جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

کافه اسپریس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ مرداد ۱۳۹۶

کافه بسیار شیک و لوکس اسپریس در اوایل آذر ۱۳۹۳ در خیابان نجات‌الهی تهران بزرگ افتتاح شد. این کافه به‌وسیله چند مغازه صنایع‌دستی احاطه شده و ساختمان سازمان صنایع‌دستی دقیقاٌ روبروی آن قرار دارد. کافه اسپریس مکانی عالی و دنج برای گذراندن ساعاتی به‌طور از استرس و دغدغه‌های زندگی شهری است. نوشیدن حتی یک فنجان قهوه نیز خیلی‌ها را به سمت این کافه می‌کشاند. گذشته از کیفیت بالای غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم، سرویس‌دهی عالی، پرسنل خوش‌برخورد و مهربان، معماری فوق‌العاده و چشم‌نواز کافه اسپریس تحسین هنرپروران را برمی‌انگیزد.
معماری و طراحی خارق‌العاده و بی‌نظیر کافه اسپریس به‌وسیله گروه معماری «هوبا» در مکانی به متراژ ۲۸ مترمربع انجام شده است. سرپرست این گروه معمار و طراح مشهور ایرانی « هومن بالا‌زاده» می‌باشد که طراحی فضای داخلی کافه‌های زیادی از جمله «کافه ‌ام» تهران را در کارنامه کاری درخشان خود دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این کافه ابتدا یک مغازه کارت‌فروشی بوده که با دستان هنرمند آقای بال‌زاده تبدیل به یکی از زیباترین کافه‌های تهران شده است. دیزاین تحسین‌برانگیز و جالب اسپریس، در مسابقه معماری رتبه اول را از میان ۵ طرح برتر با داوری ۳۰۰ معمار بین‌المللی کسب کرد. البته این طرح جوایز متعدد خارجی و داخلی دیگری را هم نصیب خود کرده است. آجرهای کوچکی که با نظم خاصی بر روی دیوارها نشسته‌اند و یک طرف آن‌ها با رنگ آبی فیروزه‌ای رنگ‌آمیزی شده هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند. کافه اسپریس با نورپردازی خاص و ملایم، میز و صندلی‌های قهوه‌ای‌رنگ ساده اما شیک و پخش موسیقی خاطره‌انگیز لانژ و هاوس می‌تواند پاتوقی آرامش‌بخش برای کافه‌گردان و جوانان تهرانی باشد.
علی‌رغم فضای کوچک کافه اسپریس، تنوع منوی آن شما را مشتری پر و پا قرص این کافه تبدیل می‌کند. اسپریس با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم از مهمانانش پذیرایی کرده و لحظات شاد و دل‌انگیزی را برای آن‌ها رقم می‌زند. قهوه، لیموناد سنتی، کاپوچینو، آمریکانو و موهیتوی کوبایی با طعم‌های متفاوت و عالی در این کافه سرو می‌شوند. صبحانه انگلیسی کافه اسپریس واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارد. این صبحانه خوشمزه، متشکل از تخم‌مرغ نیمرو، بیکن، سوسیس، خوراک لوبیا، قارچ و گوجه‌فرنگی می‌باشد که به بهترین شکل آماده می‌شود. مطمئناٌ طعم دمنوش‌های پرتقال و دارچین و نعنای مراکشی کافه اسپریس را هرگز فراموش نخواهید نکرد.
کافه اسپریس با ۸ میز مربعی شکل ظرفیت پذیرایی از ۲۰ نفر را دارد. لازم به ذکر است که اینترنت پرسرعت رایگان و پارکینگ اختصاصی نیز در دسترس مهمانان است. همچنین، ساعت کاری این کافه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب می باشد.
آدرس: خیابان نجات الهی(ویلا)، پایین تر از کریم خان زند، روبروی سازمان میراث فرهنگی، پلاک ۲۵۷
شماره تماس: ۸۸۹۱۴۳۷۷،۸۸۹۱۴۳۷۸-(۰۲۱)

کافه اسپریس تهران 7 کافه اسپریس تهران کافه اسپریس تهران 5 کافه اسپریس تهران کافه اسپریس تهران 4 کافه اسپریس تهران کافه اسپریس تهران 8 کافه اسپریس تهران کافه اسپریس تهران کافه اسپریس تهران کافه اسپریس تهران 2 کافه اسپریس تهران کافه اسپریس تهران 3 کافه اسپریس تهران کافه اسپریس تهران 6 کافه اسپریس تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد