رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین رستورانهای قزوین

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ فروردین ۱۴۰۰

سفر به قزوین و دیدن جاذبه های گردشگری زیادی که دارد بسیار لذت بخش است و یکی از بهترین کارهایی که در سفر می توان انجام داد خوردن غذاهای محلی آن شهر است . اما این که در هر شهری کدام رستوران خوب است و بهترین کیفیت غذایی را دارد همیشه باید مورد توجه قرار بگیرد . قزوین هم از آن دسته شهرهایی است که غذاهای محلی و سنتی بسیار خوشمزه ای دارد و حتما باید تست شود و از طعم و عطر غذاهای این شهر تاریخی لذت برد . در این مطلب ما بهترین رستورانهای قزوین را به شما معرفی می کنیم تا کارتان راحتتر شود و برنامه ریزی کنید و از سفرتان لذت ببرید .

رستوران نمونه

همانطور که می دانید معروفترین غذای قزوین قیمه نثار است که رستوران نمونه قزوین با اسم قیمه نثار، غذای محلی و فوق‌العاده قزوین گره خورده است. این رستوران که یکی از شعبه‌هایش در خیابان بوعلی قزوین و شعبه دیگرش در فردوسی شمالی، مجتمع نارون است، محیطی دنج، کلاسیک و تر و تمیز دارد که حسابی انتظارتان را از یک رستوران خوب برآورده می‌کند. با اینکه رستوران نمونه به خاطر کیفیت عالی‌اش از شلوغ‌ترین رستوران های قزوین است اما کارکنان وظیفه‌شناسش خواسته‌هایتان را در اسرع وقت برآورده می‌کنند.

آدرس شعبه۱: قزوین، خیابان بوعلی، تقاطع فردوسی، رستوران نمونه قزوین

آدرس شعبه ۲: قزوین، فردوسی شمالی ( یخچال ) مقابل پمپ بنزین، مجتمع خرید نارون، طبقه اول، واحد ۲۳

-نمونه-قزوین بهترین رستورانهای قزوین

رستوران اقبالی

اگر شانس با شما یار نبود و نتوانستید در رستوران نمونه قیمه نثار بخورید به رستوران اقبالی بروید. اقبالی، یکی از رستوران‌های قدیمی قزوین است که کیفیتش را حفظ کرده.خوبی این رستوران این است که تا ساعت ۴ و نیم ناهار سرو می‌کند و کسانی که مسافر هستند و برای ناهار دیر به شهر می‌رسند می‌توانند با یک پرس قیمه‌ نثار فوق‌العاده خستگی راه را از تنشان در کنند.به محض اینکه به رستوران می‌رسید و میزتان را انتخاب می‌کنید یکی از پرسنل با چرخ‌دستی‌ سالاد و ماست و زیتون و… را کنار میزتان می‌آورد و شما می‌توانید مخلفات غذایتان را همان‌جا انتخاب کنید.
قیمه‌ نثار و کباب هندی از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند. سرعت سرویس‌دهی رستوران اقبالی خیلی خوب است و لازم نیست مدت زیادی منتظر آماده‌شدن غذا بمانید. اگر به این رستوران رفتید سعی کنید میزهای کنار پنجره را انتخاب کنید که همزمان که از طعم فوق‌العاده غذایتان لذت می‌برید، از منظره بیرون رستوران هم لذت ببرید.

آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، نرسیده به سه‌راه خیام

-اقبالی-800x421 بهترین رستورانهای قزوین

رستوران کرمانی

رستوران کرمانی رستورانی کوچک و جمع و جور بود که توانست با ارائه غذاهایی با کیفیت بالا، کم کم، جای خود را بین رستوران های قزوین باز کند و به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود. این روزها رستوران کرمانی قزوین در دو طبقه با دکوراسیونی زیبا و محیطی دلباز و دوست‌داشتنی از شما پذیرایی می‌کند. یکی از ویژگی‌های غذاهای رستوران کرمانی زیاد بودن حجم هر پرس غذاست و خیلی از مشتری‌ها در این رستوران برای دو نفر یک پرس غذا سفارش می‌دهند و همه، از قیمت غذاها به نسبت حجم و کیفیت راضی هستند. قیمه نثار، باقالی پلو و جوجه کباب مخصوص از بهترین غذاهای رستوران کرمانی است. در منوی این رستوران غذاهای خاص‌تری مانند کباب کوبیده مراکشی یا کباب ترش هم پیدا می‌شود. این رستوران در چهارراه ولیعصر قزوین، ابتدای خیابان شاهد واقع شده است.

-کرمانی بهترین رستورانهای قزوین

رستوران مدیترانه

مدیترانه به عنوان یکی از بهترین رستوران های قزوین شناخته شده. این رستوران لبنانی است و پرسنلی لبنانی و بسیار خوش‌برخورد دارد. کمتر رستورانی را می‌توانید پیدا کنید که هم غذاهای متفاوت و جدید داشته باشند و هم قیمت منویشان اقتصادی باشد. البته حجم غذاهای این رستوران مثل رستوران کرمانی زیاد نیست، اما کیفیت خوب غذاها و تجربه طعم‌های جدید ارزشش را دارد که یک وعده غذایتان را در این رستوران بخورید.

آدرس: قزوین، خیابان دهخدا، روبه‌روی پمپ بنزین، مرکز خرید نارون، طبقه سوم

-مدیترانه-800x450 بهترین رستورانهای قزوین

رستوران شانی قزوین

یکی از بزرگترین و باکیفیت‌ترین رستوران های قزوین رستوران شانی است. رستورانی زیبا با دکوراسیونی قابل تحسین و پرسنل کارآزموده و خوش‌برخورد. در این رستوران انواع غذاهای رسمی ایرانی، غذاهای ملل و پیش‌غذاها را با بهترین کیفیت نوش جان کنید. انواع مخلفات، سالادها و نوشیدنی‌ها هم به صورت سلف سرویس در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. خلاصه اگر می‌خواهید به یک رستوران شیک و درجه یک بروید و قیمت هم زیاد برایتان مهم نیست، رستوران شانی بهترین انتخاب است. این رستوران که پارکینگ اختصاصی دارد، در مجتمع داریوش قزوین، واقع در حد فاصل چهارراه عمران و چهارراه فلسطین قرار گرفته است. این رستوران برای استفاده از صندلی چرخدار هم شرایط خوبی مهیا کرده است.

-شانی بهترین رستورانهای قزوین

رستوران آرمانی

رستوران آرمانی یک رستوران تازه‌تاسیس اما بسیار باکیفیت و باکلاس است. از آن رستوران‌هایی که برای رفاه حال مشتریانش همه نکات ریز و درشت را رعایت می‌کند. از زیبایی چشم نواز سالن در عین سادگی، تا فاصله مناسب بین میز و صندلی‌ها، رفتار حرفه‌ای پرسنل، تنوع کم‌نظیر غذاها و پیش‌غذاهای ایرانی و خارجی و حتی دیزاین وسوسه‌کننده غذاها. یکی از دلایل این کیفیت و نظم عالی این است که مدیر رستوران در فضای رستوران حاضر می‌شود و از نزدیک شاهد سرویس‌دهی به مشتریان و پیشنهادات و انتقادات آنان است. در رستوران آرمانی از پیش‌غذاهای گیلانی بسیار خوشمزه مثل میرزا قاسمی تا قیمه نثار درجه یک و حتی غذای ملل و غذاهای خمیری را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می‌توانید نوش جان کنید.

این رستوران در خیابان فلسطین غربی، چهارراه عمران، بعد از جهاد کشاورزی واقع شده است.

-آرمانی بهترین رستورانهای قزوین

رستوران آفتاب درخشان صحرا

در کیلومتر ۱۶ آزادراه قزوین زنجان، در ضلع‌های جنوبی و شمالی آزادراه، مجتمع خدماتی رفاهی آفتاب درخشان صحرا قرار دارد. دو تا رستوران‌های این مجتمع به صورت کاملا مشابه، با دکوراسیون، منو و قیمت‌های یکسان برای راحتی حال مسافران در دو سوی اتوبان قرار دارد تا مشتریان زیادی که از زنجان یا رشت به سمت قزوین می‌آیند نخواهند برای دسترسی به رستوران خود را به زحمت بیندازند. آفتاب درخشان صحرا یک مجتمع خدماتی همه چیز تمام است برای اینکه یک استراحت بین راهی درست و حسابی داشته باشید.

-آفتاب-درخشان-صحرا-800x450 بهترین رستورانهای قزوین

           

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Share this post.

 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *