رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

جاذبه‌های گردشگری دبی؛ از شام عاشقانه تا آدرنالین خالص

اشتراک گذاری

شاید بی دلیل نباشد که بسیاری گردشگران و کارشناسان گردشگری، لقب «سرزمین عجایب خاورمیانه» را به دبی داده باشند. این شهر توانسته است در سال‌های اخیر، با سرمایه‌‎گذاری درست و اجرای دقیق برنامه‌های توسعه، خودش را به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان، معرفی کند.

همین دلایل، به‌علاوه همسایگی با کشور ایران، باعث شده است تا گردشگران ایرانی زیادی هم سالانه با خرید بلیط پرواز تهران دبی، خودشان را به این شهر رسانده و به تماشای جاذبه‌های گردشگری آن می‌روند.

به‌ همین‌خاطر، قرار است در این مقاله به کمک شرکت خدمات گردشگری یوتراوز، چندتا از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی را به شما معرفی کنیم تا در زمان سفر به این شهر، از تماشای این‌همه زیبایی و هیجان، در دل بیابان و در مرکز خاورمیانه، لذت ببرید.

دوبی

یوتراوز یک شرکت خدمات گردشگری است که می‌توانید با مراجعه به سایت UTRAVS.COM از همه خدمات موردنیاز برای برنامه‌ریزی یک سفر هیجان‌انگیز، استفاده کنید. از جمله خدماتی که می‌توانید از یوتراوز دریافت کنید، می‌توانیم به امکان رزرو پرواز خارجی و داخلی، رزرو بلیط قطار و رزرو اتاق در هتل‌های سراسر کشور، اشاره کنیم.

امیدواریم در پایان سفرتان، وقتی از همه جاذبه‌‌های توریستی دبی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، دیدن کرده‌اید و با بلیط پرواز دبی به تهران، در فرودگاه دبی، منتظر برگشت به کشورمان هستید، لبخند رضایت روی لبتان نقش بسته باشد و با حال خوبی سفرتان را به پایان برسانید.

جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دبی

همان‌طور که می‌دانید، جاذبه‌های گردشگری و جاهای تفریحی دبی، بسیار متنوع هستند و نمی‌توان همه آن‌ها را در یک مقاله معرفی کرد. به‌ همین دلیل، ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا جاهای گردشگری دبی را به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم کرده و به شما معرفی کنیم.
در هرکدام از دسته‌بندی‌های زیر، می‌توانید چندتا از بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی در همان دسته را بشناسید و بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

پس اگر قرار است در آینده نزدیک به دبی سفر کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

پارک‌های دیدنی دبی؛ سبزِ سبز، در دل کویر

جنگل بارانی دبی

شاید باورش برایتان سخت باشد، اما در قلب دبی و درست در مرکز یکی از گرم‌ترین شهرهای گردشگری دنیا، می‌توانید یک جنگل سرسبز استوایی پیدا کنید. این پارک موضوعی، زیر یک سقف گنبدی از جنس شیشه ساخته شده و بیش از ۳۰۰۰ گونه گیاهی و جانوری در آن نگه‌داری می‌شوند.

در جنگل بارانی، یا سیاره سبز دبی، می‌توانید انواع گیاهان استوایی، حشرات، خزندگان و ماهی‌ها را ببینید. البته این همه ماجرا نیست؛ ممکن است وقتی درحال قدم زدن در این پارک هستید، چشمتان به یک میمون درختی بیافتد که با دمش از درخت آویزان شده و تاب می‌خورد. همچنین می‌توانید از غار خفاش‌ها هم بازدید کرده و با آن‌ها عکس بگیرید.

پارک زعبیل دبی

باز هم احتمالا در نگاه اول، برایتان عجیب باشد که در دل یکی از گرم‌ترین شهرهای جهان، می‌توانید انقدر پارک و فضای سبز ببینید. اما این مسئله زمانی عجیب‌تر می‌شود که بگوییم پارک زعبیل دبی، مساحتی برابر با ۴۵ زمین فوتبال دارد.

اگر دلتان خواست به پارک زعبیل بروید، پیشنهاد می‌کنیم برای چند دقیقه به فرزندانتان اجازه بدهید، در فضای بازی کودکان، هرچه‌قدر که دلشان می‌خواهد ورجه وورجه کنند. بعد از آن هم سری به موزه دایناسورها بزنید. با قایق‌های پدالی، روی دریاچه قایق‌سواری کنید. از امکانات ورزشی پارک استفاده کنید. از بازار سنتی زعبیل خرید کنید. و در نهایت از قاب دبی، به چشم‌انداز زیبایی از برج‌ها و آسمان‌خراش‌های این شهر را ببینید.

میراکل باغ دبی

اگر وارد باغ معجزه دبی بشوید، کاملا متوجه خواهیدشد که چرا این اسم را برای آن انتخاب کرده‌اند. وقتی در این پارک زیبا قدم بزنید، ۴۵ میلیون شاخه گل تازه و طبیعی را می‌بینید که درست در دل کویر قرارگرفته‌اند.

گل‌آرایی و تزئینات باغ معجزه دبی، آن‌قدر زیبا است که می‌تواند برای ساعت‌ها چشم شما را به خود خیره کرده و شما را جادو کند. وقتی بعد از چند ساعت حضور در شلوغی و هیاهوی دبی، پا به این باغ بگذارید، کاملا این حس به شما دست می‌دهد که وارد بهشت شده‌اید و می‌توانید چندساعتی را در آرامش سپری کنید.

ضمنا اگر به میراکل باغ رفتید، حتما بلیط بازدید از باغ پروانه‌ها را هم خریداری کرده و از دیدن ۲۶ گونه مختلف پروانه که در یک فضای بسته و با دمای کنترل شده قرارگرفته‌اند، بازدید کنید.

تفریحات آبی دبی؛ لذت آب‌بازی در گرمای بیابان

اتوبوس دریایی دبی

احتمالا این صحنه را انیمیشن‌ها یا فیلم‌های تخیلی دیده‌اید؛ اما باید بگوییم که در دبی، می‌توانید خودتان چنین لحظاتی را زندگی کنید. فقط کافی است اتوبوس دریایی دبی را تجربه کنید.

تور حدودا نود دقیقه‌ای این اتوبوس، از خشکی آغاز شده و بعد از گشت‌وگذار در داخل شهر، وارد آب رودخانه خور دبی شده و به یکی از رویاهای کودکیتان واقعیت می‌بخشد. در طول این تور، یک لیدر مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی با شما همراه می‌شود و اطلاعات جالبی را در اختیارتان می‌گذارد.

اصلا هم نگران چیزی نباشید، این اتوبوس، هم در خشکی می‌تواند حرکت کند و هم در آب. ضمن این‌که تمام تجهیزات ایمنی که فکر می‌کنید ممکن است در طول سفر به آن‌ها نیاز پیدا کنید، برای شما فراهم شده و در زیر صندلیتان قرار گرفته است.

پارک آبی آتلانتیس

حالا قرار است به سراغ یکی از محبوب‌ترین تفریحات دبی برویم که پیشنهاد می‌کنیم شما هم حتما آن‌را تجربه کنید. اگر درحال‌ برنامه‌ریزی برای سفر به دبی هستید، احتمالا تا الآن چیزی درباره هتل آتلانتیس شنیده‌اید. حالا لازم است بدانید که این پارک آبی هم زیر مجموعه همان هتل آتلانتیس معروف به‌شمار آمده و دقیقا به همان اندازه بزرگ و مدرن ساخته شده‌است.

در پارک آبی آتلانتیس، هفت نوع سرسره وجود دارد که هرکدام آن‌ها می‌تواند هیجان‌انگیزتر از قبلی‌ها باشد و شما را بیشتر از آنچه که هست به شور و هیجان بیاورد.

دبی

پارک آبی آکواوِنچر

یکی دیگر از پارک‌های آبی دبی که می‌تواند لحظات شاد و شیرینی را برای شما به ارمغان بیاورد، پارک آبی آکواوِنچر است. بدون تردید می‌توانیم آکواوِنچر را یکی از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی دبی بدانیم.

از جمله بازی‌هایی که می‌توانید در این پارک آبی تجربه کنید، می‌توانیم به رودخانه موج، نزدیک به ۳۰ سرسره آبی و بسیاری بازی‌ای آبی دیگر اشاره کنیم که این پارک آبی را به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری دبی تبدیل کرده است. همچنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیادی هم در این پارک آبی وجود دارند که می‌توانید کمی در آن‌ها استراحت کرده و یک نوشیدنی خنک، نوش جان کنید.

ضمنا اگر همراه با فرزندتان به آکواوِنچر رفتید، پیشنهاد می‌کنیم همراه او به بخش برج‌های آبی و غارهای آبی هم سربزنید و با خیال راحت، کودکتان را به آن‌جا بفرستید تا نهایت هیجان را به او هدیه کنید.

جاذبه‌های تاریخی دبی؛ سفر به دل تاریخ در سرزمین عجایب

موزه دبی

اگر به قصه‌های تاریخی و تماشای موزه‌ها علاقه‌دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین موزه دبی بزنید. این موزه در سال ۱۹۷۱ فعالیت خودش را شروع کرده و اکنون با استفاده از نقشه‌های متنوع، افکت‌های صوتی، تصاویر رنگی و مدل‌هایی که زنده به‌نظر می‌رسند، تلاش می‌کند که مسیر پیشرفت دبی و زندگی مردم را از زمان قبل از استخراج نفت و بعد از آن، نشان دهد.

همچنین در این موزه، می‌توانید قایق‌های قدیمی، خانه‌های سنتی، سلاح‌های جنگی، سازهای موسیقی و دست‌سازه‌های سفالی که از حفاری گورهای سه تا چهار هزارساله، کشف شده‌اند را هم ببینید.

جالب است بدانید که این موزه، به‌خاطر موقعیت استراتژیکی که دارد؛ سال‌ها به‌عنوان خانه امیران دبی یا حتی زندان، فعالیت کرده و حتی ساختمان بنا هم از قدمت زیادی برخوردار است.

بستکیه

بستکیه؛ یکی از محله‌های دبی است که احتمالا حس و حال متفاوتی برای ما ایرانی‌ها دارد. این منطقه، در گذشته محل سکونت ثروت‌مندان و بازرگانان بستک (شهری در استان هرمزگان) بوده است.

به همین دلیل، به‌وضوح می‌توانید تفاوت معماری و تزئینات این محله با سایر محله‌های دبی را احساس کرده و از قدم زدن در کوچه‌های باریک بستک، لذت بیشتری ببرید. خوشبختانه در حال‌حاضر، بسیاری از دیوارها و بادگیرهای این منطقه، هنوز هم سالم هستند و می‌توانید آن‌ها را ببینید.

مسجد ایرانیان دبی

یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی که با نام ایران، گره‌خورده، مسجد ایرانیان دبی است. البته این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید این مسجد را با نام «مسجد علی‌بن‌ابی‌طالب (ع)» می‌شناسند.

این مسجد، با الهام از سبک معماری ایرانی و تاثیرپذیری از تزئینات و فرهنگ ایرانی‌ها در شهر دبی ساخته شده و هرروزه شیعیان زیادی برای اقامه نماز یا تماشای زیبایی‌های آن، به این مسجد می‌روند.

مسجد ایرانیان که با هدف حفظ وحدت در میان مذاهب اسلامی ساخته شده تا شیعیان هم بتوانند به راحتی و در مکانی شبیه به مساجد خودشان، نماز بخوانند، ساخته شده و در حال‌حاضر یکی از آرام‌ترین و دنج‌ترین مکان‌های دیدنی دبی است.

مراکز خرید دبی؛ خرید از بهترین برندهای دنیا در امارات

دبی مال

نوبتی هم که باشد، نوبت به یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین مراکز خرید دنیا می‌رسد. در این مرکز خرید، می‌توانید علاوه‌بر مغازه‌ها و فروشگاه‌های رنگارنگ، می‌توانید از امکانات دیگری مثل؛ پیست اسکی روی یخ، محوطه بازی، سینما، رستوران‌ها و تفریحات دیگر هم استفاده کنید.

از نکات جالب دیگر درباره این مرکز خرید است که همیشه و در تمام طول روز، می‌توانید شاهد اجرای موسیقی زنده باشید و از خرید در چنین فضای شاد و پیشرفته‌ای، لذت ببرید.

مرکز خرید امارات
یکی دیگر از مراکز خرید مهم و بزرگ دبی که همواره مورد توجه گردشگران ایرانی هم قرارگرفته، مرکز خرید امارات است. در این مرکز خرید، می‌توانید علاوه‌بر بازدید از فروشگاه‌های مجهز و زیبا، از امکانات دیگری مثل؛ پیست اسکی، تله‌کابین، مجتمع سینمایی، مراکز تفریحی کودکان و بزرگسالان و رستوران‌هایی با انواع غذاهای بین‌المللی اشاره کرد.

یکی از جالب‌ترین چیزهایی که در سفر به دبی، می‌توانید ببینید، پنگوئن‌هایی هستند که در پیست اسکی مرکز خرید امارات و در دمای منفی ۴ درجه سانتی‌گراد، نگه‌داری می‌شوند و سالانه گردشگران زیادی را به‌سوی خود جلب می‌کنند.

شهربازی‌های دبی؛ خنده، هیجان و شادی

کیدزانیا

به جرئت می‌توانیم بگوییم که کیدزانیا، یکی از جذاب‌ترین و متنوع‌ترین شهربازی‌های دبی است که برای کودکان طراحی شده و می‌تواند لحظات شیرینی را برای فرزند عزیز شما به ارمغان بیاورد.

حدود ۴۰ فعالیت در این مرکز طراحی شده و به کودک شما اجازه می‌دهد که برای چندساعت، شغل موردعلاقه خودش را داشته‌باشد و با فعالیت‌های آن شغل، در دنیای واقعی آشنا شود.

اگر همراه خانواده‌تان به دبی سفر کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتم سری به کیدزانیا بزنید و از امکانات آن برای خوشحال کردن کودک عزیزتان استفاده کنید.

چرخ و فلک عین دبی

اگر دلتان می‌خواهید یک چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای از جزیره داشته‌باشید. پیشنهاد می‌کنیم حتما چرخ‌وفلک «چشم دبی» را در میان برنامه‌های سفرتان بگنجانید.

این چرخ‌وفلک که با ۲۵۰ متر ارتفاع، در نوع خودش، بلندترین چرخ‌وفلک دنیا به‌شمار می‌آید، در جزیره بلوواترز (Blue Waters) قرارگرفته و از ساعت ۱۲ظهر تا ۱۰ شب، میزبان گردشگرانی است که می‌خواهند از آن استفاده کنند.

سرزمین ماجراجویی آی ام جی (IMG)

اگر به دنیای مارول یا انیمیشن‌های کودکانه علاقه‌دارید، این شهربازی، برای شما است. در سرزمین ماجراجویی IMG می‌توانید همراه با ابرقهرمان‌های مارول، زمین را از خدایان شرور نجات بدهید؛ با دایناسورها عکس یادگاری بگیرید؛ شخصیت‌های انیمیشنی موردعلاقه‌تان را ببینید و در نهایت خودتان را به یک غذای خوشمزه دعوت کنید.

این شهربازی جذاب، بازی‌های تعاملی زیادی داد که می‌توانند لحظات شیرینی را برای شما و فرزند عزیزتان به ارمغان بیاورند. پس اگر دلتان می‌خواهید چندساعتی از سفرتان را به فرزندتان اختصاص بدهید، این شهربازی جذاب، می‌تواند او را حسابی خوشحال کند.

دبی

مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت

برای معرفی مجموعه پارک اند ریزورت، فقط کافی است که بگوییم در این پارک، می‌توانید هرچیزی که می‌خواهید را پیدا کنید. یکی از بخش‌های آن (Motion gate) برای علاقه‎‌مندان به سینما و انیمیشن‌ها ساخته شده و می‌تواند شما را به دنیای هیجان‌انگیز فیلم و سریال‌ها ببرد.

قسمت دوم آن (Bollywood Park) است که برای علاقه‌مندان به سینمای هند طراحی شده و می‌تواند برای این‌دسته از افراد، جذاب باشد.

اما قسمت سوم این مجموعه با اسم (Legoland) برای کودکان ۲ تا ۱۲ ساله طراحی شده و می‌تواند دنیایی پر از لگوهای جذاب و رنگارنپ را برای کودکان شما فراهم کند. ضمنا جالب است بدانید که این شهربازی، اولین شهربازی لگو در خاورمیانه و هفتمین آن در سراسر جهان است.

تفریحات هیجان‌انگیز دبی؛ سلام بر آدرنالین خالص

پیست اسکی دبی

شاید از خواندن این جمله شوکه شوید، اما باید بگوییم که «دبی، یکی از بهترین پیست‌های اسکی در سراسر دنیا را دارد». این پیست فقط با تکیه بر تکنولوژی و ابزار دست بشر، ساخته شده و آن‌را به یکی از عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی تبدیل کرده است.

در این پیست، مسیرهای اسکی مختلف با شیب و ارتفاع متفاوت درنظرگرفته شده که ورزشکاران حرفه‌ای و گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

اما به‌هرحال، چه بخواهید در پیست ۴۰۰ متری آن، اسکی کنید و چه بخواهید بخش سقوط آن‌را با ارتفاع ۶۰ متر امتحان کنید، اما به‌هرحال؛ تجربه اسکی روی برف، در یکی از کویری‌ترین شهرهای جهان، تجربه عجیب و جذابی است.

سافاری دبی

شاید ا شنیدن اسم سافاری، اولین‌چیزی که به ذهن هر آدمی برسد، فقط سواری پرهیجان با ماشین‌های شاسی‌بلند، در میان ماسه‌های بیابان است. این تصور، کاملا تصور درستی است اما تور سافاری دبی، فقط این نیست.

سفر هیجان‌انگیز تور سافاری دبی از بعدازظهر شروع می‌شود و بعد از طی کردن عرض بیابان، در چند نقطه برای عکاسی توقف خواهدکرد. سپس دوباره به مسیرش ادامه‌می‌دهد تا به یک مزرعه پرورش شتر برسد.

این مزرعه، اولین مقصد شما در این تور خواهد بود و بعد از این دوباره به سمت اردوگاه شبانه حرکت خواهید کرد. زمانی‌که به اردوگاه برسید هم، برنامه‌های مختلفی مثل؛ شترسواری، شن‌سواری، صرف شام، تماشای نمایش‌های مختلف و تماشای غروب زیبای خورشید برای شما تدارک دیده‌شده و می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

اسکای دایو دبی

برای تجربه این تفریح، کافی است کمی دل‌وجرأت داشته‌باشید. چراکه قرار است با هلی‌کوپتر یا هواپیما تا ارتفاع ۴۰۰۰ متری از سطح جزیره جمیرا بالا بروید و از آن‌جا سقوط آزاد را تجربه کنید.

اگرچه که این تفریح، یکی از هیجان‌انگیزترین و پرخطرترین تفریحات دبی ایت. اما صلا نگران نباشید، چراکه یک مربی حرفه‌ای در تمام طول این پرواز همراه شما خواهد بود و حتی بعد از باز کردن چتر هم شما را ترک نخواهد کرد. اما حواستان باشد در زمان اجرای این برنامه اصلا چشم‌هایتان را نبندید، چراکه قرار است از آن بالا منظره‌ها و چشم‌اندازهای بی‌نظیری را تماشا کنید.

خانه تسخیرشده هیستریا

اگر به بازی اتاق فرار یا فیلم‌های ترسناک علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به خانه تسخیر شده هیستریا دبی بزنید و چند دقیقه ترس و هیجان واقعی را تجربه کنید.

اگر هم فکر می‌کنید خیلی شجاع هستید و از چیزی نمی‌ترسید، حتما به آن خانه سر بزنید تا با بدترین و وحشتناک‌ترین کابوس‌هایی که دارید مواجه شوید. ارواح خانه هیستریا منتظر شما هستند 🙂

دبی

جاهای دیدنی دبی؛ زیبایی چشم‌نواز

برج خلیفه

فکر می‌کنیم تا الان همه‌چیز را درباره برج خلیفه دبی خوانده یا شنیده باشید. پس ما فقط چندنکته درباره آن‌را به شما می‌گوییم تا لذت بیشتری از تماشای آن ببرید.

به‌عنوان اولین‌ پیشنهاد، توصیه می‌کنیم تا حد امکان تلاش کنید که موقع غروب خورشید در برج خلیفه حضور داشته‌باشید، چراکه قرار است منظره‌هایی زیبایی از غروب را تماشا کنید که ممکن است در هیچ‌کجای دیگر نبینید.

دومین مسئله، این‌که اگر ناراحتی قلبی دارید پیشنهاد می‌کنیم سوار آسانسور برج خلیفه نشوید؛ چراکه درواقع شما سوار سریع‌ترین آسانسور دنیا شده‌اید، پس باید بگوییم سرعت بسیارزیادی را تجربه خواهید کرد که ممکن است برای شما خوب نباشد.

و نکته آخر اینکه حتما دوربین عکاسی به همراه داشته‌باشید تا بتوانید با بلندترین ساختمان جهان و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی، عکس بگیرید.

دبی

برج‌العرب

یک ساختمان ۳۲۱ متری که به شکل قایق ساخته شده و یکی از گران‌ترین هتل‌های دنیا به‌شمار می‌آید. این همه‌ی چیزی است که می‌توانیم درباره برج‌العرب دبی بگوییم. چراکه این برج آن‌قدر زیباست و می‌تواند تجربه‌های بی‌نظیری را برای شما رقم بزند که ما از گفتن تمام آن‌ها صرف نظر کردیم تا خودتان از تجربه کردن این همه زیبایی، لذت بیشتری ببرید.

در برج‌العرب می‌توانید تا دلتان می‌خواهد عکس بگیرید و در نهایت هم یک شام عاشقانه را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری در میان افرادی است که به شهر دبی در امارات سفر می‌کنند.

در این آکواریوم زیبا که در طبقه همکف مرکز خرید دبی قرارگرفته، می‌توانید بیش از ۱۴۰ گونه‌ی دریایی را از نزدیک ببینید. اگرچه که می‌توانید این منظره را از مرکز خرید دبی، به‌صورت رایگان تماشا کنید، اما پیشنهاد ما این است که بلیط ورودی آکواریوم را بخرید و در تونل‌های شیشه‌ای آن قدم بزنید تا لذت بیشتری از این فضای آرام و دلنشین ببرید.

در ضمن، قایق‌های شیشه‌ای، غواضی و قفس‌های شیشه‌ای محافظت‌شده هم از دیگر تفریحات این آکواریوم هستند که می‌توانید با آن‌ها زندگی زیر دریا را تماشا کنید.

قیمت مکان‌های دیدنی دبی

احتمالا شما هم این‌طور فکر می‌کنید که قیمت بلیط جاذبه‌های گردشگری دبی، خیلی زیاد است و اکثر گردشگران، توان پرداخت آن‌را ندارند. در واقع نمی‌توان منکر این مسئله شد که استفاده از همه تفریحات دبی، ممکن است هزینه زیادی برای شما به بار بیاورد.

اما باید بدانید که جاهای دیدنی دبی، در یک دسته قرار نمی‌گیرند و نمی‌توانیم درباره همه آن‌ها یک تصور ثابت داشته باشیم. بعضی از تفریحات دبی هستند که شاید کمی به‌صرفه‌تر از جاذبه‌های دیگر دبی باشند.

اما ما در این مقاله تنها به معرفی چندتا از بهترین جاذبه‌های گردشگری در دبی پرداختیم و بررسی هزینه بازدید و قیمت بلیط تک‌تک آن‌ها، نیاز به مقاله‌ای دیگر دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر به دبی، حتما هزینه هرکدام از تفریحات این شهر را از سایت‌های معتبر پیدا کرده و با برنامه‌ریزی دقیق‌تری سفرتان را آغاز کنید.

و در پایان…

امیدواریم در این مقاله، توانسته باشیم به شما در برنامه‌ریزی بهتر سفرتان کمک کرده باشیم و شما توانسته‌باشید بعد از خواندن این مقاله، چندتا از جاذبه‌های گردشگری دبی در امارات متحده عربی را برای بازدید، انتخاب کنید؛ و از تماشای آن لذت ببرید.

البته اگر قرار است با تور گردشگری دبی، سفر کنید، احتمالا چندتا از این برنامه‌های تفریحی در سفر شما برنامه‌ریزی شده، اما باز هم در بیش‌تر مواقع خودتان باید هزینه‌های ورودی آن‌را پرداخت کنید. پس باز هم پیشنهاد می‌کنمی درباره قیمت مکان‌های گردشگری دبی تحقیق کرده و از آن‌جایی‌که ممکن است بخواهید هزینه زیادی پرداخت کنید، این تفریحات را بنابر سلیقه خودتان انتخاب کنید تا لذت بیشتری ببرید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *