جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سینما پامچال تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

سینما پامچال تهران با ظرفیت ۱۶۰ نفر اولین سالن مدرن نمایش فیلم در جنوب شرقی پایتخت است که در طول ۳۰ سال گذشته به بهره برداری رسیده است. سینما پامچال از استاندارد های بالایی در حوزه اکران فیلم های سینمایی برخوردار بوده و تجهیزات و امکانات آن نیز به لحاظ فنی به روز است.سینما پامچال در یکی از بزرگ ترین پارک های جنوب شهر تهران واقع شده است که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است و بخش بزرگی از این مخاطبان نیز افراد فرامنطقه ای هستند.
شهرداری منطقه ۱۵ از سال ۸۵ اقدامات لازم را برای تبدیل سالن های موجود در پارک پامچال به سالن سینمایی را به صورت کامل انجام داد. در نهایت این سالن سینمایی در سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
سالن سینمایی پامچال در درجه کیفی «مدرن» قرار دارد. برای راه اندازی این سالن سینمایی بازسازی های لازم در حوزه مبلمان داخلی، تجهیزات و امکانات و تمامی وسایل مورد نیاز سالن سینمایی انجام شده است که به نحوی که هم اکنون این سالن سینمایی به یکی از سالن های با امکانات و خوب پایتخت تبدیل شده است.
روزهای سه شنبه می توانید فیلم های سینمایی را با بلیط نیم بها تماشا کنید.
سینما پامچال تهران با ظرفیت ۱۶۰ نفر تجهیز شده است که از استاندارد های بالایی در حوزه اکران فیلم های سینمایی برخوردار بوده و تجهیزات و امکانات آن نیز به لحاظ فنی به روز است که با کیفیت بالایی به اکران فیلم خواهد پرداخت.این سالن سینمایی در مالکیت شهرداری تهران قرار دارد.سالن سینمایی پامچال اولین سالن سینمایی منطقه جنوب شرق تهران است که در ۳۰ سال گذشته احداث شده و توانسته است به بخشی از نیازهای مردم این منطقه از پایتخت، پاسخ دهد.
تلفن تماس : ۳۳۴۸۷۰۲۰
آدرس : بزرگراه امام رضا (ع)، مشیریه، پارک خلیج فارس، سالن سینمایی پامچال

از جاهای دیدنی سینما پامچال تهران پارک جنگلی توسکا در محله مشیریه می باشد.

سینما پامچال 1 سینما پامچال تهران
سینما پامچال 2 سینما پامچال تهران
سینما پامچال 3 سینما پامچال تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 1.7]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *