جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معرفی خدمات موسسه آریا

تاریخ بروزرسانی :
۴ بهمن ۱۳۹۹

آیا می دانید موسسات اعزام دانشجو چه خدماتی ارائه می دهند؟ در این مطلب قصد داریم به معرفی موسسه ی مدیریت مشاوره ی آریا و خدماتی که در رابطه با اعزام دانشجو به استرالیا و کانادا ارائه می دهد بپردازیم.
موسسه ی آریا یک موسسه ی اعزام دانشجو است که بیش از ۱۵ سال در این زمینه تجربه دارد. این موسسه دفاتری در سیدنی استرالیا، تهران و اصفهان دارد. اما کاری که این موسسه می تواند برای شما انجام دهد چیست؟ افرادی هستند که برای مهاجرت تحصیلی مردد هستند، و یا تصمیم قطعی خود را گرفته اند ولی نمی دانند چه رشته، دانشگاه و کشوری برای آن ها مناسب است و یا با روند اخذ پذیرش و ویزا و مدارک لازم برای این امور آشنایی ندارند. این موسسه به همه ی افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند و یا تصمیم دارند به خانواده ی خود که قبلا از طریق تحصیلی مهاجرت کرده اند بپیوندند و یا حتی قصد سفر توریستی دارند، خدمات زیر را ارائه می دهد:

خدمات ویزا معرفی خدمات موسسه آریا
مشاوره: اولین گام در مهاجرت یا سفر به کشور های دیگر اخذ مشاوره است. این کار به شما کمک می کند که بدانید آیا شرایط انجام این کار را دارید یا خیر. یا با توجه به شرایط خاص شما چه گزینه هایی برای شما مناسب است و چگونه می توانید در اخذ پذیرش، اخذ بورسیه و اخذ ویزا موفق باشید.
اخذ پذیرش مدرسه یا دانشگاه: پس از اینکه در مرحله ی مشاوره مشخص شد شما شرایط لازم برای شروع به کار را دارید و گزینه های ممکن برای شما شرح داده شد، با توجه به مقطعی که قصد تحصیل در آن را دارید – چه سال های پیش از دانشگاه و چه مقاطع دانشگاهی – پروسه ی اخذ پذیرش آغاز خواهد شد. در این مرحله کارشناسی که برای پرونده ی شما تعیین شده است با شما تماس خواهد گرفت و تک تک مدارک مورد نیاز که قبلا برای شما ایمیل شده است را توضیح خواهد داد. این کارشناس تا پایان کار، یعنی تا زمانی که نتیجه ی ویزای شما مشخص شود در کنار شما خواهد بود و به تمامی سوالات شما پاسخ خواهد داد. ضمن اینکه تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مدارک را به صورتی که برایتان توضیح داده می شود به دست او برسانید. کلیه ی ریسرچ ها و مکاتبات و تنظیم مدارک توسط کارشناس پرونده صورت خواهد گرفت.
اخذ بورسیه تحصیلی: موسسه ی آریا با اطلاع از تمامی بورسیه هایی که در هر مقطع و دانشگاه ارائه می شود، می تواند در دریافت این بورسیه ها به شما کمک کند. مخصوصا برای مقطع دکترا که اخذ بورسیه در اولویت قرار دارد و جزو اولین مراحل کار شما خواهد بود. برخی از دانشگاه ها نیز در بازه های زمانی مشخص به برخی از دانشجویان در رشته ها و مقاطع مشخصی کمک هزینه هایی اعطا خواهند کرد که خود این دانشگاه ها اطلاعات مربوط به این کمک هزینه ها را به اطلاع موسسه آریا می رسانند.
• اخذ ویزای تحصیلی: پس از اینکه مرحله ی پذیرش به اتمام رسید، نوبت به مهم ترین بخش کار یعنی دریافت ویزای تحصیلی می رسد. در واقع این مرحله است که تعیین می کند زمان و هزینه ای که تا کنون صرف کرده اید به ثمر خواهد نشست یا خیر. کارشناس پرونده مجددا برای شما لیست مدارک مورد نیاز را خواهد فرستاد که معمولا علاوه بر مدارکی که قبلا فرستاده اید، چند مدرک دیگر نیاز خواهد بود و یا همان مدارک با تغییراتی که برای شما توضیح داده خواهد شد باید مجددا آماده شوند. تکمیل فرم های مخصوص برای سابمیت کردن درخواست ویزا و همین طور تکمیل فرم های آنلاین تخصص و دقت بسیار بالایی می خواهد که تنها با تجربه به دست خواهد آمد.
اخذ ویزای توریستی: موسسه ی آریا برای افرادی که قصد سفر تفریحی به استرالیا و کانادا را دارند و همچنین والدینی که قصد دیدار فرزندان محصل در این کشورها را دارند نیز آماده ی ارائه ی خدمات است. این افراد نیز با اخذ مشاوره و اطمینان از داشتن شرایط مناسب، می توانند صفر تا صد پروسه ی اخذ ویزا را به موسسه ی آریا بسپارند.
اخذ ویزای همراه: همانطور که احتمالا می دانید، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال افرادی که برای تحصیل به استرالیا یا کانادا مهاجرت کرده اند می توانند به آن ها بپیوندند. برای اخذ ویزای همراه تحصیلی استرالیا و ویزای همراه کانادا نیز می توانید روی موسسه ی آریا حساب کنید. نکته ی مهم در مورد ویزای همراه تحصیلی استرالیا یا کشور کانادا ها این است که باید بر اساس شرایط منحصر به فرد هر شخص و خانواده اش تصمیم گرفته شود که آیا همزمان با ویزای اصلی (یعنی فردی که قصد تحصیل در این کشور ها را دارد) برای ویزای همراه اقدام شود و یا به صورت جداگانه. تشخیص این موضوع تاثیر تعیین کننده ای در قبول یا رد شدن درخواست ویزای همراه دارد.
خدمات ترجمه: موسسه ی آریا مترجم ناتی است. به این معنی که به جای دارالترجمه، میتوانید ترجمه ی مدارک خود را نیز به این موسسه بسپارید که در بسیاری از کشور ها اعتبار خواهد داشت. مدرک ناتی مدرکی است که پس از انجام آزمون های مختلف به افرادی که صلاحیت و اعتبار لازم برای ترجمه ی مدارک رسمی را دارند، اعطا می شود. می توانید ببینید که این موسسه زحمت پیدا کردن دارالترجمه ی رسمی را نیز از دوش یما برداشته و شما را از هزینه های بالا و بدقولی های این دفاتر نیز نجات خواهد داد!

سخن پایانی
لازم است بدانید که برای درخواست پذیرش از دانشگاه های استرالیا حتما باید از طریق نماینده های این دانشگاه ها اقدام نمایید. در وب سایت موسسه ی آریا می توانید لیست دانشگاه هایی که این موسسه نمایندگی آن ها را دارد، به همراه بسیاری اطلاعات مفید دیگر را مشاهده کنید. دقت داشته باشید که اگر یک بار درخواست پذیرش یا ویزای شما رد شود، برای بار دوم شانس شما در دریافت پذیرش از همان دانشگاه و یا دریافت ویزا به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. بنابراین لازم است قبل از شروع کار مطمئن باشید که هیچ ریسک اضافه ای در پرونده ی شما وجود ندارد و تک تک مراحل با دقت و بدون کوچکترین کاستی یا اشتباهی انجام می شوند. موسسه ی آریا با اعتماد به نفس کامل این اطمینان را به شما می دهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *