جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین مراکز خرید در ارومیه

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ دی ۱۳۹۷

ارومیه از آنجایی که یک کلان‌شهر است و به کشورهای همسایه نزدیک است، از نظر خرید، موقعیت‌های خوبی دارد. تعداد زیادی پاساژ و مجتمع تجاری در این شهر وجود دارد که از آن‌ها می‌توانید بهترین محصولات ایرانی و خارجی را بخرید. هر آنچه که نیاز داشته باشید به راحتی در ارومیه پیدا می‌شود.

بازار خیابان آهندوست ارومیه
این خیابان یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر است که مناطق مختلف شهر را به هم متصل می‌کند. این خیابان به کبابی‌هایش معروف است، اما غیر از رستوان، چند سالی است که به خاطر فروشگاه‌های زیاد به خصوص فروشگاه‌های لوازم خانگی و آشپزخانه و جهیزیه، به یک بازار محبوب تبدیل شده است. در این فروشگاه‌ها می‌توانید آخرین محصولات و لوازم خانگی صوتی و تصویری، ظروف آرکوپال و کریستال و چینی و انواع لوازم و خرده‌ریز آشپزخانه را بخرید.

مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا
این مجتمع تجاری را به نام بازار رضا هم می‌شناسند و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در ارومیه است. این بازار در خیابان امام قرار دارد و یک ورودی آن در خیابان بعثت است. قسمت بزرگی از این بازار به فروش کیف و کفش و روسری و پارچه اختصاص دارد، البته پوشاک زنانه و مردانه هم در آن به فروش می‌رسد. این بازار صد متر با بازار بزرگ و عطایی فاصله دارد.

پاساژ پاکو
پاساژ پاکو در ارومیه شهرک فرهنگیان بازارچه اول شمالی و در کوچه اول خیابان شمالی قرار دارد. این مرکز تجاری یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر است که سه طبقه دارد. بیشتر مغازه‌های این مجموعه به فروش پوشاک مردانه و زنانه، لوازم آرایشی، پوشاک کودکان و… اختصاص دارند.

پاساژ تندیس ارومیه

این پاساژ در شهرک فرهنگیان اول شمالی با مساحت ۱۷۰۰ مترمربع، در حال ساخت است. بخش زیادی از این پاساژ به فضای باز اختصاص یافته است. این مجموعه، شهر بازی و محلی برای سرگرمی بچه‌ها دارد و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، دمای آن را کنترل می‌کند. پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

پاساژ تندیس ارومیه بهترین مراکز خرید در ارومیه

بازارچه برلیان ارومیه
این مجتمع تجاری در خیابان امام خمینی در مرکز شهر ارومیه قرار دارد و یکی از قدیمی‌ترین مراکز تجاری شهر است. این پاساژ، ۵ طبقه دارد و بازار اصلی آن در طبقات زیرزمین، همکف و طبقه‌ی اول است. در طبقه‌ی زیرزمین، بیشتر فروشگاه‌ها به عینک و نقره اختصاص دارند. چند مغازه مخصوص یونیفرم‌های پرستاری و لوازم دانشجویی هم در آن دیده می‌شود. در طبقه‌ی همکف، ۸۰ درصد مغازه‌ها به عینک‌فروشی اختصاص یافته‌ و به همین دلیل اکثر اهالی شهر این پاساژ را به عنوان بازار عینک‌فروشی می‌شناسند. گرچه طبقات بالاتر رونق چندانی ندارند و به دلیل مشکلات زیاد از جمله قدیمی بودن و پله‌های باریک و نامناسب، تقریبا خالی هستند، طبقات پایین روزانه میزبان خریداران زیادی هستند که در جست و جوی کالای مورد نظر خود، به تک تک مغازه‌ها سر می‌زنند.

مجتمع تجاری امیرکبیر
پاساژ امیرکبیر یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید ارومیه است و در خیابان خیام جنوبی قرار دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، پر رفت و آمد و پررونق است. خیابان خیام، سنگ فرش است و ماشین از آن عبور نمی‌کند و پاساژهای زیادی دارد. به همین دلیل جای مناسبی برای گشت و گذار و خرید است.

این مجتمع تجاری، سه طبقه دارد؛ زیرزمین، همکف و طبقه‌ی بالا. طبقه‌ی زیرزمین، با حوض زیبا و گل‌ها و گلدان‌های زیبا مزین شده است. فروشگاه‌های این بازارچه کالاهایی از قبیل زیورآلات، نقره، ساعت، عطر دارند. فروشگاه‌های محصولات فرهنگی هم در این مجموعه وجود دارد.

پاساژ انصار
پاساژ انصار، در خیابان امام و در مرکز شهر قرار دارد و دارای سه طبقه و روباز است. طبقه‌ی زیرزمین مختص انواع چاپخانه و فروش کاغذ است. در طبقه‌ی همکف و اول، فروشگاه‌های کارت عروسی است و چندین مغازه‌ی کیف و کفش مجلسی و ورزشی هم در بین آن‌ها دیده می‌شود. این پاساژ یکی از مراکز خرید قدیمی ارومیه است و به همین دلیل بنایی کهنه دارد، اما به خاطر موقعیت جغرافیایی عالی و قرار گرفتن در یک خیابان شلوغ رونق خوبی دارد.

مجتمع تجاری طوبی
این مجتمع به تازگی در خیابان امام یعنی در مرکز شهر ارومیه ساخته شده است. این مجموعه از لوکس‌ترین پاساژهای شهر است و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک زنانه و مردانه از معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی در آن به فروش می‌رسد.

مجتمع تجاری استادان

مجتمع تجاری استادان در خیابان استادان ارومیه قرار دارد و یکی از شیک‌ترین مراکز خرید ارومیه است. انواع لباس مردانه و زنانه فاخر را از این پاساژ می‌توانید تهیه کنید.

استادان بهترین مراکز خرید در ارومیه

مجتمع تجاری یاقوت

مجتمع تجاری یاقوت در شهرک فرهنگیان ارومیه اول شمالی (بازار مهین آباد) قرار گرفته است. پاساژ یاقوت در ۶ طبقه میزبان همشهریان و خریداران است و مغازه‌های متعددی برای فروش پارچه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، پوشاک مردانه و… دارد.

یاقوت بهترین مراکز خرید در ارومیه

مجتمع تجاری میلاد نور
این مجتمع تجاری در خیابان استادان ارومیه در کنار مجتمع عازمی قرار دارد. مجتمع تجاری میلاد نور نمای بسیار جالبی دارد و خرید از این پاساژ به دلیل دسته‌بندی اجناس در طبقه‌های مختلف بسیار راحت شده است.

پاساژ جلالی اول شمالی

مجتمع تجاری جلالی ۱ یکی از پاساژهایی است که باعث رونق گرفتن بازارچه اول شمالی (مهین آباد) شده است.این مجتمع ۵ طبقه دارد که طبقه‌ی زیرزمین آن را پارچه‌سرا و طبقه هم‌کف آن را زرگری و بدلیجات و طبقات بالای آن را لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک مردانه و زنانه تشکیل داده است. نمای داخلی و خارجی زیبای این مجتمع و همچنین وجود چندین پله برقی در این مجتمع باعث شده پاساژی لوکس و مدرن به نظر بیایید. این مجتمع دارای دو ورودی است که ورودی اصلی آن روی بلوار ایثار است و ورودی دوم در کوچه اول شمالی است.

پاساژ پردیس
پاساژ پردیس یک مرکز تجاری زیبا و لوکس برای خرید و یکی از بهترین پاساژ های ارومیه است که اجناس موجود در آن، اغلب لباس وکیف و کفش زنانه و مردانه با مارک های معتبر ساخت ترکیه است. این پاساژ شش طبقه دارد و پارکینگ دارد.

بازار خیام جنوبی ارومیه

خیابان خیام جنوبی ارومیه که به خیابان بزرگ شهر ارومیه یعنی خیابان امام متصل است و در نزدیکی مرکز شهر ارومیه و بازار بزرگ قرار دارد یکی از پررفت و آمدترین خیابان‌ها و بازار‌های شهر است. عبور و مرور وسایل نقلیه در این خیابان ممنوع است.روبروی این خیابان، خیابان خیام شمالی قرار دارد که محل مطب پزشکان و فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی است.

خیام بهترین مراکز خرید در ارومیه

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 6 میانگین: 2.2]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • موسوی

    سلام
    من‌میخوام از تهران برم ارومیه برای خرید لباس ترکیه ای شما کدوم بازارها رو پیشنهاد میکنید؟

    ۴ آبان, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • حسن حسن زاده

    اروميه بخاطر اينكه به تركيه نزديكتر اجناس تركيه اي زيادي داره و مكاني مناسب براي گشت و تفريح

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد