جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران مکزیکی ایلا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ مهر ۱۳۹۸

رستوران مکزیکی ایلا در شمال شرق تهران و در منطقه پاسداران قرار گرفته و پ خیلی از بهترین رستوران های تهران در این منطقه حضور دارند. رستوران مکزیکی ایلا توسط یک زوج باحال ایرانی و سرآشپز مکزیکی به تازگی در تهران راه اندازی شده است که این فرصت را برای دوستدارن غذاهای بین المللی فراهم کرده است تا به دنیای عطر و طعم واقعی غذاهای محلی جنوب مکزیک سفر کنند.غذاهای مکزیکی متنوع با کیفیت عالی و طعمی که تا به حال تجربه نکردید در رستوران ایلا. منتظر شماست .تمام غذا ها زیر نظر آشپز بین المللی , سرآشپز مکزیکی بیش از ۲۰ سال سابقه آشپزی در کانادا طبخ میشود.

هیچ نوع مواد افزودنی در پخت غذاها استفاده نشده و حتی نان تردیلا در خود آشپزخانه روزانه درست میشود. هم چنین استفاده از سس های گیاهی سبب منحصر به فرد شدن این رستوران از سایرین میشود .فرهنگ غذایی مکزیک یکی از متنوع ترین فرهنگ‌های غذایی دنیاست که بعد از غذاهای چینی و غذاهای هندی قرار گرفته و در سراسر جهان طرفدارهای زیادی پیدا کرده. غذاهای مکزیکی در سراسر دنیا محبوبیت خاص خود را دارند و با فرهنگ ها و ذائقه های متفاوتی در می آیند. از جمله برای ما ایرانی ها نیز صرف نمودن این غذاها بسیار لذت بخش است زیرا در بیشتر آنها از انواع لوبیا، کاهو، پنیر، گوجه فرنگی و نان ترتیلا استفاده شده که باب میل مان هستند.  به خاطر همین با هر لقمه غذاهای فست فود ایلا که جز بهترین رستوران های مکزیکی تهران شناخته می‌شه، احساس می‌کنید به فرهنگ غنی مکزیک پا گذاشتید و جزئی از این فرهنگ هستید ِ

رستوران مکزیکی ایلا رستوران مکزیکی ایلا تهران

غذای مکزیکی منعکس‌کننده خصوصیات منحصر به فرد مردم سرزمین کهن مکزیک هست چون در قلب مردم مکزیک روحیه گرم و متواضع و در عین حال رام نشدنی قرار داره که تاثیر اون رو به خوبی می‌تونید در غذاهای مکزیکی مشاهده کنید. غذاهای مکزیکی یعنی تنوع در ترکیب مزه‌ها، تزئینات رنگارنگ، ادویه‌ها و چاشنی‌های خاص و طعم جدید و لذیذ! خیلی‌ها فکر می‌کنن غذاهای مکزیکی تند و آتشی و پر از ادویه است. درسته که غذاهای تند و پر ادویه در آشپزی مکزیکی وجود داره اما همه غذاهای مکزیکی هم اینطور نیستند و خیلی از خوراکی‌های خوشمزه مکزیک رو میتوان پیدا کرد که با ذائقه ما ایرانی‌ها سازگار باشد . چون به هر حال باید این رو در نظر گرفت که آشپزی مکزیکی متاثر از اسپانیا بوده و عرب‌ها نیز تاثیر زیادی روی اسپانیایی‌ها داشتند .

باتوجه به محبوبیت غذاهای مکزیکی در سراسر دنیا که با فرهنگ ها و ذائقه های مختلف سازگار است رستوران های ایتالیایی میتواند یکی از بهترسن گزینه های باشد.اگر شما هم عاشق تجربیات جدید ، به خصوص امتحان کردن مزه های خاص و جدید هستیداین پیشنهاد ویژه را از دست ندهید.غذاهای این کشور تنوع بسیار بالایی دارد و از فاهیتای مرغ گرفته تا تاکو و بوریتو و کسادیا، همه شان لذیذ بوده و نمی توان به سادگی از کنارشان گذشت .
تنوع بالایی غذایی در این رستوران وجود دارد که شامل ترتاس، تاکو، آنچیلادا،انواع رپ و وت رپ،کسادیا، پانینی مکزیکی که با استفاده از مواد اولیه تازه و به سبک مکزیکی طبخ شده رو می‌تونید در این رستوران میل کنید. سالادهای خوشمزه و خوش طعمی هم داریم که می تواند روزتان را به بهترین شکل بسازد .
تاکو از معروف ترین غذاهای مکزیکی است با ترکیبی از نان تورتیلا اغلب با مواد گوشتی مانند مرغ به همراه سبزیجات خوش عطر و سس سالسا سرو می شود. تاکو از آن دسته غذاهایی است که در کنارش حتما باید نوشیدنی مکزیکی خوش طعمی را نوش جان کنید تا شکم گردی کاملی در میان غذاهای مکزیکی داشته.
این رستوران مجهز به کارتخوان , سرویس دلیوری ( بیرون بر ) , پذیرایی در محل و پارکینگ است

پیشنهاد ویژه سرآشپز به میهمانان خود وت رپ زبان با سس ورده (سبز) , کسادیا استیک با پنیر (سس انبه) میباشد تا ساعتی خوشمزه را در این رستوران به یادگار داشته باشند .

آدرس : پاسداران – بهستان ۱۰ – تقاطع اختیاره جنوبی و نیلوفر پلاک ۲۲ – روبروی بامیکا .

رستوران مکزیکی ایلا2 رستوران مکزیکی ایلا تهران
رستوران مکزیکی ایلا3 رستوران مکزیکی ایلا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد