جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

هتل جواد مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ مهر ۱۴۰۰

هتل جواد مشهد، هتلی نوساز ودارای چهار ستاره که یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا (ع) می باشد . این هتل در خیابان امام رضا که یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. به طوری که پیاده تا حرم تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارید. در نتیجه برای زوار محل اقامت بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

اگر هم قصد خرید داشتید می‌توانید به راحتی به بازار رضا و بازار هفده شهریور که در فاصله نزدیکی از هتل قرار گرفته‌اند بروید. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس هتل دسترسی راحتی به دیگر مراکز گردشگری و تجاری شهر ارائه می‌کند.

هتل جواد مشهد هتل جواد مشهد

اتاق و سوئیت

این هتل واحدهای اقامتی متنوعی را به صورت اتاق‌ و سوئیت‌ برای میهمانان خود تدارک دیده است. تمامی ‌واحدها از امکانات کامل رفاهی برخوردارند. برای مثال به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه اتاق‌ها در دسترس است. تلویزیون، صندوق‌امانات، کتری برقی، یخچال و حمام هم از دیگر امکانات موجود است. اتاق‌های هتل به صورت یک تا سه تخته ، اتاق ماه عسل ویژه عروس و دآمادها و اتاق‌های لوکس ملل شامل اتاق فرانسوی، ایتالیایی، مراکشی و سنتی ایرانی ارائه می‌شود.

گفتنی است دکوراسیون الهام گرفته از فرهنگ کشورهای مختلف جلوه خاصی به فضای این تاق‌های مللبخشیده است. به‌طوری‌که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت. اما اگر فضای بیشتری می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. سوئیت‌های vip و رویال که دارای فضای بیشتر و اتاق خواب و نشیمن مجزا هستند. این سوئیت‌ها اقامتی لوکس‌تر را برای میهمانان خود فراهم می‌کنند.

هتل جواد مشهد2 هتل جواد مشهد

رستوران و کافی شاپ

رستوران هتل که در طبقه اول واقع شده با بهره‌گیری از سرآشپزان حرفه‌ای و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای هر سه وعده بوفه صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان است. اما اگر هوس غذاهای فست‌فودی کردید می‌توانید به فست‌فود هتل واقع در قسمت ورودی مراجعه کنید. در این رستوران انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری سرو می‌شود. کافی‌شاپ هتل هم با فضایی شیک و دلنشین مکان مناسبی برای گذراندن لحظاتی خوش و به یاد‌ماندنی با دوستان و خانواده است. این کافه با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.
به‌علاوه چنانچه مایل به صرف غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده کنید.

هتل جواد مشهد1 هتل جواد مشهد

مجموعه ورزشی

از امکانات هتل می‌توان به مجموعه ورزشی و آبی آن اشاره کرد. می‌توانید در سالن بدنسازی مجهز این مجموعه ورزش کنید یا برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود از سونا، جکوزی و اتاق ماساژ استفاده کنید.

سالن و تالار

این هتل همچنین دارای چندین سالن پذیرایی چندمنظوره جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها است. این سالن‌ها به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز بوده و با توجه به هدف برگزاری رویداد، امکان تغییر چیدمان هم دارند. امکان ادغام همه سالن‌ها به‌منظور برگزاری گردهمایی‌های بزرگ هم وجود دارد.
به‌علاوه در هتل جواد مشهد همواره به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با خودرو شخصی می‌توانید از پارکینگ مسقف هتل استفاده کنید. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات است. پذیرش هتل هم به صورت ۲۴‌ساعته پاسخگوی میهمانان عزیز خواهد بود.

هتل جواد مشهد5 هتل جواد مشهد

نحوه دسترسی

آدرس هتل : استان خراسان رضوی ، مشهد، فلکه آب اول، خیابان امام رضا ۳، هتل جواد مشهد.

هتل جواد مشهد3 هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد4 هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد6 هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد7 هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد8 هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد9 هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد10 هتل جواد مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد