رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ تیر ۱۳۹۸

همه دلایل برای اینکه تورهای مسافرتی را آنلاین بخریم

لینک این مطلب کپی شد!

خدمات آنلاین سفر و خرید تور و بلیط هواپیما از تور کیش علی بابا گرفته تا تورهای خارجی از خدماتی هستند که استفاده آنلاین آن گسترش زیادی پیدا کرده است و بیشتر افراد را از مراجعه به آژانس‌های مسافرتی و معطلی برای بررسی بلیط، هتل و دریافت پیشنهادها، بی‌نیاز کرده است.
در این زمینه علی بابا به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر و تورهای مسافرتی نه تنها خدماتی باکیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد؛ بلکه از ابتدا تا پایان سفر آنها را تنها نمی‌گذارد و پشتیبانی به تمام معنا از آنها دارد. با علی بابا می‌توانید علاوه بر بررسی قیمت تورهای مسافرتی، مانند قیمت تور تایلند علی بابا، بهترین تورهای مسافرتی را انتخاب و با کارت شتاب بانکی خریداری کنید.
خرید بلیط پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار، اتوبوس و حتی رزرو هتل‌های داخلی و خارجی از خدمات اصلی وبسایت علی‌باباست که در این اپلیکیشن در قالب تب‌های مجزا طراحی و درج شده و کار خرید و رزرو را برای مخاطب آسان‌تر کرده است.

-بابا همه دلایل برای اینکه تورهای مسافرتی را آنلاین بخریم
یکی دیگر از امکانات بسیار کاربردی اپلیکیشن علی بابا، منوی اطلاعات پرواز فرودگاه‌های کشور است که بیشتر مسافران و حتی افردی که پیگیر وضعیت مسافران‌شان هستند از آن زیاد استفاده می‌کنند. علی‌بابا با قرار دادن این امکان، مخاطبان را از مراجعه به وبسایت‌های متفرقه بی‌نیاز کرده و کافی است با انتخاب شهر مورد نظر، به راحتی پروازهای ورودی و خروجی را بررسی کرد.
استرداد بلیت هم یکی از امکانات مهم است. بدون هماهنگی و تماس تلفنی و … با لمس دکمه قرمز رنگ استرداد بلیت، کل این فرایند زمان‌بر در کسری از ثانیه محقق می‌شود.
دسترسی به سوابق خرید، ذخیره اطلاعات مسافر برای تسهیل خریدهای بعدی، امکان شارژ آنلاین و استفاده از امتیازهای خرید، ذخیره و چاپ بلیط و …، تجربه یک خرید آنلاین سریع و مطمئن را برای کاربر فراهم می‌کند.
با نصب اپلیکیشن علی‌بابا، بی‌دغدغه برنامه‌ریزی کنید و با اطمینان از سفرتان لذت ببرید. به عنوان مثال می‌توانید در کنار تورهای مسافرتی، بلیط قطارهای فدک و… را با قیمت مناسب خریداری و از امکانات ویژه‌ای بهره‌مند شوید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *