جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

یک پیشنهاد گردشگری برای مثلث طلایی جنوب ایران

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ بهمن ۱۳۹۶

معاون گردشگری کشور پیشنهادی مبنی بر اینکه هرمزگان به «هاب ارتباطی» جنوب کشور تبدیل شود، گفت: اگر این مهم محقق شود مسافران استان‌های جنوبی کشور نیاز به حضور در فرودگاه امام نخواهند داشت.

به گزارش تسنیم، محمد محب‌خدایی – معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در کارگروه توسعه متوازن جزایر هرمزگان با پیشنهاد تبدیل هرمزگان به‌عنوان «هاب ارتباطی» جنوب کشور افزود: با توجه به وجود مثلث طلایی بندرعباس، قشم و کیش و اینکه ۱۶ درصد ظرفیت فرودگاهی کشور در هرمزگان وجود دارد، این استان می‌تواند پل ارتباطی استان‌های جنوبی کشور به خارج کشور باشد.وی افزود: اگر این مهم محقق شود مسافران استان‌های جنوبی کشور نیاز به حضور در فرودگاه امام ندارند و همچنین سفرهای ورودی گردشگران غیر‌ایرانی به نیمه جنوبی کشور از این استان به صورت ترکیبی آبی، ریلی و هوایی تبدیل می‌شود.

همچنین فریدون همتی – استاندار هرمزگان نیز در این کارگروه گفت: تسریع در روند توسعه جزایر نیازمند افزایش اختیارات استاندار است.

وی افزود: از ابتدای دولت یازدهم ۱۱۰ اختیار به استاندارن تفویض شده است که همچنان باید این روند افزایش یابد.

همتی خاطرنشان کرد: در سفر سه روزه وزیر کشور طرح توسعه جزایر در حوزه‌های گردشگری، خدماتی، بهداشتی با هدف تثبیت جمعیت بررسی شد.

منبع: تسنیم

جنوب 1 یک پیشنهاد گردشگری برای مثلث طلایی جنوب ایران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *