رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تب بالای گردشگری در روستاهای یزد

تاریخ بروزرسانی :
۳ بهمن ۱۳۹۴

تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۱۱/۳ – به گزارش تابناک یزد،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه تب گردشگری در روستاها بالا گرفته است، گفت: در بسیاری از مناطق کشور و استان یزد شاهد رونق گردشگری روستایی بیش از شهرها هستیم.

سیدمحمدرضا سیدحسینی،در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان یزد با بیان اینکه برخی از روستاهای استان یزد به عنوان روستاهای هدف گردشگری معرفی شده اند، اظهار داشت: مسافران نوروزی و گردشگران، جاذبه های گردشگری روستایی را بیشتر مورد توجه قرار می دهند.

وی عنوان کرد: به دلیل ویژگی‌های خاص روستاها، تب گردشگری در روستاها بیشتر از شهرها است و در برخی مناطق حتی از رونق بیشتری نیز برخوردار است بنابراین باید در استان یزد نیز از این فرصت استفاده شود و به رونق گردشگری روستایی بپردازیم.

سیدحسینی خواستار هماهنگی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با میراث فرهنگی، دهیاریها و شوراهای اسلامی روستاها برای ساماندهی وضعیت روستاها و آماده سازی آنها برای ورود گردشگران همچنین اطلاع رسانی و تبلیغات در این زمینه شد.

شهرداری با آموزش و پرورش برای ساماندهی فضاها همکاری کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از آموزش و پرورش برای همکاری در اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: شهرداری‌ها برای ساماندهی محوطه مدارس، راه های دسترسی، ساماندهی فضای سبز مدارس و… و. با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

سیدحسینی با بیان اینکه راه آهن، فرودگاه و ترمینال ها نیز به نوعی پیشانی شهر به شمار می روند و نخستین ورودی بسیاری از مسافران به شمار می روند، عنوان کرد: این فضاها با همکاری راه آهن، سازمان حمل و نقل و پایانه ها و فرودگاه ساماندهی شوند.

نصب سرویس‌های بهداشتی سیار در بافت تاریخی یزد

شهردار یزد نیز این مراسم از آمادگی شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی در پارک‌ها و فضای سبز خبر داد و گفت: وظایف کمیته های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرداری تعیین و مسئولان کمیته ها ابلاغ شده است.

محمدرضا عظیمی زاده با اشاره به اینکه بافت تاریخی نیز به شکلی ویژه ساماندهی می شود، تصریح کرد: سرویس های بهداشتی بیشترین کمبود موجود در بافت تاریخی است که برای نوروز امسال، سرویس‌های سیار خریداری و نصب می شود.

 تب بالای گردشگری در روستاهای یزد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *