رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ مرداد ۱۳۹۶

کافه ژ تهران

اشتراک گذاری

بسیاری از افراد کافه‌ها را از بهترین مکان‌ها برای گذراندن اوقاتی خوش با دوستان و خانواده می‌دانند. جاهایی که حداقل برای یکی دو ساعت می توان همه ناراحتی‌ها و مشکلات را فراموش کرد و به آرامش عجیبی رسید. تهران امروز با این همه جمعیت و وسعتش، پر از کافه‌های کوچک و بزرگ است که هر کدام به جهتی نزد کافه نشینان محبوبیت دارند. در میان شلوغی ها و برج های سربه فلک کشیده خیابان فرشته، کافه‌ای زیبا به نام «کافه ژ» به چشم می‌خورد. کافه ژ در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و به عنوان یکی از بهترین کافه‌های این منطقه شناخته می‌شود.
دکوراسیون منحصربه‌فرد و بسیار شیک این کافه، در بدو ورود تحسین شما را برمی‌انگیزد. بدون اغراق همه چیز آن‌قدر زیباست که دوست ندارید کافه را ترک کنید. تمام وسایل و میز و صندلی‌ها با دقت و وسواس بسیاری خریداری شده و در کافه تعبیه شده‌اند. محیط زیبا و لوکس، سرویس‌دهی عالی و پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده از عوامل جذب مهمانان در کافه ژ است.
این کافه با منوی بسیار متنوعی در خدمت شما عزیزان می‌باشد. می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک، دسر و غیره را در کافه ژ نوش‌جان کنید. همچنین، برای سرو صبحانه‌ای فوق‌العاده خوشمزه نیز می‌توانید به این کافه تشریف ببرید و صبحانه دلچسبی را میل کنید. انواع غذاهای فرنگی خاص و خوش طعم را نیز می‌توانید در منوی این کافه پیدا کنید. به جرأت می‌توان گفت که نظیر قهوه اسپرسوی کافه ژ را در هیچ کدام از کافه های تهران نمی‌بینید. علت آن هم استفاده از قهوه ایلی برای تهیه آن است.
با حدود ۲۰ صندلی پیش‌بینی شده در این کافه، می‌توانید بسیاری از مراسم‌ها و جشن‌های خصوصی خود را در آن به بهترین نحو برگزار کنید. در صورت نیاز به اینترنت برای کار یا مطالعه خود، می توانید از وای فای رایگان کافه ژ استفاده کنید. اگر گذرتان به خیابان فرشته خورد، حتماٌ سری هم به این کافه بزنید. پرسنل محترم کافه ژ بهترین لحظات را برای شما رقم می‌زنند.
آدرس: خیابان فرشته، خیابان آقا بزرگی، خیابان صحرا، خیابان پارسا، جنب برج افرا.
تلفن تماس: ۲۲۳۹۱۷۰۶-(۰۲۱ )
 کافه ژ تهران

 کافه ژ تهران

 کافه ژ تهران

 کافه ژ تهران

 کافه ژ تهران

 کافه ژ تهران

 کافه ژ تهران

 کافه ژ تهران

 کافه ژ تهران

 کافه ژ تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    خیلی ازش تعریف شنیده بودم ولی بزرگ نمایی شده بود معمولیه

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *