جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران چینی واسابی

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ مهر ۱۳۹۸

یکی از بهترین رستوران هایی که غذای آسیایی داره رستوران واسابی در مرکز خرید آ اس پ واقع در اتوبان کردستان است.غذاهای چینی از محبوب ترین غذاهای دنیا محسوب میشوند واز جمله غذاهای مللی است که در همه نقاط دنیا پیدا میشود و در تهران هم کم نیست .
از ویژگیهای اصلی غذای چینی میشه به ترکیب رنگهای گوناگون، عطر و بوی اشتها آور و طعم فوق العاده شون و به خصوص سالم بودن ماهیت غذاهای چینی اشاره کرد .آشپزی چینی به آشپزی‌ای اطلاق می‌شود که در کشور چین مرسوم بوده‌است. این آشپزی یکی از سه مکتب مادر آشپزی جهان است. از ویژگی‌های خاص این آشپزی می‌توان به خرد کردن اجزاء غذا به‌طوری‌که هنگام صرف غذا نیاز به بریدن آن‌ها نباشد، کم پختن اجزاء غذا و طبخ جداگانهٔ اجزای غذا خصوصاً سبزیجات اشاره کرد. آشپزی در مناطق مختلف چین به شیوه‌های متفاوت انجام می‌شود .

آشپزی چینی با پیشینه دور و دراز و ویژگی های منحصر به فردی که دارد بخشی مهم از فرهنگ چینی محسوب می شود. غذاهای سنتی چینی بیش از هر چیز به خاطر رنگ، عطر، طعم و ظاهر زیبایی که دارند مشهور هستند و طرفداران زیادی هم در دنیا پیدا کرده اند .یکی از مشهورترین غذاهای چینی چیکن کونگ پائو است که غذایی مشهور به سبک سیچوآن چین است. این غذا در بین مردم محلی و توریست ها محبوبیت زیادی دارد و پیشنهاد می کنیم در سفر به چین حتما آن را امتحان کنید.  این غذای خوشمزه بسیار سریع و ساده آماده می شود و از تکه های جوجه خرد شده، فلفل چیلی خشک شده و بادام زمینی تفت داده شده و سبزیجات مختلف تهیه می شود. البته جالب است بدانید که مردم کشورهای غربی نسخه جدید و غربی شده ای از این غذا را ابداع کرده اند که در آن، تکه های مرغ با نشاسته ذرت، سبزیجات، سس شیرین و ترش و سیر له شده ترکیب می شود .

این رستوران با محیطی دنج و آروم , مناسب برای مراسماتی چون یک شام رومانتیک یا یک دور همی دوستانه و … می باشد .

رستوران واسابی محبوبیتش را مدیون سوشی های تازه و فوق العاده خوشمزه ای است که به مشتریهای خویش ارائه میدهد. معمولاً در تهیه ی سوشی از مواد خام استفاده نمیشود که با ذائقه ی ایرانیها سازگار باشد.
غذاهای پرطرفدار واسابی شامل اسپشیال واسابی رول، بشقاب دریایی سوخاری و اسپرینگ رول میباشد .امتحان کردن چیکن و برنج سرخ شده این رستوران هم خالی از لطف نیست .

برخورد مناسب و دوستانه گارسنها و سرویس دهی منظم و فوق العاده این مجموعه سبب تمایز آن از سایرین شده است. به علت فضای محدود ی در مجموعه موجود است بهتر است که از قبل میز موردنظر خود را رزور کنید.

آدرس : اتوبان کردستان، مجتمع مسکونی asp، واحد ۲۶ تجاری، رستوران آسیایی واسابی (آ اس پ)

رستوران چینی واسابی رستوران چینی واسابی
رستوران چینی واسابی 2 رستوران چینی واسابی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد