رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ مهر ۱۳۹۵

رستوران های راه چوبی تهران

اشتراک گذاری

رستوران های راه چوبی مجموعه ای از رستوران ها و فست فود ها و کافه هاست که شما می تونین بعد از گشتن و بازدید از پارک زیبای آب و آتش، برای رفع خستگی یا میل کردن وعده های خوشمزه، به این مجموعه رستوران ها سر بزنین و دلی از عزا در بیارین.

شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۱۹۴۵۲۰
وب سایت:rahechoobi.ir

آدرس: ایران – تهران – تهران ونک، بعد از چهار راه جهان کودک، خیابان شهیدی، پارک آب و آتش

17-1 رستوران های راه چوبی تهران

17-2 رستوران های راه چوبی تهران

17-3 رستوران های راه چوبی تهران

           
 

نظر کاربران :

  • جمشید رحمانی

    ما اولین باری که به این رستوران رفتیم تمپورای ميگو سفارش دادیم که خیلی عالی بود كه درواقع همون ميگو پفكی هست بسيار ترد با يه سس شيرين كه بيس سس بادوم زمينيه. واسه كسانی كه ذائقه غذايی شيرين دارن انتخاب خيلی خوبيه. مرغ سالاد كاملا مرينيد شده و خوش طعم به همراه كلم و مخلفات يك انتخاب مناسب هست. سس اين سالاد هم بيس بادوم زمينی داره ولی انچنان شيرين نيست مثل ميگو و همراه با سويا سس خيلی خشمزس.

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودی

    همسرم پنه و سالاد سزار گرفت که خیلی عالی بود دختر کوچیکم آلفردوگرفت همین طور که انتظار داشتم بی نظیر و خوش طعم بود. داغ داغ با ظرفهای مخصوص استیک که صدا جیلیز و بیلیز استیک و به خوبی به آدم منتقل میکرد. بسیار عالی و با کیفیت من خودم استیک خوردم که بسیار عالی بود و داغ داغ. خداقوت . غذاهایی که ما گرفتیم خوب بودن فقط لطفا روغن سرخ کردنی هارو زود عوض کنین که بو و مزه موندگی نده. خیلی عالی بود.کیفیت غذاها خیلی خوب بود،رفتار پرسنل عالی یود، بوفه سریع شارژ میشد و من واقعا لذت بردم. پیشنهاد می کنم طعم و کیفیت بی نظیر کباب های رستوران را حتما تجربه کنید. طعم فوق‌العاده غذاهای اون مانند یک خاطره دوست داشتنی همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند. غذاها عالی بود.اگر امکان داشت که بابرنج بود،بهتربود.از زحمات مدیریت و پرسنل رستوران تشکرمیکنم. کیفیت غذا خیلی خوب-محیط خیلی خوب و برخورد کارکنان بسیار مناسب بود. كيفيت عالي ، فضاي خوب، پرسنل با اخلاق بسيار پيشنهاد ميشه

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *