رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ آذر ۱۳۹۳

لزوم هماهنگی میان اعضاء ستاد گردشگری استان ایلام

اشتراک گذاری

تاریخ خبر:۱۳۹۳/۰۹/۲۹-به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده ظهر امروز در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام ویژه نوروز ۹۴ اظهار داشت: اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۹۴ با هدف برنامه‌ریزی و چگونگی اجرای برنامه‌ها در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: زحمات همکاران در ایام محرم و ساماندهی و خدمات‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در مرز بین‌المللی مهران قابل تحسین و تقدیر است.

وی ضمن بررسی اقدامات انجام گرفته در ستاد تابستان و همچنین ایام محرم، به لزوم استفاده از تجارب کسب شده برای برنامه‌ریزی در آینده جهت رسیدن به اهداف و استقبال از گردشگران ورودی به استان در نوروز ۹۴ تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به اهمیت هماهنگی بین دستگاه‌های عضو ستاد در جهت پیشبرد امور و آمادگی کامل تمامی کمیته‌ها را در جهت خدمات‌رسانی به گردشگران ورودی به استان ایلام، اضافه کرد: اهمیت هماهنگی و برنامه‌ریزی بین اعضاء ستاد اقداماتی جهت اجرای مناسب برنامه‌های متناسب با این ایام ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

شنبه‌زاده تصریح کرد: برنامه‌ریزی، ساماندهی، هماهنگی و بهره‌گیری از توان و امکانات سازمان‌ها و نهادهای عضو ستاد به ویژه در ایام تعطیلات، ترویج فرهنگ سفر و برنامه‌ریزی برای توزیع سفر به مناطق کمتر شناخته شده و مقاصد جدید گردشگری از جمله وظایف تعریف شده برای این ستاد است.
72 لزوم هماهنگی میان اعضاء ستاد گردشگری استان ایلام

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *