جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

عکاسی حرفه ای با فیلم های آموزشی عکاسی نورنگار

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ آذر ۱۳۹۸

چگونه آموزش عکاسی را شروع کنیم ؟ حتما شما هم یک دوربین حرفه‌ای دارین ولی نمی توانید از آن به خوبی استفاده کنید. یا شاید هم تصمیم دارید یک دوربین تهیه کنید و وارد دنیای پیچیده عکاسی حرفه ای شوید. شاید هم دوربین دارید و کمی هم عکاسی می دانید اما علاقه دارید حرفه ای تر عکاسی را یاد بگیرید و یا با امکانات دوربینتان آشنا شوید. هرکدوم از موارد بالا که درست باشد، حتما این سوال رو بارها از خودتون پرسیدید که چگونه آموزش عکاسی را شروع کنید. مسلما اولین راه رفتن به کلاس های آموزشگاه های عکاسی مانند آکادمی نورنگار است . اما اگر به فکر صرفه جویی در وقت و هزینه هستید روش راحت تری هم هست مانند استفاده از فیلم های آموزشی عکاسی نورنگار .

LEARNIN PHOTOGRAPHY A عکاسی حرفه ای با فیلم های آموزشی عکاسی نورنگار

در کنار خلاقیت عکاس به عنوان یک هنرمند قطعا دو نکته بسیار مهم در گرفتن عکس های زیبا تاثیر دارد ، شناخت امکانات تجهیزات عکاسی و دانستن مهارت عکاسی که رسیدن به این نکته اصلا کار سختی نیست و فقط به آموزش و کمی تمرین نیاز دارد.
ما در آکادمی نورنگار کلاس های خصوصی و عمومی و همچنین ورکشاپ های مختلف عکاسی از سطح مبتدی تا پیشرفته را برگزار می کنیم. اما بعضی از افراد شاید مایل باشند در منزل یا دفتر کار خود بشینند و هم زمان عکاسی را فرا بگیرند، اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید به بخش محصولات آموزشی نورنگار سر بزنید و فیلم های آموزشی آن را با هزینه های مناسبی تهیه کنید.
فیلم آموزشی عکاسی هایی که در نورنگار موجود است از تنوع بسیار بالایی بر خوردارند که سر فصل های مختلفی را در بر می گیرند.

فیلم آموزشی منو دوربین

شناخت امکانات دوربین در گرفتن عکس های بهتر تاثیر به سزایی دارد. اگر شما با منو دوربین خود آشنا شوید در دوربین های عکاسی می‌توان با توجه به شرایط موجود، بهترین تنظیمات دوربین را انتخاب کرد. اگر شما هم تصمیم دارید از پتانسیل دوربین خود بیشتر استفاده کنید؛ فیلم آموزشی منو دوربین های کانن ، نیکون و سونی را می توانید در نورنگار ببینید.

LEARNIN PHOTOGRAPHY A1 عکاسی حرفه ای با فیلم های آموزشی عکاسی نورنگار

فیلم آموزشی نورپردازی

یکی از کاربردی ترین موضوعات در عکاسی، مبحث نورپردازی می باشد. افزودن لوازم نورپردازی به مجموعه ابزار عکاسی تان، فرصت های خلاقانه ای را برای بازی با سایه ها، ایجاد روشنایی یا اضافه کردن درخشش و تلألو را فراهم می کند. اما درک و شناختن روشنایی نیز یکی از حساس ترین وظایف عکاسان مبتدی و متوسط برای کار با آن است. نورپردازی دنیای عجیبی است و در بهتر شدن عکس های شما تاثیر بسزایی خواهد داشت که با دیدن فیلم های آموزشی نورپردازی در عکاسی می توانید به این دنیای پر از نور و خلاقیت قدم بردارید.

LEARNIN PHOTOGRAPHY B عکاسی حرفه ای با فیلم های آموزشی عکاسی نورنگار

آموزش های نرم افزاری

نرم افزارهای عکاسی کمک می‌کنند تا بر زیبایی و جذابیت عکس هایمان بیفزاییم و عکس هایمان را در فضای متفاوتی ببریم؛ به عبارتی دیگر می‌توان گفت نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و لایتروم ابزاری برای ایجاد کنتراست ها و ایجاد برخی خلاقیت ها است که میتوانند برخی از ناسازگاری هایی که هنگام عکس گرفتن نتوانستیم اصلاح کنیم را از بین می برند. فیلمهای آموزشی لایتروم و فتوشاپ را نیز می توانید در کنار بقیه آموزش ها در نورنگار بیابید.
پس اگر قصد دارید عکاسی را به طور حرفه ای تری دنبال کنید ویدئوهای آموزشی موجود در نورنگار که توسط اساتید برجسته و به زبان فارسی تهیه شده اند می توانند کمک زیادی به شما کنند.
اما اگر شما از آن دسته از عکاسانی هستید که علاقه به شرکت در کلاس های عکاسی به صورت حضوری دارید می توانید در کلاس های آکادمی نورنگار نیز شرکت کنید. در این آموزشگاه عکاسی مقدماتی ، پیشرفته ، نورپردازی و ژانرهای مختلف عکاسی مانند پرتره ، صنعتی ، غذا و … توسط اساتید برجسته عکاسی آموزش داده می شوند که می توانید در سایت نورنگار مشاهده کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد