رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ آذر ۱۴۰۱

بهترین هتل های قشم

اشتراک گذاری

بهترین هتل های قشم را در این مطلب مورد مقایسه و بررسی قرار می دهیم . بزرگترین جزیره ایران با مساحت ۱۴۹۱کیلومتر مربع جزیره قشم می باشد که در نزدیکی بندرعباس در جنوب کشور، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. جاهای دیدنی قشم از دره ستارگان، جنگل حرا، تنگه چاهکوه، جزایر ناز و ژئوپارک قشم گرفته تا قلعه پرتغالی‌ها، گنبد نمکی، سد گوران و خانه اربابی لافت و همچنین مراکز خرید و پاساژهای متعدد هر سال، هزاران گردشگران داخلی و خارجی را به‌سمت خود می‌کشانند. جاذبه‌های منحصربه‌فردی که در هیچ جای جهان پیدا نمی‌شوند.

قبل از سفر به جزیره زیبای قشم باید برای اقامت در قشم برنامه ریزی کنید .گزینه‌های مختلفی از جمله کمپینگ در طبیعت یا اجاره خانه و ویلا وجود دارد. البته این جزیره دارای هتل‌های متعدد، مدرن و نوساز بسیاری نیز است که اقامتی دلچسب و آرامش‌بخش را برای شما تضمین می‌کنند. با سیری در ایران همراه باشید تا با بهترین هتل های قشم آشنا شوید.

بهترین هتل های قشم

هتل زیگورات

زیگورات به‌عنوان اولین هتل پنج ستاره قشم در ۲۵ طبقه ساخته می‌شود و ۲۰۰ اتاق خواهد داشت. این ساختمان ۱۱۰ متری در حال ساخت است و به‌دلیل بلند و شاخص‌بودن طراحی ساختمان به‌ یکی از نمادهای شهر قشم تبدیل می‌شود.زیگورات یکی از بهترین هتل های جزیره قشم است که به‌صورت مربعی ساخته می‌شود و در آن سطح مقطع طبقات بالاتر نسبت به همکف و طبقه اول کوچک‌تر بوده و مقداری عقب‌نشینی کرده است. طراحی این هتل به‌گونه‌ای است که انگار طبقات حول محور خود می‌چرخند و تصویری رقصان به هتل داده‌اند. این رقص هندسی در هتل باعث شده تا زیگورات به‌عنوان بهترین هتل های قشم ظاهری متفاوت و خاص داشته باشد.

نحوه دسترسی

آدرس :ساحل جنوبی جزیره قشم

بهترین هتل های قشم

هتل سورینت یکی از بهترین هتل های قشم

سورینت یکی از بهترین هتل های پنج ستاره جزیره قشم است که در حال احداث بوده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. این هتل امکانات رفاهی ویژه‌ای شامل استخر، سالن همایش، سالن ورزش، سونا و جکوزی دارد و شیوه طراحی سالن همایش آن باعث شده است تا به محلی مناسب برای برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها و میهمانی‌ها تبدیل شود.برای طراحی این هتل از اشکال هندسی مفهومی استفاده شده که تماماً مطابق معماری روز دنیا هستند. باتوجه‌به اینکه هتل هنوز به بهره‌برداری نرسیده، بنابراین اطلاعات کاملی از اتاق‌ها و امکانات آن‌ها و همین‌طور امکانات جانبی هتل در دسترس نیست.

نحوه دسترسی

آدرس :استان هرمزگان، قشم، خیابان ۲۲ بهمن، هتل سورینت قشم

بهترین هتل های قشم

هتل ساحل طلایی از بهترین هتل های قشم

هتل ساحل طلایی به‌عنوان یکی از بهترین هتل های چهار ستاره قشم در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهر قرار گرفته و در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است. در سال ۱۳۹۷ به‌منظور ارتقا سطح کیفی خدمات ارائه‌شده این هتل بازسازی‌شده درنتیجه امکانات کامل‌تری را عرضه می‌کند.هتل ساحل طلایی یکی از بهترین هتل های جزیره قشم است که در نزدیکی ساحل احداث شده و ۵۸ اتاق و سوئیت دارد. در گذشته مجموعه هتل ساحل طلایی را با نام ساحل سیمین یا پلاژ سیمین می‌شناختند که ساحل اختصاصی برای شنا و تفریحات آبی مانند قایق‌سواری، قایق پدالی، اسکی روی آب، جت اسکی و ماهی‌گیری داشت.امکان رزرو اتاق‌های دوتخته معمولی و VIP، اتاق سه‌تخته معمولی VIP، اتاق چهار تخته معمولی و VIP، سوئیت یک‌خوابه پنج‌نفره و سوئیت دوبلکس هشت‌نفره در هتل ساحل طلایی قشم وجود دارد.

بهترین هتل های قشم

نحوه دسترسی

آدرس :استان هرمزگان، قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید
تلفن :۰۷۶۳۵۳۴۲۹۰۰

هتل ساحل طلایی قشم

امکانات رفاهی هتل ساحل طلایی قشم

 

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ نمازخانه/صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تراس عمومی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران .
خارج از هتل :ساحل اختصاصی / فضای سبز/ مسیر دوچرخه سواری/مسیر پیاده روی/ آلاچیق در محوطه/ میز و صندلی .
خاص هتل: اتاق برای سیگاری ها /ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای دریا/ نمای دریاچه / نمای کوه .
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی:پارک بازی کودکان .
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش/نهار در اتاق/ تبدیل ارز/ خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/خدمات باربری .

هتل ساحل طلایی قشم

هتل آوینا از بهترین هتل های قشم

هتل آوینا یکی دیگر از بهترین هتل های چهار ستاره جزیره قشم است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و ازجمله مهم‌ترین مزایای آن دسترسی آسان و سریع به خلیج‌فارس و مجتمع‌های تجاری مختلفی چون سیتی‌سنتر است. این هتل ۴ ستاره که در هفت طبقه ساخته شده است ۴۰ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق‌های دوتخته استاندارد، سوئیت یک‌خوابه دونفره، اتاق دوتخته اکونومی رو به پاسیو، اتاق سه‌تخته و سوئیت دوخوابه چهارنفره اقدام کنید.

هتل آوینا قشم

نحوه دسترسی

آدرس : استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار باهنر، هتل آوینا

هتل آوینا قشم

امکانات رفاهی هتل آوینا قشم

عمومی: آسانسور/صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران / سالن صبحانه خوری.
جلسه و همایش :سالن کنفرانس/ اتاق میهمانی و جلسات کاری.
خارج از هتل :میز و صندلی .
خاص هتل: ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای دریا/ نمای شهر / نمای کوچه / نمای خیابان .
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی:پارک بازی کودکان .
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری /خدمات بیدار باش /دستگاه واکس کفش/ خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی .

هتل آوینا قشم

هتل هانی از بهترین هتل های قشم

هتل هانی یکی از بهترین هتل های چهار ستاره جزیره قشم است که در سه طبقه ساخته شده است و ۶۰ اتاق و سوئیت دارد. این هتل در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و درنتیجه یکی از مجموعه‌های جدید ارائه خدمات اقامت و پذیرایی در جزیره قشم است.ازجمله مهم‌ترین مزایای هتل هانی می‌توان به دسترسی آسان و ساده به ساحل خلیج‌فارس و مجموعه‌های تفریحی و خرید مانند پارک زیتون، بازار سنتی قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ها و جزایر ناز اشاره کرد. ازجمله اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل هانی رزرو کنید شامل اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه‌تخته و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره است.

بهترین هتل های قشم

نحوه دسترسی

آدرس:استان هرمزگان، قشم، بلوار آزادگان، نبش لقمان ۱۱، میدان شهدا
تلفن :۰۹۰۲۵۲۴۹۳۳۳

هتل هانی قشم

امکانات رفاهی هتل هانی

عمومی: آسانسور/نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران / رستوران فست فود/سالن صبحانه خوری.
جلسه و همایش :سالن کنفرانس.
ورزشی و تفریحی :ماساژ .
خاص هتل: ویلچر.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای کوچه / نمای خیابان .
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان عربی.
سرگرمی:پارک بازی کودکان .
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری /اتاق چمدان .

هتل هانی قشم

هتل ارم یکی از بهترین هتل های قشم

یکی از بهترین و بزرگ‌ترین هتل های قشم را می‌توان هتل ارم دانست که در سال ۱۳۹۵ ساخته شد. هتل ارم قشم، ۴ ستاره بوده و در ۵ طبقه واقع شده است. مساحت این هتل معادل ۱۰ هزارمترمربع و زیربنای آن بیش از ۸ هزار مترمربع است. این هتل مجلل ۹۶ اتاق دارد و گنجایش ۳۰۰ مهمان را دارد.

هتل ارم قشم از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار بوده و نظافت را سرلوحه امور خود قرار می‌دهد. این هتل امکانات زیادی دارد و برخورد مدیریت و پرسنل آن هم بسیار مودبانه است. از امکانات و ویژگی‌های این هتل باشکوه می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آبنما و فواره موزیکال، آلاچیق، چایخانه سنتی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و اینترنت رایگان اشاره کرد.

بهترین هتل های قشم

نحوه دسترسی

آدرس :استان هرمزگان، قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات
تلفن :۰۷۶۳۵۲۲۹۰۸۰

هتل ارم قشم

امکانات رفاهی هتل ارم

عمومی:دستگاه ATM/ آسانسور/نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران / چایخانه سنتی.
جلسه و همایش :سالن آمفی تئاتر/سالن کنفرانس.
ورزشی و تفریحی :ماساژ/بیلیارد .
خاص هتل: ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای دریا / نمای شهر/ نمای رو به حیاط .
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان انگلیسی.
سرگرمی:پارک بازی کودکان .
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری / خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ خدمات تور /فکس/اتاق چمدان/فتوکپی /ترانسفر با هزینه /پرینتر .

هتل ارم قشم

هتل آرتا قشم

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و مجلل قشم که در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد، هتل آرتا است. این هتل ۴ ستاره در یک ساختمان ۷ طبقه قرار گرفته و ۴۴ اتاق یک‌تخته و دوتخته به‌همراه ۴ سوئیت یک‌تخته دارد. پنجره برخی از اتاق‌های این هتل رو به ساحل باز شده و منظره دیدنی را برای شما به تصویر می‌کشد.

معماری هتل آرتا قشم بسیار زیبا و شیک بوده و یکی از جدیدترین هتل‌های این جزیره رویایی به شمار می‌رود. آرتا در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل خلیج‌فارس واقع شده و فاصله بسیار کمی با مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون دارد، به طوری که می‌توان در کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی به این مکان‌ها دسترسی پیدا کرد.

بهترین هتل های قشم

نحوه دسترسی

آدرس :استان هرمزگان، قشم، میدان امام قلی خان، جنب اسکله بندر بهمن
تلفن :۰۷۶۳۵۲۴۴۹۷۶

هتل آرتا قشم

امکانات هتل آرتا قشم

عمومی:دستگاه ATM/ آسانسور/روزنامه /نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران .
جلسه و همایش :اتاق میهمانی و جلسات کاری.
ورزشی و تفریحی :سالن بدنسازی/ پینگ پنگ/ فوتبال دستی.
خاص هتل: ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای دریا / نمای شهر/ نمای خیابان .
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی استانبولی.
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری / خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ خدمات تور /فکس/فتوکپی /ترانسفر با هزینه /پرینتر .

هتل آرتا قشم

هتل آتامان یکی از بهترین هتل های قشم

جدیدترین و لوکس‌ترین هتل قشم را می‌توان هتل آتامان معرفی کرد که ۴ ستاره است. آتامان همانند هتل آرتا در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و از ۷ طبقه به‌همراه ۵۸ باب اتاق و سوئیت تشکیل شده است. ظرفیت این هتل ۱۷۰ نفر بوده و شامل اتاق‌های دو تا چهار تخته می‌شود. این هتل بسیار شیک و تمیز است، بنابراین اگر در سفر خود به قشم به‌دنبال یک هتل درجه یک با امکانات بی‌نظیر هستید، حتما نام هتل آتامان را به ذهن بسپارید.
برخورد پرسنل این هتل بسیار محترمانه بوده و بدون اقرار کیفیت غذاهای آن درجه یک است. هتل آتامان از یک منوی غذایی متنوع بهره می‌برد و طعم غذاهای آن لذیذ و دلچسب است. تنوع در غذا این امکان را به شما می‌دهد که مطابق با سلیقه خود بهترین غذا را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که این هتل صبحانه مفصل خود را به‌صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که به‌صورت سلف‌سرویس است.از مواد غذایی که شما می‌توانید در وعده صبحانه برای خود سرو کنید، می‌توان به انواع کیک‌ها، چای، نان، پنیر، خرما، زیتون، خیار، گوجه، ژامبون و ژله اشاره کرد.

بهترین هتل های قشم

نحوه دسترسی

آدرس :استان هرمزگان، قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان
تلفن :۰۷۶۳۵۲۴۵۰۳۳

هتل آتامان قشم

امکانات رفاهی هتل آتامان قشم

عمومی:دستگاه ATM/ آسانسور/روزنامه /نمازخانه /صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس .
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همایش :سالن کنفرانس /اتاق میهمانی و جلسات کاری.
ورزشی و تفریحی :سالن بدنسازی/ بیلیارد/ فوتبال دستی.
خاص هتل: ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای خیابان .
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس /پذیرش بیست و چهار ساعته /لاندری / خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ خدمات تور /فکس/ اتاق چمدان / فتوکپی / آژانس مسافرتی/ ترانسفر با هزینه /پرینتر .

هتل آتامان قشم

بهترین هتل جزیره قشم از نظر مسافران کدام هتل است؟

هتل چهار ستاره ارم قشم از نظر بیشتر مسافران به‌عنوان بهترین هتل‌ این جزیره شناخته می‌شود. 

قیمت هتل در قشم چقدر است ؟

قیمت هتل قشم با توجه به تنوع بالای اقامت گاه های این جزیره از تنوع بالایی برخوردار است.

جاهای دیدنی قشم کدامند ؟

جنگل حرا ، دره ستارگان ، ساحل نقره‌ای یا ساحل خرچنگ‌ها ، تنگه چاکوه، جزیره هنگام، جزایر لارک و…

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *