جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه کتاب خانه فرهنگ ایران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ شهریور ۱۳۹۹

کافه کتاب خانه فرهنگ ایران در پاساژ تیراژه ۲ در نظام آباد سابق یا خیابان مدنی فعلی واقع شده است . پیشنهاد می کنیم اگر حوالی میدان امام حسین یا چهارراه سبلان یا یکم بالاتر رو پایین‌تر از این محدوده بودید و خواستید به کافه ای بروید حتما سری به این کافه بزنید .اگر اهل کتاب خواندن هستید و می خواهید بین کتابها قدمی بزنید و در فضای متفاوتی از این فروشگاه وقتتان را سپری کنید با خیال راحت می توانید کتاب مورد علاقه تان رااز طبقه پایین خریداری کنید و همان لحظه در طبقه بالا که کافه کتاب است بروید و بخوانید .

%name کافه کتاب خانه فرهنگ ایران

فضای کافه کتاب فضای متفاوتی از بقیه کافه ها دارد شاید در ابتدای ورود بوی سیگار هم به مشامتان بخورد که اگه سیگاری نباشید می تواند ناراحتتان کند . اما یک بخش جدا هم برای غیر سیگاری‌ها در نظر گرفته شده است تا آنها هم بتوانند به دور از بوی سیگار از خوردن قهوه و گپ زدن با رفقاشون لذت ببرند.

زمانیکه وارد کافه می شوید با دیوار مشاهیر روبرو میشوید جایی که از سایه تا شجریان در مقابلتان نقش بسته شده و به دولت‌آبادی در انتهای دیوار ختم میشود. قفسه های روبرو پر از کتاب‌های مختلفی هست که میتوانید ورق بزنید بعضی از این کتابها هم شاید برایتان نوستالژی باشد .منوی جالب این کافه یکی دیگه از ویژگی های کافه است منویی متشکل از اسامی نویسنده های نامدار ایرانی و عناوین کتابهاشون.

هر بخش مربوط به یک نویسنده است و هر نام اثر مربوط به یک محصول، صاحب کافه معتقده که اگه ادما همین که هات چاکلت سفارش بدن و همراهش براشون سووشون رو سرو کنیم، حتی اگه نخوننش کافیه، چون تاهمیشه اسم این کتاب و نویسنده تو ذهن اون ادما میمونه.

%name کافه کتاب خانه فرهنگ ایران

کافه کتاب خانه فرهنگ ایران جایی هست که هم شما رو به نوستالژی‌های کودکی می‌بردو هم با برنامه‌های مختلفی که دارد شما میتوانید کلی استفاده از فضای این کافه بکنید ،کارگاه‌هایی مثل کارگاه‌های مهارت آموزی برای کودکان و نمایشنامه خوانی و کارگاه‌های عکاسی همه و همه در این کافه برگزار میشود.

نحوه دسترسی به کافه کتاب خانه فرهنگ ایران

آدرس : تهران ، خیابان مدنی ، پاساژ تیراژه ۲، طبقه سوم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *