جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اجاره سوئیت در تبریز | سوئیت یاب

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ تیر ۱۳۹۷

بعد از استارتاپ های مطرحی همچون علی بابا و دیجی کالا اکنون استارتاپ سوئیت یاب با ارائه‌ی خدماتی متمایز و تخصصی تر در زمینه اجاره سوئیت ، منزل و آپارتمان مبله در تبریز تحولی نو در صنعت گردشگری این شهر ایجاد کرده است.

%name اجاره سوئیت در تبریز | سوئیت یاب

چنانچه می دانیم این روزها می توان بسیاری از کارها را به صورت کاملا آنلاین و بدون دخالت نیروی انسانی انجام داد، از پرداخت قبوض گرفته تا درخواست یک تاکسی در میدان ساعت تبریز …!
ولی در این میان تعداد کثیری از مردم نیز هستند که ترجیح می دهند قبل از آغاز سفر خود علاوه بر استفاده از خدمات کاملا آنلاین از راهنمایی های مشاوران محلی نیز استفاده کنند و اطلاعات دقیق تری از مقصد سفر خود بدست آورند.
استارتاپ‌ها و سامانه‌های آنلاینی که به تازگی در زمینه‌ی گردشگری الکترونیکی فعال شده اند ، اکثرا حوزه فعالیت خود را بسیار وسیع تر از حد توان در نظر می گیرند و با توجه به عدم توانایی در جذب نیروی محلی به ارائه اطلاعات سطحی بسنده می کنند .
سوئیت یاب ، یکی از استارتاپ‌هایی‌ است که با بهره گیری از نیروی محلی مجرب و تلفیق آن با فناوری روز اقدام به ارائه خدمات جدیدی در این حوزه کرده است که برای استفاده از خدمات آنلاین آن، کافی است تلفن هوشمند خود را در دست گرفته و در حالی که روی مبل لم داده‌اید ، قبل از شروع سفر اقامتگاه مورد علاقه‌ی خود را از بین اقامتگاههای تایید شده این مجموعه انتخاب و در صورت نیاز به کسب اطلاعات دقیق تر از مقصد سفر و همچنین مکان اقامتی خود از طریق بستر های ارتباطی تدارک دیده شده به صورت کاملا رایگان با مشاوران محلی ارتباط و پس از کسب راهنمایی های مورد نیاز اقدام به رزرو محل کرده و با خیالی آسوده سفر خود را آغاز نمایید.

اقامت در خانه های شخصی
اقامت در خانه‌های شخصی مردم که امروزه بیشتر به سوئیت یا سراچه معروف شده است نوع متفاوتی از اقامت و با حال و هوایی صمیمی و دوستانه است که روز به روز بر محبوبیت آن بین گردشگران داخلی و بین المللی افزوده می‌شود ، گردشگران این روزها معمولا ترجیح می دهند بجای اقامت در هتل ها با اجاره سوئیت در تبریز علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها ، حس راحتی خانه خود را نیز در سفر به همراه داشته باشند.

سوئیت یاب | سامانه رزرو اینترنتی سوئیت در تبریز
همانطور که می دانید در سالهای اخیر وبسایت‌های خوب و با کیفیتی برای رزرو هتل‌ها و حتی سوئیت ها در ایران شروع به فعالیت کرده اند؛ ولی سوئیت یاب توانسته است با ارائه راهکارهای تخصصی تر و همچنین انطباق خود با استانداردها و تجربه‌های موفق بین‌المللی نیاز به رزرو اینترنتی و امن اقامتگاه‌های مردمی در تبریز را همانند کسب و کارهای خارجی همچون «ایر بی ان بی» با بالاترین کیفیت رفع کند.
شما در سوئیت یاب علاوه بر هتل ها و سوئیت ها می توانید اقدام به رزرو سایر انواع اقامتگاههای خصوصی همچون آپارتمان های مبله ، بومگردی ، خانه مسافر و حتی خانه های روستایی صخره ای اطراف تبریز (کندوان) نمایید.
واحدهای اقامتی در سوئیت یاب در دسته بندی های مختلف برای سلیقه ها و بودجه های مختلف ارائه شده است بنابراین گردشگران عزیز که تمایل به سفر به شهر اولین ها ، تبریز را دارند می توانند به سهولت اقامتگاه مد نظر خود را در منطقه‌ای که دوست دارند و یا مشخصاتی که می‌پسندند نسبت به محدوده‌ی بودجه‌ ای خود پیدا کنند؛ مشخصات و تصاویر با کیفیت هر کدام را ، مشاهده و نظرات میهمان‌های قبلی را بخوانند و سپس در فرآیندی ساده و امن به صورت آنلاین، اقامتگاه منتخب خود را رزرو کرده و واچر رزرو را دریافت نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد