رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ بهمن ۱۳۹۴

هتل پنج ستاره سمنان افتتاح شد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ – اولین هتل پنج ستاره سمنان با نام گوت کِ مال (در زبان سنگسری به معنای سیاه چادر عشایر) با حضور مسعود سلطانی فر، محمدرضا خباز استاندار، سیدعباس دانایی فرماندار، حسین خواجه بیدختی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مدیران و مسئولان استان سمنان همزمان با چهارمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید.
هتل پنج ستاره گوت کِ مال در مجموعه پارک آبی و هتل سمنان، در کنار پارک ۱۷ شهریور سمنان واقع شده است و دارای چهار سالن برگزاری همایش با ظرفیت چهار هزار نفر، ۵۵ اتاق و هشت سوئیت، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و سینمای پنج بعدی است.
عملیات اجرایی این مجموعه هتل و پارک آبی از سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت حدود ۱۵ هزار متر مربع، در شش طبقه و با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد که با هدف تقویت ظرفیت اقامتی گردشگران در سمنان احداث شده است.
مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری، در سفر یک روزه به استان سمنان، از مجموعه تاریخی بسطام، مسجد تاریخانه و چشمه علی در دامغان، مجموعه های تاریخی در مهدیشهر بازدید کرد و در آئین افتتاح این هتل و رونمایی از فرهنگ واژگان فارسی به سمنانی حضور یافت.
81949492-70495115 هتل پنج ستاره سمنان افتتاح شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *