جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه کتاب دریمر تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ شهریور ۱۳۹۹

کافه کتاب دریمر تهران ، حوالی خیابان ایرانشهر در مرکز شهر تهران واقع شده است . وقتی که تمام اوقات انسان امروزه در آپارتمان و مجتمع های مسکونی می گذره همیشه به دنبال مکانی برای کسب آرامش و نوستالژی خانه های حیاط دار قدیمی می گرده. زمانی که تمام افراد خانواده در حیاط های باصفای این خانه ها جمع می شدند و غروب ها بساط آش و چای و دورهمی برپا بود .
کافه کتاب هایی در که در خانه های قدیمی بر پا شده می تواند ما را برای ساعتی به آن دوران ها ببرد و لذت ببریم . کافه کتاب دریمر تهران یکی از آن دسته کافه هاست که می توان برای ساعاتی هم که شده در محیط دوست داشتنی و دنج آن ، نشست و سر ذوق آمد. کافه کتاب دریمر با ایجاد این بستر در سه فضای رؤیایی بهار خواب، سالن و حیاط، با در اختیار قرار دادن امکانات فضای باز و فضای بسته به مشتریان خود، کنار رویدادهای فرهنگی‌ هنری در فضایی مجزا، خدماتی گوناگون ارائه می‌کند.

خانه ای باصفا با حیاطی دلباز در کوچه نوشهر واقع در ایرانشهر که با عبور از در بزرگ آن وارد حیاطی پرگل و خوشبو می شوید . انتهای حیاط نیز باغچه‌ای سرسبز و باطراوت قرار گرفته که از کنار آن با پله‌های آهنی به طبقه‌ی دوم مجموعه، هدایت می‌شوید.در همین قسمت و در طبقه‌ اول مجموعه، رویدادهای متنوع و نشست‌های ادبی، فرهنگی و هنری به‌طور مجزا در حال اجراست. با بالارفتن از پله‌ها، به‌دلیل عقب‌نشینی ساختمان طبقه‌ دوم، ابتدا وارد بهارخواب یا بالکن بزرگ مجموعه می‌شوید. برای رفاه حال مهمانان، این محوطه مسقف شده و با ریسه‌های متعدد، نورپردازیِ رویایی‌ شده است.

کافه کتاب دریمر تهران کافه کتاب دریمر تهران

حیاط با انواع میزها و صندلی‌ها و گلدان‌های متعدد و زیبای شمعدانی تزیین شده است. با انتخاب این بخش از مجموعه می‌توانید از منظره‌ سرسبزی که مقابل شماست استفاده کرده و هوای مطبوع و خوش‌آیندی را استشمام کنید‌ و از پنجره‌های بزرگِ شیشه‌ای، سالن اصلی کافه را ببینید.

بخش مشخصی از کتاب‌های کتابخانه به فروش می‌رسد و قسمتی نیز برای مطالعه کنار صرف نوشیدنی دلچسب فراهم شده است. میزهای بزرگ و قسمت‌های ویژه‌ای برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و کاری، تا برنامه و مراسم‌هایی همچون تولد، سالگرد و… در نظر گرفته شده است. موسیقی‌های متنوعی که خود شما نیز در انتخاب آن‌ها نقش دارید، در مدت حضور شما در مجموعه پخش می‌شوند.

 

برای رعایت اصول بهداشتی روی تمام میزها کیوآرکُد منو قرار داده شده تا شما با دستگاه‌های هوشمندتان منوی کافه را مشاهده کنید. جزییات و مواد تشکیل‌دهنده‌ تمام آیتم‌های منو زیر آن‌ها یادداشت شده تا ضمن آگاهی از ترکیبات، اگر حساسیتی نسبت‌به عنوانی خاص دارید، کارمندان کافه را مطلع سازید.در آماده‌سازی و طبخ غذاها تنها از روغن زیتون ایتالیایی استفاده می‌شود و به‌هیچ عنوان برای طبخ غذاها از روغن‌های نباتی استفاده نمی‌شود. مسئولان کافه سعی کرده‌اند تمام محتویات منو را با سبکی آشنا و خانگی و مواد تشکیل‌دهنده‌ سالم و مرغوب تهیه کنند تا همه‌ مهمانان را با هر سلیقه و ذائقه‌ای، راضی نگه دارند.

کافه کتاب دریمر 7 کافه کتاب دریمر تهران

منوی کافه کتاب دریمر

در بخش صبحانه اسکرامبل بوقلمون، رولت تخم‌مرغ و صبحانه‌ انگلیسی قرار داده شده که در ظروفی زیبا و با تزیینی هوس‌انگیز سرو می‌شوند. در ادامه با تنوع بی‌شماری از انواع قهوه‌ها، قهوه‌های دمی، چای‌ها، نوشیدنی‌های سرد و گرم و دمنوش‌ها مواجه می‌شوید.شما می‌توانید این تنوع بالای نوشیدنی را با انواع کیک‌های درجه یک، کوکی‌ها و شیرینی‌های جذاب و متنوع امتحان کنید. مجموعه با «گروه کوکیچه» که تولید کننده‌ کیک و شیرینی‌های فرانسوی و خانگی است همکاری دارد و انواع کیک‌ها و شیرینی‌های پخت روز را به مشتریان عرضه می‌شود.

 

در بخش بعدی پیش‌غذاهایی نظیر سوپ‌دال‌عدس، پاکوره، چیزکرن و سیب‌زمینی سرخ‌شده و… در نظر گرفته شده است. در ادامه چند مدل میان‌وعده نیز همچون بشقاب‌ایتالیایی، وافل و ماست گرانولا دیده می‌شود.انواع شربت‌های گیاهی دلچسب کنار انواع شیک‌های خوشمزه در منوی کافه کتاب دریمر وجود دارد.

در بخش غذاهای اصلی انواع برگرها، ساندویچ‌ها با گوشت‌های گوناگون، نودل‌های مختلف، استیک و پاستاهای خوشمزه سرو می‌شود. لازم به ذکر است همبرگرهای دست‌ساز کافه که بسیار پرطرفدار هستند، از گوشت باکیفیت تهیه می‌شوند و در قالب‌های همبرگر انگلیسی، گریل شده و با نان‌های درجه‌یک سرو خواهند شد.انواع ساندویچ‌ها نیز با نان چاپاتا و متریال، در نهایت کیفیت و سلامت، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این‌ها تنها بخشی از منوی خوشرنگ و جذاب کافه کتاب دریمر است که با تزیین و آرایشی مثال‌زدنی و اشتهابرانگیز برای شما سرو می‌شود. همچنین اگر نمی‌توانید از آمدن و لذت‌ از محیط زیبا و صمیمی کافه و تزیینات رنگارنگ در ظرف‌هایی زیبا بهره‌مند شوید، می‌توانید تمام آیتم‌های منو را از شرکت‌های معتبر غذایی سفارش دهید.

 

نحوه دسترسی به کافه کتاب دریمر

آدرس :تهران ، بلوار کریم‌خان، خیابان ایرانشهر، کوچه‌ نوشهر، پلاک ۳
ساعت کاری : ساعت ۸ الی ۲۳

کافه کتاب دریمر 8 کافه کتاب دریمر تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *