جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع تجاری لیدوما تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۶ مهر ۱۳۹۸

مجتمع تجاری لیدوما از سال ۱۳۹۴ یکی از بزرگترین مرکز خریدهای تهران در شهرک غرب , نزدیکی میدان صنعت و همسایگی پاساژ بزرگ و معروف میلاد نور تهران آغاز به فعالیت نموده است و در این زمان روز به روز ، رو به بهبودی گام برداشته است .این مرکز تجاری بزرگ در یکی از بهترین و گرانترین مکان پایتخت قرار گرفته است.در حال حاضر نزدیک ۸۰% از مغازه ها فعال می باشند . این مجتمع دارای ۶ طبقه پارکینگ طبقاتی برای اهالی شهرک غرب می باشد که ظرفیای بالغ بر ۷۵۰ ماشین را پذیرا می باشد . همچنین سه طبقه پارکینگ در قسمت زیر واحدهای تجاری که ظرفیت آن نیز ۲۵۰ عدد می باشد .

فلسفه نام لیدوما به این صورت است که لیدوما یک محوطه باستانی است که در شهرستان ممسنی در استان فارس قرار دارد. لیدوما همچنین نام یکی از شهرهایی است که در نوشته‌های هخامنشی از آن نام برده شده‌است و در راه شاهی بین تخت جمشید و شوش قرار داشته است. در گل‌نوشته‌های تخت جمشید از ۲۶ شهر میان تخت جمشید تا شوش نام برده شده است. این اثر تاریخی احتمالاً مربوط به ۵۵۰ سال پیش از میلاد است. مساحت این محوطه باستانی در حدود یک‌هزار متر در ۵۰۰ متر مربع است که در بیش‌تر نقاط آن آثار باستانی یافت می‌شود و حتی شواهد به دست آمده درآن نشان از وجود تمدن تا پنج هزار سال پیش فودکورت نشان میدهد .همچنین در غرب کاخ لیدوما و در ۳۵۰ متری آن تپه‌ای باستانی واقع شده که بر روی آن کتیبه‌ای سنگی وجود دارد .

حدود ۱۰ فود‌کورت در تهران فعال هستند و اکثر آنها هم در محدوده شمال شهر واقع شده‌اند. در محدوده غرب شهر شاید نام چند فود‌کورت به ذهنتان برسد ولی فود‌کورت لیدوما علاوه بر اینکه در غرب تهران (شهرک غرب) واقع شده است متفاوت‌تر از سایر رقبای خود است.

مرکز خرید لیدوما مجتمع تجاری لیدوما تهران

فودکورت لیدوما

فود‌کورت لیدوما مرتفع ترین فودکورت تهران به مساحت ۲۰۰۰ متر (که با ۳ رستوران مجزای دیگر به ۳۰۰۰ متر هم می‌رسد) در طبقه آخر مرکز خرید لیدوما واقع شده است و اولین «روف فودکورت» تهران است. ۱۰ آسانسور برای شما در نظر گرفته شده است تا به راحتی خود را به بام لیدوما برسانید. این فود‌کورت دو سالن مجزا هم در فضای باز دارد (روف گاردن) که در سرما و گرما فقط یک حس را به شما منتقل می‌کنند، حس راحتی.
۹ غرفه با سبک‌های مختلف در لیدوما قرار دارد و هر بخش طراحی سبک خود را دارد، حتی در طراحی میز و صندلی‌ها. از ایرانی تا مدیترانه‌ای، مکزیکی، ترکی، کافی شاپ و … . برندهای معتبر و معروفی از جمله کافه ویونا هم در این فودکورت حاضرند.
شاید فقط ۱۰ طبقه از سطح تهران فاصله بگیرید ولی اتفاقاتی را تجربه خواهید کرد که تنها می‌توانستید در هزاران کیلومتر دورتر از این مکان و در کشورهای اروپایی و امریکایی تجربه کنید. آمدن به فود‌کورت لیدوما همانند یک سفر رویایی برای شما خاطره خواهد ساخت.

این فود‌کورت یک بخش VIP با چشم اندازی خیره کننده دارد که محلی بسیار مناسب برای برگزاری قرارهای کاری، تولدها و یا دورهمی‌های خاص میهمانان خاص پسند شما خواهد بود. وجود سه رستوران مجزای دیگر در کنار فود‌کورت دست شما را بازتر می‌گذارد و در یک کلام می‌توان گفت مجموعه فود‌کورت لیدوما از پس هر سلیقه‌ای بر میاید.

مجتمع تجاری لیدوما سطح دسترسی بسیار خوبی به اتوبان‌های اصلی تهران دارد و به زودی در نزدیکی آن ایستگاه مترو افتتاح خواهد شد. با وسیله شخصی هم به راحتی می‌توانید به لیدوما بیایید و هیچ گونه‌ نگرانی هم از بابت جای پارک، نداشته باشید. چرا که لیدوما با ۹ طبقه پارکینگ و ظرفیت بیش از هزار خودرو آماده پذیرایی از شما است.
نزدیکترین ایسنگاه مترو : ۴۸۳ متر ایستگاه میدان صنعت
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس : ۳۳۴ متر ایستگاه میلاد نور

آدرس : تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، جنب میلاد نور

مرکز خرید لیدوما2 مجتمع تجاری لیدوما تهران
مرکز خرید لیدوما3 مجتمع تجاری لیدوما تهران
مرکز خرید لیدوما4 مجتمع تجاری لیدوما تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 3 میانگین: 3.7]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • فرهان امینی

    بنظرم یکی از بهترین رستوران های کل تهرانه من بهترین هاشو رفتم بهتر از این نبوده ممنون 🙏

    ۳ آذر, ۱۴۰۲ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *