کنندگان عزیز در طبقه منفی یک و منفی دو بعثت مال نیز پارکینگ اختصاصی برای مشتریان بعثت مال در نظر گرفته شده است (ورودی پارکینگ در خیابان بعثت می باشد.)

-تجاری-،-گردشگری-بعثت مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت خرم آباد

نحوه دسترسی به مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت

آدرس: خرم آباد، خیابان انقلاب، نبش خیابان بعثت، مجتمع تجاری گردشگری بعثت

-تجاری،-گردشگری-بعثت-2 مجتمع تجاری ، گردشگری بعثت خرم آباد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *