جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

انبار عینک محقق کجاست؟

تاریخ بروزرسانی :
۵ مهر ۱۴۰۱

انبار عینک محقق کجاست؟ آیا می دانید قدیمی ترین انبار عینک در تهران کجاست ؟ جایی ست که به آن انبار عینک محقق می گویند یکی از متفاوت ترین عینک فروش هاست . یک عینک فروشی که از هیچ نظر به جز فروختن عینک شباهتی با سایر عینک فروشی ها ندارد!
انبار عینک محقق انبار عینک محقق کجاست؟

انبار عینک محقق طبقه چهارم یک آپارتمان است که در یکی از کوچه های خیابان سپهبد قرنی واقع شده است . داخل راهرو و پله های این آپارتمان قدیمی گلدان هایی است که برخی از آنها از سقف هم آویزان شده است . مقابل درب ورودی کاسکوی آقای محقق سلام کنان خیر مقدم می گوید.
اما هنوز اتفاق اصلی را تجربه نکرده ­اید. به محض ورود با سقف و دیوارهایی مواجه خواهید شد که با عینک های مدل به مدل و رنگارنگ پوشیده شده­ اند، طوری که به معنی واقعی مصداق مثال «جای سوزن انداختن هم نیست» هستند. اما روی زمین! سرتاسر فضا، میزهایی چیده شده­ اند و روی هر کدام پر شده از عینک های مختلف طبی و آفتابی و بعضاً بدون شیشه. البته عینک های سقفی و دیواری عینک های کلکسیون آقای محقق هستند که اگه نمونه ای از آن­ها را نتوانید همانجا پیدا کنید فروشی نخواهند بود.
اینجا اکثر فریم ها‌‌، فریم های قدیمی مارک دار و البته استفاده نشده هستند، هرچند به تازگی آقای محقق عینک های کره ­ایِ معمولی تری را هم به مجموعه اضافه کرده ­اند. فریم های بدون شیشه هم کم نیستند؛ که انتخاب نوع استفاده از آن­ها با شماست، که طبی باشند یا آفتابی. همه جور قیمتی هم بینشان هست از ۴۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزارتومان! اما خب اکثر عینک ها بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومان قیمت دارند.

انبار عینک محقق1 انبار عینک محقق کجاست؟

اینجا آنقدر تنوع و تعداد عینک زیاد است که پیشنهاد می­ کنم وقتی وارد می ­شوید حداکثر ۱۰ فریم را به سرعت انتخاب کنید و بعد از بین آن ها خرید اصلی تان را مشخص کنید؛ چون درغیر این صورت آنقدر گیج خواهید شد که ممکن است در نهایت نتوانید هیچ انتخابی داشته باشید!از آقای محقق پرسیدم اینجا چند فریم عینک دارید؟ جواب دادند :اگر اتاق‌ها – کارتن‌ها – را حساب کنید چیزی حدود ۵۰۰ هزار ولی اگر در و دیوار منظورتان باشد، ۲۰۰۰ مدل.
از آقای محقق می پرسم هنوز هم نمی ­خواهید مغازه­ ای داشته باشید که ویترینی داشته باشد و برِ خیابان باشد؟ و جواب ایشان هنوز همان جواب است:

«نه نه اصلاً، همینطور خسته و دلی دوست دارم کار کنم.» و خب البته آدم هایی هم که اینجا می­ آیند مشتری هایی هستند که اهل دل محسوب می ­شوند، چون آمدن به اینجا هم فال است، هم تماشا؛ فضا به قدری جذاب و گیراست که شما علاوه بر خرید از تماشا کردن هم لذت می برید. حتی ممکن است مدتی را هم به گپ زدن با شخص آقای محقق بگذرانید.

انبار عینک محقق3 انبار عینک محقق کجاست؟

نحوه دسترسی

آدرس :تهران، میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهاراه سمیه، بن بست صراف زاده، پلاک ۱، واحد ۵

انبار عینک محقق2 انبار عینک محقق کجاست؟

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد