جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

گردشگری می تواند محور توسعه ارتباطات اصفهان و سن پترزبورگ شود

تاریخ بروزرسانی :
۳ آذر ۱۳۹۷

یوری گلادونوف روز شنبه در حاشیه ویژه برنامه های نکوداشت روز اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود: سن پترزبورگ و اصفهان از فرهنگ، تاریخ، تمدن، آثار باستانی و هنر فاخر برخوردارند و می توان از این ابزار برای افزایش مراودات بهره برد.
وی با تاکید بر اینکه ارتباط بین این دو شهر مهم، زمینه بهبود روابط بین دو کشور ایران و روسیه را فراهم می کند، ادامه داد: مردم هر دو کشور و به ویژه شهرهای اصفهان و سن پترزبورگ باید بیش از گذشته به کشورهای یکدیگر سفر کنند.
نماینده مجلس قانونگذاری سن پترزبورگ روسیه، اصفهان را نگین و نماد شکوه ایران دانست و خاطرنشان کرد: از حضور در این شهر و شرکت در ویژه برنامه های روز نکوداشت اصفهان بسیار خوشحالیم و از مردم روسیه می خواهیم به این شهر سفر کنند و از نزدیک زیبایی ها را ببینند.
** لهستان و ایران نقاط مشترک فراوانی دارند
کاردار سفارت لهستان در ایران نیز به ایرنا گفت: کشورهای ایران و لهستان و به ویژه اصفهان و کراکوف (پایتخت پیشین لهستان) نقاط مشترک فراوانی مانند تمدن، تاریخ غنی و فرهنگ فاخر دارند.
وُیچر اونولت افزود: این نقاط و شاخص های مشترک می تواند زمینه افزایش ارتباط بین دو کشور را مهیا کند.
وی ادامه داد: اصفهان و کراکوف هر دو قدیمی، هنری، متمدن و زیبا هستند و سالانه می توانند پذیرای گروه های متعدد گردشگری باشند.
اونولت با اظهار خرسندی برای شرکت در آیین نکوداشت اصفهان گفت: توسعه ارتباطات فرهنگی بین دو ملت به دوستی بیشتر دو کشور ایران و لهستان می انجامد.
شهر تاریخی اصفهان با شهرهای شیان چین، کوالالامپور مالزی، فلورانس ایتالیا، یاش رومانی، بارسلون اسپانیا، ایروان ارمنستان، کویت، فرایبورگ آلمان، هاوانا کوبا، لاهور پاکستان، سن پترزبورگ روسیه، داکار سنگال، بعلبک لبنان و نجف عراق عقد خواهرخواندگی دارد.
بالغ بر ۲۰ نماینده از کشورهای خارجی در ویژه برنامه های روز نکوداشت اصفهان از یکم تا سوم آذرماه حضور دارند.
اول آذرماه به عنوان روز نکوداشت اصفهان انتخاب شده است و برنامه های آن تا هفتم آذر ادامه دارد.

سن پترزبورگ گردشگری می تواند محور توسعه ارتباطات اصفهان و سن پترزبورگ شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد