رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ تیر ۱۳۹۶

رستورانهای زنجیره ای نایب

اشتراک گذاری

«رستوران نایب» جزو اولین رستوران های باکیفیت تهران با کباب های معروفشه و کار خودش رو از بازار تهران شروع کرده و تا امروز با چندین شعبه در سراسر تهران و برخی شهرستان ها به کسب و کار خودش توسعه داده. در محدوده خیابان ولیعصر و پارک ساعی هم یکی از شعبه های این رستوران قرار داره وتونسته با غذاهای با کیفیت ایرانیش، جزو بهترین های این منطقه باشه. تو این رستوران درکنار غذاهای ایرانی، سالادبار هم هست و بوفه صبحانه هم سرو میشه. دکوراسیون بسیار لوکس و فضای آرام و این رستوران، محیطی مناسب رو برای خانواده ها و برگزاری میهمانی های رسمی فراهم کرده

شعبه های نایب مشتری های قدیمی خودشو داره و دکوراسیونش هم جدید نیست اما فضای داخلیش شمارو می بره به سی سال قبل و قشنگی های خاص خودشو داره.

تاریخچه چلو کباب

نایب غلامحسین (نایب بزرگ ) در سال ۱۲۵۴ همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد ،حمام ابتدای بازار صحاف ها را خرید و خزینه هایش را پر کرد ، سالن بزرگ حمام با فرش های زر بفت مفروش شد تا بازاری ها برای اولین بار ترکیب برنج ،کره و کباب را تجربه کنند .غذای ابداعی نایب چنان اهمیتی یافت که امروزه چلو کباب غذای ملی و نام نایب یک برند برتر در صنایع غذایی است.از سال ۱۲۵۴ تا کنون ۵ نسل یکی پس از دیگری مسئولیت اجرای طرحی ارزشمند در زمینه تهیه و عرضه غذای ملی ایران را در برترین سطح ممکن از هر نظر در خاندانی کهنسال به عهده می گیرد تا تحت عنوان چلوکبابی های نایب (مجاز) در حد استاندارد های غذایی زمان خود مطابق سلیقه و ذائقه ایرانیان فعالیت نماید.

اکنون با اینکه پس از گذشت ۱۲۰ سال از زمانی که برای اولین بار در ایران چلوکباب ابداع گردیده نام نایب همچنان از اعتماد و استقبال مردم برخوردار می باشد و با توجه به روند رو به افزایش تعداد اندکی سودجو برای استفاده از اسم نایب که مربوط به خاندانی کهن و پر اعتبار می باشد،تصمیم گرفته شد اسم نایب به صورت تجاری در ۱۱/۲/۱۳۷۲ تحت شماره ۷۲۷۱۵ در اداره ثبت شرکتها ومالکیت صنعتی در کلیه طبقات ثبت گردد،اما متاسفانه اخیرا چون در بسیاری از سایت ها درکمال تعجب افراد یا مکانهایی اقدام به استفاده از اسم نایب را نموده اند،بدینوسیله به اطلاع می رساند کسانی که خود را به نام نایب معرفی نموده یا تحت عنوان این اسم تجاری پیشنهاد شراکت به شما می دهند با مراجعه به اداره ثبت شرکتها ومالکیت صنعتی (واقع در تقاطع خیابان میرداماد و اتوبان مدرس) نام شناسنامه ای آنان و شماره ثبت اسم تجاری نایب را استعلام نمایید،چرا که تنها افرادی می توانند از اسم تجاری نایب استفاده نمایند که مرتبط با شماره ثبت ۷۲۷۱۵ باشند.

شعبه ۱ : تهران ، عباس آباد، خیابان وزرا، کوچه ۱۱
تلفن تماس : ۸۸۷۰۷۲۷۲ ، ۸۸۷۱۰۶۵۶

شعبه ۲ : تهران ، مفتح جنوبی، روزولت، نرسیده به میدان هفت تیر، کوچه تور، پلاک ۴
تلفن تماس : ۸۸۸۲۸۰۷۹ ، ۸۸۸۱۰۹۶۴ ، ۸۸۸۱۰۹۶۵

شعبه ۳ : تهران ، خیابان ولیعصر، پایین تر از پارک ساعی، شماره ۱۰۳۰
تلفن تماس : ۸۸۷۱۳۴۷۴

شعبه ۴ : تهران ، ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، ایستگاه پسیان، پلاک ۱۷۱۹
تلفن تماس : ۲۶۲۱۱۲۹۱ ، ۲۶۲۱۱۲۸۹

شعبه ۵ : تهران ، سعادت آباد، میدان کاج، مرکز تجاری ابریشم، طبقه سوم
تلفن تماس : ۲۲۰۶۳۶۱۳ ، ۲۲۰۶۳۶۵۲ ، ۲۲۰۷۸۴۶۳

 رستورانهای زنجیره ای نایب  رستورانهای زنجیره ای نایب  رستورانهای زنجیره ای نایب  رستورانهای زنجیره ای نایب  رستورانهای زنجیره ای نایب  رستورانهای زنجیره ای نایب  رستورانهای زنجیره ای نایب

 

 

           
 

نظر کاربران :

  • میرچی

    پدر من ۶۰ سال سابقه کار در چلوکبابی نایب بازار رو داشت اینا همه چرنده

    ۱۷ تیر, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    • علی اوجی

      خالی نبند

      ۲۴ تیر, ۱۳۹۹
  • اورنگ

    پس شعبه سهروردی شمالی رو چرا ننوشتید ؟

    ۱۳ مهر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *