رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ شهریور ۱۳۹۷

کتاب سرزمین من در تنگستان رونمایی شد

لینک این مطلب کپی شد!

به گزارش ایرنا، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار تنگستان در این آیین گفت: مطالعه یکی از مهارت های اساسی دنیای امروز برای داشتن جامعه ای پیشرفته است.
پرویز شعبانی بیان کرد: مطالعه باعث بالا رفتن سطح خلاقیت و پیشرفت بشر درعرصه های مختلف از جمله فناوری، توسعه اقتصادی و اجتماعی می شود بر همین اساس ضرورت ایجاب می کند نویسندگان با توجه به موقعیت حساس کشور برای تقویت و توسعه اقتصادی قلم بزنند.
وی گفت: کتاب منبع با ارزشی از اطلاعات است که مطالعه آن موجب سلامت جسم و روح انسان و از ابتلا به آلزایمر جلوگیری می کند.
شعبانی اضافه کرد: تاریخ و تمدن غنی تنگستان همواره از مشاهیر و متفکران بزرگی چون آیت الله علم الهدی اهرمی (مولف کتاب قرآن رمز) آیت الله معقتد اهرمی و نویسندگان و و شاعران دیگری است.
وی گفت: در دولت تدبیر و امید ۲۴میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در حوزه های فرهنگی و گردشگری تنگستان هزینه شده است.
شعبانی بیان کرد: تاکنون چندین خانه عالم، کتابخانه عمومی در روستاها، ۲ مجتمع فرهنگی و هنری در شهرهای اهرم و دلوار، پلاتوی اهرم و موزه شهید رئیسعلی دلواری در شهرستان تنگستان احداث شده است.
یونس جعفری شاعر، نویسنده و روزنامه نگار تنگستانی گفت: کتاب سرزمین من با موضوع معرفی مردم شناسی و فرهنگ بومی شهرستان تنگستان است.
این شاعر و نویسنده افزود: قایدی نویسنده و شاعر تنگستانی اهل شهر اهرم است و پیش از این آثار مکتوبی منتشر و در زمان حاضر کتاب دیگری در حوزه تنگستان شناسی در دست تالیف دارد.
وی یادآور شد: این کتاب هم اکنون، وارد بازار شده و در کتاب فروشی های شیراز، بوشهر و اهرم موجود است.

کتاب سرزمین من  کتاب سرزمین من در تنگستان رونمایی شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *