جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راسته بازار ظروف در تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ مهر ۱۳۹۸

یکی از بازارهای مورد علاقه خانمها بخصوص دختر خانمهایی که در حال خریدن جهیزیه هستند بازار شوش یا بازار بلور فروشان است . بازار شوش طرفداران زیادی از تمام شهرهای ایران دارد . تعداد مغازه ها و پاساژهای شوش بسیار است و این باعث شده رقابت بوجود بیاید و قیمت ها نسبت به سایر مناطق تهران پایین تر است . تنوع و قیمت مناسب دلیلی است که همه برای خرید لوازم مورد نیاز در خانه و حتی تهیه جهیزیه از نقاط دور و نزدیک به تهران بیایند و از شوش خرید کنند .خیابان شوش قطب فروش لوازم خانگی از سرویس چینی و آرکوپال گرفته تا دکوری های زیبا و گران قیمت . تنوع به حدی بالاست که نمی توان با اولین نگاه خرید کرد باید تمام بازار راببینی بعد که مطمئن شدی چیز دیگری را نمی پسندی خریدت را انجام دهی، که این خود زمان بر است که شاید در یکروز میسر نباشد . مگر اینکه هدف خاصی داشته باشید و از قبل از قیمت و نوع وسیله آگاهی داشته باشید و بعد برای خرید به خیابان شوش بروید .

در بازار شوش تهران مغازه های زیادی در راسته ی اصلی خیابان حضور دارند. همچنین عده‌ای دستفروش نیز بعضی از محصولات را به قیمتی پایین تر به خریداران خود می فروشند البته باید حواستان جمع باشد که محصول مورد نظر بی کیفیت نبوده و در زمان استفاده ضرری برایتان نداشته باشد. اما در این خیابان پاساژهای زیادی قرار گرفته که گشتی در طبقات مختلف این پاساژها می‌تواند به شما در انتخاب محصول کمک کند. پاساژ شهرداری، پاساژ تاج، ایرانیان، الغدیر، نور، الماس، میلاد و… بخشی از پاساژهای بازار شوش هستند که لوازم چینی، لوازم دکوری، سرویس پلاستیک ،ظروف برقی آشپزخانه، ظروف خانه، جیهزیه عروس، ظروف بلور، ظروف کریستال، ظروف استیل، سرویس قاشق و چنگال ، روتختی عروس و.. را می فروشند.

راسته ظرف 1 راسته بازار ظروف در تهران

شاید خیلی از خریداران شاغل بوده و همه روزه قادر نباشند که خودشان را به بازار شوش برسانند و خرید کنند اما علاوه بر روز پنج شنبه، بازار شوش جمعه ها باز است و مغازه داران صبح تا ظهر به مشتریان خود پاسخگو هستند. البته لازم اطلاع بدهیم که روزهای تعطیل برخی از فروشگاه‌ها و پاساژ ها فعالیت دارند.

راسته ظرف 2 راسته بازار ظروف در تهران

بهترین مسیری که به شما پیشنهاد می کنیم تا خودتان را به بازار بلور شوش تهران برسانید، مترو است. شما باید خط یک مترو را سوار شوید و در ایستگاه شوش پیاده شوید و با یک تاکسی یا اتوبوس یا حتی پیاده مسیر مترو تا بازار بلور شوش تهران را طی کنید. از آنجایی که این بازار در محدوده ی طرح زوج و فرد قرار دارد شما می‌توانید در روزهایی که متعلق به پلاک ماشین شما است وارد طرح زوج و فرد شوید و محصولاتی که خریداری کرده‌اید را با خیال راحت و با ماشین خودتان جا به جا کنید اما اگر با مترو آمده و پیاده بودید چرخی های حاضر در بازار می‌توانند اجناس خریداری شده شما را تا آژانس یا دربستی هایی که آنجا حضور دارند، برسانند.

راسته ظرف راسته بازار ظروف در تهران

راسته ظروف 1 راسته بازار ظروف در تهران

راسته ظروف راسته بازار ظروف در تهران
بازار بزرگ تهران

 

از دیگر مکانهای فروش ظرف و ظروف می توان به تیمچه حاجب الدوله در بازار بزرگ تهران اشاره کرد .مجموعه بازار بزرگ تهران واقع در ضلع جنوبی خیابان ۱۵خرداد، جزو مجموعه های مهم تاریخی، هنری و اقتصادی تهران است که ساخت آن به دوران صفوی باز می گردد و در دوران قاجار و پهلوی همواره دستخوش تغییراتی بوده است. این مکان علاوه بر دارا بودن معماری فاخر و سنتی یکی از مراکز اقتصادی مهم است که شامل شبکه ای از عمده و جزئی فروشان، نمایندگی های معتبر داخلی و خارجی می باشد و همین امر سبب شده که شاهد قیمت های مناسب و کیفیت بهتری نسبت به سایر مراکز خرید واقع در شهر تهران باشیم. اگر قصد دارید وسایل منزل از جمله شیشه، کریستال، قابلمه، فرش، پارچه و غیره خریداری کنید، توصیه می کنیم سری به بازار بزرگ تهران بزنید تا علاوه بر خرید محصولات با کیفیت و با قیمت معقول از معماری زیبا و فضای سرزنده و پرجنب و جوش آن نیز بازدید کرده باشید.
برای خرید انواع بشقاب چینی، ظروف کریستالی و قابلمه به تیمچه حاجب الدوله بروید. تیمچه حاجب الدوله در کنار مسجد امام قرار دارد و از با ارزش ترین بناهای بازار است که در دوره ناصرالدین شاه توسط حاج علی خان حاجب الدوله ساخته شده است. قطعا از تفاوت قیمت ها دراین مکان نسبت به خارج از بازار تعجب خواهید کرد.
بازار تهران راسته بازار ظروف در تهران

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 4]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • afsan.mdn

    ببخشید من میخوام حضوری برم وسایل خمیر ایتالیایی رو بخرم کسی میدونه کجای بازار بزرگ باید برم؟
    توی بازار شوش میخوام برم ماگ بخرم اونجا این وسایل هستن؟
    لطفا کمکم کنید

    ۲۹ تیر, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • سعید

    یه بازار دیگه در تهران ایجاد شده به اسم بازار چینی فروش های صالح آباد.
    داره از شوش بزرگتر میشه. یه مطلب هم در مورد اون بنویسید

    ۱ خرداد, ۱۴۰۰ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *