رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۱ بهمن ۱۳۹۳

برگزاری نشست صمیمانه رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث‌فرهنگی با خبرنگاران

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۱۱-نشست صمیمانه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با خبرنگاران این حوزه برگزار شد.

به گزارش میراث آریا(chtn) حمید ضیایی‌پرور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست با خبرنگاران حوزه های سازمان به تبادل نظر، دریافت پیشنهاد و راهکارهای ایجاد تعامل و ارتباط موثر پرداخت.

در این نشست،همچنین خبرنگاران به ارائه نظرات خود پرداختند و بر ایجاد فضای تعامل و ارتباط مثبت و سازنده بین رسانه و مسئولین سازمان میراث فرهنگی تاکید کردند.

رئیس مرکز روابط عمومی در این نشست با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر بین خبرنگاران و سازمان میراث فرهنگی، گفت: اساس کار ما تعامل با رسانه‌ها و پاسخگویی به خبرنگاران است چراکه معتقدیم پاسخگویی به خبرنگارام در واقع پاسخگویی به افکار عمومی است و تمام اطلاعات غیر طبقه بندی شده سازمان متعلق به مردم است .

ضیایی‌پرور ادامه داد: تمامی مسئولین سازمان میراث فرهنگی و در راس آن ریاست سازمان به اهمیت ارتباط با رسانه‌ها و خبرنگاران واقفند و این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

وی در پایان افزود: نظرات و پیشنهادات خبرنگاران دلسوز و علاقه‌مند به سازمان میراث فرهنگی به اطلاع رئیس سازمان می‌رسد و در کوتاهترین زمان ممکن راهکارهای موجود برای ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی بیشتر رسانه‌نگاران با این مجموعه مورد بررسی و اقدام قرار می‌گیرد.

537 برگزاری نشست صمیمانه رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث‌فرهنگی با خبرنگاران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *