رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ مهر ۱۳۹۶

فست‌فود جاست برگر تهران

اشتراک گذاری

فست‌فود جاست برگر تهران، مغازه نسبتاٌ شلوغ و کوچکی است که در دل خیابان مشهور پاسداران خودنمایی می‌کند. البته گول اسم این فست‌فود را نخورید. جاست برگر برعکس اسمش تنها برگر برایتان سرو نمی‌کند. بلکه می‌توانید انواع ساندویچ، پیتزاهای خوشمزه، سیب‌زمینی و سالاد هم در این فست‌فود نوش‌جان نمایید. جایی که می‌تواند بهترین پاتوق برای جوانان اهل فست‌فود و اهالی منطقه پاسداران باشد. تمام سعی و تلاش جناب آقای قادری مدیریت محترم جاست برگر، جلب رضایت مشتریان و دیدن لبخند رضایت بر لبان آن‌هاست. کسی که تا پیش از راه‌اندازی این فست‌فود به عنوان کاریکاتوریست مجله معروف گل‌آقا فعالیت داشته‌اند.
مطمئناٌ با ورود به این فست‌فود اولین چیزی که نظرتان را به خود جلب می‌کند، دیوار سمت راست جاست برگر می‌باشد. دیواری که از قطعه‌های چوبی مربع شکل با رنگ‌های نارنجی، قرمز و زرد پوشانده شده است. ردیف میزهای قرار گرفته در کنار این دیوار با رنگ سفید خود تضاد زیبایی را در مقابل این رنگ‌های تند به وجود آورده‌اند. اما در مقابل، دیوار سمت چپ این فست‌فود، یکدست سفید رنگ بوده و به همین دلیل میزهای رنگی کنار آن جلوه بیشتری دارند. جاست برگر با داشتن ۸ میز چهار نفره پذیرای شما مهمانان گرامی در فضایی زیباست. این دکوراسیون زیبا و چشم‌نواز، همه از ذهن خلاق و ایده‌های فوق‌العاده جناب آقای قادری نشأت می‌گیرند. حتی می‌توانید از فضای بیرون فست‌فود نیز به عنوان مکانی دنج و آرام برای صرف خوراکی‌های خوشمزه جاست برگر استفاده کنید. در واقع، محیط بیرون نسبت به سالن اصلی بزرگ‌تر است.
با نگاهی به منوی رستوران جاست برگر تهران، متوجه وجود بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها همچون کالزونه و پیتزای جاست در آن می‌شوید. جالب است بدانید که این دو غذا شکلی بسیار عجیب داشته و طرفداران زیادی در بین مشتریان دارند. البته جناب آقای قادری شخصاٌ برگرهای این فست‌فود را به سایر غذاها ترجیح می‌دهند. احتمالاٌ به خاطر علاقه به همبرگر نام این فست‌فود را جاست برگر نهاده است. جایی که قرار بوده تنها همبرگر سرو کند. آن‌ هم همبرگرهایی مطابق با سلیقه مهمانان که در اندازه‌های ۲۰، ۲۰۰ و حتی ۵۰۰ گرمی برایشان تهیه شود. اما متأسفانه آقای قادری موفق به دریافت مجوز درست کردن همبرگر دستی نشدند و در نتیجه این فست‌فود، برگرهای ماشینی به همراه غذاهای دیگری را در اختیار مردم قرار داد. باید بگوییم که تمام همبرگرهای جاست برگر با دستگاه‌هایی بسیار گران‌قیمت و مرغوب طبخ می‌شوند. چیزی که در طعم و کیفیت همبرگرها تأثیر زیادی دارد. لازم به ذکر است که جاست برگر شعبه دیگری در تهران بزرگ نداشته و تغییرات زیادی نیز در منویش به وجود نیامده است.
آدرس: تهران، پاسداران، بین بوستان سوم و چهارم.
شماره تماس: ۲۲۵۶۳۷۳۱،۲۲۵۶۳۷۳۰-(۰۲۱)

فست‌فود جاست برگر تهران فست‌فود جاست برگر تهران

فست‌فود جاست برگر تهران فست‌فود جاست برگر تهران

فست‌فود جاست برگر تهران فست‌فود جاست برگر تهران

فست‌فود جاست برگر تهران فست‌فود جاست برگر تهران

فست‌فود جاست برگر تهران فست‌فود جاست برگر تهران

فست‌فود جاست برگر تهران فست‌فود جاست برگر تهران

فست‌فود جاست برگر تهران فست‌فود جاست برگر تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    غذاهاش خوبه خیلی اما جای نشستن نداره و فضاش معمولیه

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
    • محمد

      غذاهاش خوبه خیلی اما جای نشستن نداره..از بس که شلوغه و فضاش معمولیه..

      ۹ اسفند, ۱۳۹۷

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *