جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

قزوین شهر توسعه یافته در افق ۱۴۰۰

تاریخ بروزرسانی :
۳ خرداد ۱۳۹۶

منتخب پنجمین دوره‌ شورای اسلامی قزوین گفت: همه‌ مسئولان باید با تعامل و همکاری قزوین را به‌عنوان یک شهر توسعه‌یافته در افق ۱۴۰۰ تبدیل کنند که این امر با همکاری و همدلی محقق خواهد شد.

احد چگینی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین و منتخب پنجمین دوره‌ی شورای اسلامی قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: عمران و آبادانی شهر مهم‌تر از هر بحث دیگری است و فارغ از هر بحث سیاسی به فکر این هستم که در راستای توسعه‌ همه‌جانبه‌ شهر و برخورداری نقاط شهر از امکانات و مزایای شهری گام بردارم و با همه‌ کسانی که دل درگرو خدمت به مردم و برنامه‌ها دارند همراه هستم.

وی افزود: مطمئن هستم که شورای خوبی خواهد بود و اکنون در ادامه‌ مسیر برنامه‌ پنج‌ساله شهرداری و تحقق آن، به سمت و سویی گام برداریم که سرمایه‌گذاری در شهر افزایش پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تأکید کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای صورت گیرد که زیرساخت‌های شهری افزایش پیدا کند و قزوین از محجوریتی که در ادوار مختلف داشته است بیرون آید و به‌عنوان مقصد گردشگری به آن نگاه شود.

چگینی یادآور شد: همه‌ مسئولان باید با تعامل و همکاری قزوین را به‌عنوان یک شهر توسعه‌یافته در افق ۱۴۰۰ تبدیل کنند که این امر با همکاری و همدلی محقق خواهد شد. اگر شورای اسلامی شورایی متحد و هماهنگ باشد و در همه‌ی جوانب اکثریت مطلق آرا را داشته باشد، قطعاً می‌تواند مفیدتر ورود پیدا کند.
منتخب شورای اسلامی شهر قزوین اعلام کرد: به‌عنوان عضو شورا تأثیر چندانی روی سطح شهر نخواهم داشت بلکه خرد جمعی است که می‌تواند کارها را پیش برد و بایستی با همگرایی که وجود دارد مصوبات شورا مطرح شود چراکه ازلحاظ فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، اجتماعی، گردشگری، ساخت‌وساز و زیرساخت‌های شهری باید جمع نظر دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر یک فرد بهترین ایده‌ها را ارائه دهد بازهم نمی‌تواند اثرگذاری داشته باشد گفت: به جهت اینکه مصوبات در شورای اسلامی شهر باید به‌صورت جمعی انجام گیرد تنها یک فرد تصمیم‌گیرنده نیست و ایده‌های فردی ابتر باقی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: با شناختی که از منتخبین به وجود آمده قطعاً افراد دلسوزی خواهند بود و در حوزه‌های مختلف قطعاً برنامه‌هایی را هماهنگ خواهیم کرد و برای استمرار و توسعه‌ شهر قزوین بایستی باهم افزایی و هم‌گرایی و حفظ وحدت کلمه تلاش کنیم.

منتخب شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: تمامی اقلام تبلیغاتی از سطح شهر جمع‌آوری‌شده و پوسترهایی که وجود دارد بنابر علایق شخصی بعضی طرفداران است.

چگینی گفت: یکی از وظایف شهرداری جمع‌آوری همین بنرها و پوسترهایی تبلیغاتی است، البته این در حالی است که به ستادهای تبلیغاتی نیز اعلام‌شده تا اقلام تبلیغاتی را بردارند و ستادهای تبلیغاتی آنها را جمع‌آوری کرده است.

منتخب شورای اسلامی شهر در پایان گفت: شهرداری‌ها و اداره بازیافت به‌خوبی وظایف خود را انجام داده‌اند و در حال حاضر فضای شهری سیمای عادی به خود را گرفته است.

67 3 قزوین شهر توسعه یافته در افق 1400

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد