رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۴ آذر ۱۴۰۱

بهترین هتل های اصفهان

اشتراک گذاری

بهترین هتل های اصفهان را در این مطلب مورد بررسی و مقایسه قرار داده ایم .همانطور که می دانید اصفهان سومین شهر بزرگ ایران است که با وجود معماری ایرانی، مسجدها و مناره‌های منحصربه‌فرد و بناهای تاریخی بسیاری که برخی از آن‌ها در فهرست میراث یونسکو به ثبت رسیده‌اند. به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران در میان گردشگران داخلی و خارجی شناخته می‌شود. جاهای دیدنی اصفهان، از پل‌های تاریخی گرفته تا رودخانه زاینده رود و جاذبه‌های طبیعی، آن‌قدر متعدد هستند که امکان ندارد در یک سفر به این شهر بتوان از آن‌ها دیدن کرد.

برای سفر به اصفهان و اقامت در این شهر زیبا و تاریخی گزینه‌های مختلفی از جمله هتل و اجاره سوئیت و خانه مسافر و حتی اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی وجود دارند. هتل‌های بسیاری در اصفهان با دسترسی مناسب به داخل شهر و سایر مکانهای دیدنی اصفهان وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به بودجه و خدمات مورد نیاز، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.در این مطلب ما هتلهای پنج ستاره و چهار ستاره که از لحاظ امکانات عالی هستند را به شما معرفی می کنیم . برای انتخاب هوشمندانه با سیری در ایران همراه باشید.

بهترین هتل های اصفهان

هتل عباسی یکی از بهترین هتل های اصفهان

هتل ۵ ستاره عباسی یکی از بهترین هتل های اصفهان است که قدمتی ۳۰۰ ساله دارد. این هتل در خیابان چهارباغ عباسی شهر موزه‌های اصفهان واقع شده در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی طراحی و ساخته شده است.نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ، منظره ا‌ی بدیع را برای ساکنین هتل به ارمغان می‌آورد. واقع شدن هتل در میان بافت تاریخی شهر و دسترسی آسان آن به اماکن تفریحی و گردشگری متعددی همچون کاخ هشت بهشت. سی و سه پل، میدان نقش جهان و بنای منارجنبان از ویژگی های بارز این مجموعه می‌باشد.
هتل عباسی اصفهان تنها هتل پنج ستاره اصفهان با ۲۲۵ باب واحد اقامتی، ۱۱ تالار پذیرایی، انواع رستوران و کافه سنتی آماده پذیرایی از حدود ۱۵۰۰ نفر مهمان می‌باشد.

هتل عباسی اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان اصفهان ، اصفهان، خیابان چهار باغ عباسی، خیابان امادگاه، هتل عباسی اصفهان
تلفن : ۱۹-۳۲۲۲۶۰۱۰-۰۳۱

هتل عباسی اصفهان

امکانات هتل عباسی کهن ترین هتل اصفهان

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ چایخانه سنتی/ رستوران فضای باز/ رستوران سنتی/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن آمفی تئاتر/ سالن تشریفات/ سالن همایش/سالن کنفرانس /سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری.
خارج از هتل : فضای سبز /مسیر پیاده روی /حوض آب.
ورزشی و تفريحی :استخر/ سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی.
ديد(View) در برخی اتاق ها : نمای رو به حیاط.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان عربی/ مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ لاندری /دستگاه واکس کفش/ تبدیل ارز /خدمات تور /فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ پرینتر /صرافی.

هتل عباسی اصفهان

هتل پارسیان کوثر یکی از بهترین هتل های اصفهان

هتل کوثر در مقابل سی‌وسه پل و در سال ۱۳۴۷ در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع ساخته شد. نام هتل پارسیان کوثر در ابتدا هتل کوروش نام داشت که تحت نظارت گروه هتل‌های شرایتون فعالیت می‌کرد. اما مدتی است که زیر نظر مجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان و با نام هتل کوثر پارسیان فعالیت دارد. هتل کوثر به‌عنوان بهترین هتل های اصفهان در سال ۱۳۸۳ و منظور ارتقا سطح کیفی خدمات بازسازی شد.
این هتل هفت طبقه ۲۲۵ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق‌های ۲ تخته برای یک نفر، اتاق ۲ تخته برای یک نفر ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک ۲ نفره، اتاق دو تخته دبل ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک دونفره ساختمان فیروزه، سوئیت رویال دو نفره ساختمان فیروزه و اتاق دو تخته توئین ساختمان فیروزه اقدام کنید.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس :اصفهان – سی و سه پل – بلوارملت
تلفن :۳۵۰۴۵۰-۰۳۱

هتل پارسیان کوثر اصفهان

امکانات رفاهی هتل پارسیان کوثر اصفهان

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ چایخانه سنتی/ رستوران سنتی/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن چند منظوره .
خارج از هتل : فضای سبز /استخر فضای باز.
ورزشی و تفريحی :سالن بدن سازی / استخر/ سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر/ نمای رو به حیاط.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ تبدیل ارز / فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ صرافی.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پیروزی یکی از بهترین هتل های اصفهان

هتل ۴ ستاره پیروزی که در گذشته با نام هتل داریوش فعالیت می‌کرد، در سال ۱۳۵۴ افتتاح و در سال ۱۳۹۶ نیز به‌منظور ارتقا سطح کیفی خدمات بازسازی شد. ازجمله مهم‌ترین مزایای این هتل چهار ستاره می‌توان به دسترسی آسان به آثار تاریخی اصفهان نظیر باغ و عمارت چهلستون، موزه هنرهای معاصر، باغ و عمارت هشت‌ بهشت، موزه هنرهای تزیینی، بازار هنر اصفهان، مسجد و مدرسه چهارباغ اشاره کرد.

این هتل زیبا در حاشیه سبز چهارباغ کهن قرار گرفته و با طی‌کردن مسافتی کوتاه می‌توانید به سی‌وسه پل و پل خواجو دسترسی داشته باشید. این هتل پنج طبقه ۹۵ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته دبل، اتاق ۲ تخته توئین، سوئیت یک خوابه ۲ نفره سانترال و سوئیت یک خوابه ۲ نفره رویال اقدام کنید.

هتل پیروزی اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس: اصفهان،میدان امام حسین ، ابتدای چهارباغ پایین
تلفن :۰۳۱۳۲۰۰۹

هتل پیروزی اصفهان

امکانات رفاهی هتل پیروزی

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/ بانک / آرایشگاه مردانه / صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) / سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات).
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران فضای باز / رستوران سنتی/رستوران روف گاردن/ رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن تشریفات/ سالن همایش /سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات /اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی/ سالن چند منظوره .
خارج از هتل : حوض آب / میز و صندلی.
ورزشی و تفريحی :سالن بدن سازی / استخر/ سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر/ نمای رو به حیاط /نمای خیابان/ نمای رو به ساختمان.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان عربی / مسلط به زبان لری.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ خدمات پزشکی/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ تبدیل ارز / خدمات تور/فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ ترانسفر استقبال (رایگان) /خدمات باربری /پرینتر.

هتل پیروزی اصفهان

 

هتل عالی قاپو یکی از بهترین هتل های اصفهان

هتل عالی قاپو یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که در سال ۱۳۴۶ افتتاح شد. این هتل مجلل در سال ۱۳۹۶ نیز به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات بازسازی شد. هتل عالی قاپو مزایای ویژه‌ای دارد که از آن جمله می‌توان به نزدیکی به نقاط توریستی و تاریخی شهر اصفهان ازجمله پل خواجو، کاخ‌های سنتی، سی‌وسه پل و میدان نقش جهان اشاره کرد. این هتل ۴ طبقه ۱۰۶ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته دبل، اتاق ۲ تخته تویین، سوئیت کوچک ۲ نفره، اتاق ۳ تخته و سوئیت بزرگ ۴ نفره اقدام کنید.
هتل از سی و سه پل ۶ دقیقه با ماشین، از فرودگاه شهر اصفهان ۳۹ دقیقه با ماشین، از میدان نقش جهان ۱۱ دقیقه با ماشین، از پایانه مسافربری اصفهان ۲۱ دقیقه با ماشین و از مرکز خرید سیتی سنتر ۲۲ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان اصفهان ، اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی هتل عالی قاپو اصفهان.
تلفن :۰۳۱۳۲۲۲۷۹۲۹

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

امکانات رفاهی هتل عالی قاپو اصفهان

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/ بانک / آرایشگاه مردانه / صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) / سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران فست فود/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش : سالن تشریفات/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات .
خارج از هتل : فضای سبز/ مسیر دوچرخه سواری/ مسیر پیاده روی/ آلاچیق در محوطه/ حوض آب / میز و صندلی.
ورزشی و تفريحی : استخر/ سونا خشک /سونا بخار.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر/ نمای فضای سبز /نمای خیابان/ نمای رو به ساختمان نورگیر.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان عربی / مسلط به زبان لری.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ فکس /اتاق چمدان/ فتوکپی/ خدمات باربری /پرینتر.

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان

هتل آسمان یکی از بهترین هتل های اصفهان

هتل آسمان یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع و در یکی از بهترین نقاط شهر اصفهان آغاز کرد. این هتل که با آخرین استانداردهای روز اروپا ساخته شده تنها هتلی است که رستوران گردان دارد و یکی از مهم‌ترین مزایای آن دسترسی به مراکز تفریحی و تجاری و همین‌طور بناهای تاریخی مهم اصفهان است.

این هتل ۱۳ طبقه ۹۳ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته برای ۱ نفر، اتاق ۲ تخته دبل شرقی، اتاق دو تخته توئین شرقی، اتاق ۲ تخته رو به رودخانه، سوئیت ۱ خوابه دو نفره، آپارتمان ۲ خوابه دو نفره، سوئیت رویال ۱ خواب دو نفره اقدام کنید.

هتل آسمان اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس :اصفهان، خيابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی
تلفن :۰۳۱۳۲۳۵۴۱۴۱

هتل آسمان اصفهان

امکانات رفاهی هتل آسمان اصفهان

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/ صندوق امانات لابی.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ رستوران گردان.
جلسه و همايش : سالن تشریفات/ سالن همایش /سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ اتاق میهمانی و جلسات کاری/ تالار عروسی .
خارج از هتل : فضای سبز/ مسیر دوچرخه سواری/ مسیر پیاده روی/ آلاچیق در محوطه/ حوض آب / میز و صندلی.
ورزشی و تفريحی : استخر/ سونا خشک /سونا بخار/جکوزی/ ماساژ.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای شهر.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ لاندری /خدمات بیدار باش/تبدیل ارز/ فکس /اتاق چمدان.

هتل آسمان اصفهان

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره اصفهان است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز و در سال ۱۳۹۵ نیز به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات بازسازی شد. این هتل در نزدیکی بازار سنتی هنر، خیابان چهارباغ، مجموعه عباسی و میدان نقش جهان واقع شده است.

بنابراین یکی از مزایای مهم آن دسترسی آسان به این مکان‌های تاریخی و مهم شهر اصفهان است. این هتل ۶ طبقه ۱۰۰ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته بدون پنجره، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته رویال، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته بدون پنجره، اتاق سه تخته، آپارتمان دو خوابه چهار نفره و سوئیت چهار نفره رویال اقدام کنید.

هتل سفیر اصفهان

نحوه دسترسی

آدرس : شهر اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مقابل هتل عباسی ، هتل سفیر اصفهان
تلفن :۰۳۱۳۲۲۲۲۶۴۰

هتل سفیر اصفهان

امکانات رفاهی هتل سفیر اصفهان

عمومی: فروشگاه و غرفه /دستگاه ATM/ آسانسور/ روزنامه /نمازخانه/ اتاق عقد/ صندوق امانات لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات) / سرویس بهداشتی فرنگی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران.
جلسه و همايش : سالن تشریفات/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات/ سالن همایش / تالار عروسی /سالن چند منظوره .
خارج از هتل : مسیر دوچرخه سواری/ مسیر پیاده روی.
ورزشی و تفريحی :سالن بدنسازی / استخر/حمام ترکی/اسپا/ سونا خشک /سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ.
ديد(View) در برخی اتاق ها :نمای کوچه /نمای خیابان.
مكالمه كاركنان : مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات : روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری /خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ خدمات تور/ فکس /اتاق چمدان.

هتل سفیر اصفهان

بلند ترین هتل اصفهان کدام است؟

هتل چهار ستاره و ۱۳ طبقه آسمان مرتفع‌ترین ساختمان در بافت تاریخی شهر اصفهان است.

بهترین هتل پنج ستاره اصفهان کدام است؟

هتل عباسی، کوثر و عطار بهترین هتل های ۵ ستاره اصفهان است.

هتلهای سه ستاره قیمت مناسب اصفهان کدامند؟

هتل زهره، ستاره، صفوی، اسپادانا، خواجو، سپاهان، پارت، آوین و ملل از جمله بهترین هتل‌های ۳ ستاره اصفهان است.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *